![]() |
Radicale atheïst dood moslims bij terreuraanslag
Three Muslims killed in US; radical atheist in police custody
Slachtoffers van de terreuraanslag. Waar zitten de gematigde atheïsten hier? |
Citaat:
Waar zitten al die gematigde moslims tijdens de dagelijkse moordpartijen door moslims uitgevoerd? En ja, als je naar de foto kijkt besef je maar weer hoe erg en dwaas het allemaal is... Dank zij de moordende moslims overal ter wereld! |
Heeft het "Westen", meer bepaald de VSA + hun president dit niet expliciet veroordeeld?
|
Citaat:
|
Trouwens MULTIman, (opgemerkt in verschillende van uw posts) is een t haram in uw gedegenereerde koran opvattingen omtrent spelling?
|
Het verschil in houding van de gemeenschap is dat de meerderheid niet-muslims deze misdaden met luid protest veroordeelde terwijl in het tegenovergestelde geval een meerderheid muslims ze met luid gezwijg goedkeurde en blijft goedkeuren.
Het verschil begrepen? |
Citaat:
De politie gaat uit van een uitgelopen ruzie over parkeerplaatsen, momenteel is het enkel de moslim gemeenschap die er weer religie moet bijsleuren (zoals ze bij alles doen). Hoe dan ook, moslim of niet, iedereen hoort zulke daad te veroordelen. Ik ben trouwens benieuwd of er nu duizenden atheisten gaan betogen tegen parkeerplaatsen voor moslims of zoiets zoals er duizenden "gematigde moslims" in Londen tegen Charlie Hebdo & vrijheid van mening gingen betogen na de aanslagen in Parijs. |
Citaat:
Persoonlijk maak ik niet veel onderscheid tussen staatsterrorisme (zie droneoorlog in Waziristan) of als humanitaire acties verbloemde veroveringsoorlogen (Libië en zovele andere) of terroristische aanslagen. Waarom zijn het er niet meer? kan men zich even goed afvragen. Men kan niet verwachten dat verre oorlogen nooit terug thuis zullen komen. De bron ligt in eerste instantie daar. Olie, geld, macht, megalomanie. |
Citaat:
Om het met Freddy Thielemans' woorden te zeggen: "Dit kunnen we klasseren als faits divers". Citaat:
Ik ben een extreme, een radicale. Als ik lees dat er een moslim uitgeschakeld wordt, dan denk ik zoals Chris Dusauchoit: "One down, 1.5 billion tot go." En de daad keur ik niet goed, maar ik probeer er begrip voor te hebben. De dader had waarschijnlijk een slechte jeugd in een kansarm gezin, en werd hoogstwaarschijnlijk gediscrimineerd op school op de jobmarkt en in de beenhouwerij van de plaatselijke Lidl. |
Ik val neer om mijn knieën en was de voeten van de moslim en droog ze met mijn haren. In naam van alle ongelovigen betuig ik mijn medeleven en bied mijn excuses aan voor het feit dat Allah dit niet heeft kunnen verhinderen.
|
Citaat:
![]() |
Weet je, een dooie islamiet dat doet me eigenlijk hoe langer hoe minder iets.
3 minder denk ik dan maar... |
Citaat:
|
Citaat:
Een atheïst die iemand om zijn geloof vermoordt (was dat in bovenstaand geval bewezen?) is eigenlijk geen 'echte atheïst' ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Dat is wel een doordenker. Bestaat er dan zoiets als een atheïst zonder geloof, amoebe's en verwanten in rekening brengende? |
Atheïsme is een geloof in tastbare realiteit en alleen in dat.
|
Citaat:
Hun geloof dat ze hun auto voor zijn deur mochten parkeren |
Citaat:
Denk daar eens over na en kom dan eens terug. |
Citaat:
Denk daar eens over na en kom dan eens terug. |
Tragische parkeer ruzie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be