Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Radicale atheïst dood moslims bij terreuraanslag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214563)

MultiMAN 17 februari 2015 00:59

Radicale atheïst dood moslims bij terreuraanslag

Three Muslims killed in US; radical atheist in police custody

Slachtoffers van de terreuraanslag.

Waar zitten de gematigde atheïsten hier?

andev 17 februari 2015 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN (Bericht 7544348)

Wanneer het voor de verandering eens gaat over gedode moslims ipv de zovele slachtoffers van de moslims is het dringend tijd "gematigd" te zijn of te worden... Atheist zijnde of niet.
Waar zitten al die gematigde moslims tijdens de dagelijkse moordpartijen door moslims uitgevoerd?
En ja, als je naar de foto kijkt besef je maar weer hoe erg en dwaas het allemaal is... Dank zij de moordende moslims overal ter wereld!

Jay-P. 17 februari 2015 03:04

Heeft het "Westen", meer bepaald de VSA + hun president dit niet expliciet veroordeeld?

MultiMAN 17 februari 2015 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7544386)
Atheist zijnde of niet.

Ik ben verwonderd dat jij je nog niet verontschuldigd hebt voor de terreurdaad die uw mede atheistische soortgenoot heeft gepleegd. Of ben je een hypocriet die dat enkel van anderen verwacht?

Jay-P. 17 februari 2015 03:09

Trouwens MULTIman, (opgemerkt in verschillende van uw posts) is een t haram in uw gedegenereerde koran opvattingen omtrent spelling?

Jay-P. 17 februari 2015 03:17

Het verschil in houding van de gemeenschap is dat de meerderheid niet-muslims deze misdaden met luid protest veroordeelde terwijl in het tegenovergestelde geval een meerderheid muslims ze met luid gezwijg goedkeurde en blijft goedkeuren.
Het verschil begrepen?

Rizzz 17 februari 2015 03:54

Citaat:

Chapel Hill police said the killings may have stemmed from an ongoing dispute over parking, a constant inconvenience for residents of Finley Forest.

But the family feels strongly that what transpired on Tuesday night was not the escalation of a confrontation between neighbours, but a hate crime perpetrated in cold blood against the three students because they were Muslim.
http://www.theguardian.com/us-news/2...-stephen-hicks

De politie gaat uit van een uitgelopen ruzie over parkeerplaatsen, momenteel is het enkel de moslim gemeenschap die er weer religie moet bijsleuren (zoals ze bij alles doen).

Hoe dan ook, moslim of niet, iedereen hoort zulke daad te veroordelen.

Ik ben trouwens benieuwd of er nu duizenden atheisten gaan betogen tegen parkeerplaatsen voor moslims of zoiets zoals er duizenden "gematigde moslims" in Londen tegen Charlie Hebdo & vrijheid van mening gingen betogen na de aanslagen in Parijs.

Johan Bollen 17 februari 2015 04:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7544386)
Wanneer het voor de verandering eens gaat over gedode moslims...!

Niet vergeten de doden door inmenging van de VS en Europese landen in oorlogen in het Midden Oosten mee te tellen. Libië o.a. is een goed voorbeeld. We gingen daar luchtmacht voor wat extremisten spelen. Over die slachtoffers van die meer als 1000 bombardementen uitgevoerd door o.a Belgen wordt er in het westen echter met geen woord gerept. Als men die wel zou meetellen blijkt dat 'wij' meer moslims doden dan omgekeerd.

Persoonlijk maak ik niet veel onderscheid tussen staatsterrorisme (zie droneoorlog in Waziristan) of als humanitaire acties verbloemde veroveringsoorlogen (Libië en zovele andere) of terroristische aanslagen. Waarom zijn het er niet meer? kan men zich even goed afvragen.

Men kan niet verwachten dat verre oorlogen nooit terug thuis zullen komen. De bron ligt in eerste instantie daar. Olie, geld, macht, megalomanie.

Supe®Staaf 17 februari 2015 06:17

Citaat:

Niet overdrijven hee.
Om het met Freddy Thielemans' woorden te zeggen: "Dit kunnen we klasseren als faits divers".
Citaat:

Ik weet het niet.
Ik ben een extreme, een radicale.
Als ik lees dat er een moslim uitgeschakeld wordt, dan denk ik zoals Chris Dusauchoit: "One down, 1.5 billion tot go."
En de daad keur ik niet goed, maar ik probeer er begrip voor te hebben.
De dader had waarschijnlijk een slechte jeugd in een kansarm gezin, en werd hoogstwaarschijnlijk gediscrimineerd op school op de jobmarkt en in de beenhouwerij van de plaatselijke Lidl.

Scherven A. Mok 17 februari 2015 06:54

Ik val neer om mijn knieën en was de voeten van de moslim en droog ze met mijn haren. In naam van alle ongelovigen betuig ik mijn medeleven en bied mijn excuses aan voor het feit dat Allah dit niet heeft kunnen verhinderen.

Jay-P. 17 februari 2015 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7544421)
Niet overdrijven hee.
Om het met Freddy Thielemans' woorden te zeggen: "Dit kunnen we klasseren als faits divers".

Ik weet het niet.
Ik ben een extreme, een radicale.
Als ik lees dat er een moslim uitgeschakeld wordt, dan denk ik zoals Chris Dusauchoit: "One down, 1.5 billion tot go."
En de daad keur ik niet goed, maar ik probeer er begrip voor te hebben.
De dader had waarschijnlijk een slechte jeugd in een kansarm gezin, en werd hoogstwaarschijnlijk gediscrimineerd op school op de jobmarkt en in de beenhouwerij van de plaatselijke Lidl.

U bent duidelijk iets op het spoor... Oh, de ironie. :lol:

Skobelev 17 februari 2015 07:37

Weet je, een dooie islamiet dat doet me eigenlijk hoe langer hoe minder iets.
3 minder denk ik dan maar...

Karel Martel B 17 februari 2015 07:38

Citaat:

Dat noemt men agnosten.

Supe®Staaf 17 februari 2015 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7544445)
U bent duidelijk iets op het spoor... Oh, de ironie. :lol:

Wel, nu je het zo stelt....
Een atheïst die iemand om zijn geloof vermoordt (was dat in bovenstaand geval bewezen?) is eigenlijk geen 'echte atheïst'

zonbron 17 februari 2015 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7544460)
Een atheïst die iemand om zijn geloof vermoordt (was dat in bovenstaand geval bewezen?) is eigenlijk geen 'echte atheïst'

Dat is wel een doordenker. Bestaat er dan zoiets als een atheïst zonder geloof, amoebe's en verwanten in rekening brengende?

Jay-P. 17 februari 2015 08:39

Atheïsme is een geloof in tastbare realiteit en alleen in dat.

Klein Licht 17 februari 2015 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7544460)
Een atheïst die iemand om zijn geloof vermoordt (was dat in bovenstaand geval bewezen?)

Als ik het goed gevolgd heb heeft die hen inderdaad vermoord om hun geloof.

Hun geloof dat ze hun auto voor zijn deur mochten parkeren

Bobke 17 februari 2015 08:56

Citaat:

Is de dader opgepakt en door wie?
Denk daar eens over na en kom dan eens terug.

Bobke 17 februari 2015 08:56

Citaat:

Is de dader opgepakt en door wie?
Denk daar eens over na en kom dan eens terug.

Indomitable 17 februari 2015 09:15

Tragische parkeer ruzie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be