Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   DSK waarschijnlijk vrij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214577)

DeProf_eet 17 februari 2015 10:46

DSK waarschijnlijk vrij

Dat dit opgezet spel was en (ws door voorganger Hollande in gang gezet) is duidelijk. Die vuile hoeren die hem aanklaagden dachten even "voorgoed" binnen te zijn. Ik heb medelijden met deze man die gewoon een leuke tijd wou hebben. Every woman has it's price. Ge zou voor minder myso worden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...dccf7f64608899

Rudy 19 februari 2015 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7544667)
Dat dit opgezet spel was en (ws door voorganger Hollande in gang gezet) is duidelijk. Die vuile hoeren die hem aanklaagden dachten even "voorgoed" binnen te zijn. Ik heb medelijden met deze man die gewoon een leuke tijd wou hebben. Every woman has it's price. Ge zou voor minder myso worden.

DSK valt niets te verwijten. Dat vrouwen hun benen voor hem spreiden en hem pijpen zegt meer over de vrouw dan de figuur zelf.

Scorpio 19 februari 2015 16:33

Citaat:

Every woman has it's price.

Nu zijn vrouwen al geen mensen meer voor jou?

Rudy 19 februari 2015 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 7547878)
Nu zijn vrouwen al geen mensen meer voor jou?

je hebt het een en het ander niet zo goed begrepen

Xenophon 19 februari 2015 16:49

Citaat:

Citaat:

De 65-jarige Strauss-Kahn wordt ervan beschuldigd dat hij feestjes met prostituees organiseerde in Rijsel, Brussel, Parijs en Washington. Zelf heeft Strauss-Kahn altijd volgehouden dat hij niet wist dat de vrouwen met wie hij orgieën hield prostituees waren.
Hij dacht dat al die vrouwen verliefd op hem waren, omdat hij zo'n knappe gast is.

Die man moet eigenlijk heilig verklaard worden, zo braaf en onschuldig is hij.

circe 19 februari 2015 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7547899)
Hij dacht dat al die vrouwen verliefd op hem waren, omdat hij zo'n knappe gast is.

Die vrouwen die dan gratis en voor niks naar New York of terug werden gevlogen om dan gratis en voor niks in sjieke hotels naar feestjes te gaan waar ze dan tegen een leuke tegemoetkoming hun beentjes spreidden zullen daar wel niet toe gedwongen geweest zijn.

Natuurlijk wist hij dat het hoeren waren, maar dat maakt DSK nog geen pooier. Me dunkt had hij voldoende andere inkomsten dan dat hij zich met pooierschap moest bezighouden.

Maar die meisjes moeten nu ook niet komen klagen dat hij hen "gespiest" heeft.... naïeve wichten waren het ook niet.

Dat DSK een sexverslaving heeft weten we nu allemaal. Dat hij "vriendjes" meebracht ook.

Maar wie zit er nu op de presidentiële zetel? Misschien had DSK wel een pak beter geweest als rondwippende president dan Hollande die ook achter zijn buitenechtelijk lief aanzat.

Rudy 19 februari 2015 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7547919)
Dat DSK een sexverslaving heeft weten we nu allemaal. Dat hij "vriendjes" meebracht ook.

Maar wie zit er nu op de presidentiële zetel? Misschien had DSK wel een pak beter geweest als rondwippende president dan Hollande die ook achter zijn buitenechtelijk lief aanzat.

DSK is een man die heeft geprofiteerd van zijn positie, en weet dat mits betaling vrouwen kunnen worden herleid tot wezens die hun ego onderschikt maken aan dat van een man. Geld telt.

circe 19 februari 2015 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7547948)
DSK is een man die heeft geprofiteerd van zijn positie.

wat een lulkoek.

Hoeveel "dametjes" staan aan te schuiven om het onderwerp van zijn profitariaat te zijn denk je? Ik zou ze de kost niet willen geven.

Macht erotiseert en geld doet de rest.

Jaloers?

Rudy 19 februari 2015 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7547950)
wat een lulkoek.

Hoeveel "dametjes" staan aan te schuiven om het onderwerp van zijn profitariaat te zijn denk je? Ik zou ze de kost niet willen geven.

Macht erotiseert en geld doet de rest.

Jaloers?

Neen. Dit heeft niets met jaloezie te maken. Lees mijn vorige post.
Het heeft met macht te maken. Inderdaad. Vrouwen gaan nog steeds op hun buik liggen voor een paar euro's meer.

DeProf_eet 19 februari 2015 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7547919)
Maar die meisjes moeten nu ook niet komen klagen dat hij hen "gespiest" heeft.... naïeve wichten waren het ook niet.

Ja, en dat snappen Scorpio mensen nu eenmaal niet. Nadat er eentje dus gespiest was (diegene die hem terug naar Parijs gebracht had), wou diezelfde meid wel terug even gespiest worden toen ze hem maanden later (volgens haar eigen bewering wel) toevallig terug tegenkwam. Echter wou ze eerst niet, maar toen bood DSK haar eventjes 2000 € aan, en ja wonder boven wonder, voor dat bedrag wou ze dan toch nog wel even gespiest worden. Als ik dan zeg dat "every woman has it's price" zijn er mensen als Scorpio die verontwaardigd zijn over zo'n uitspraak van mij. Hoe hypocriet. Maar ja wat wil je, Scorpio is een linkiewinkie en zijn die nu toevallig niet allemaal het toonbeeld van hypocrisie ?

circe 19 februari 2015 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7547948)
DSK is een man die heeft geprofiteerd van zijn positie, en weet dat mits betaling vrouwen kunnen worden herleid tot wezens die hun ego onderschikt maken aan dat van een man. Geld telt.

alle hoeren laten zich herleiden tot wezens die hun ego ondergeschikt maken aan dat van hun klant.

Wat wil je nu zeggen? Dat alle vrouwen hoeren zijn?

Laat me even duidelijk maken: ik neuk ook liever met een toffe goed uitziende, goed verdienende pee met een Alfa Romeo sportcar dan met een groezelige punkjunk die op de hoek van de straat staat te bedelen.

En dus ben ik een hoer?

DeProf_eet 19 februari 2015 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7547899)

Dat ga ik nu ook allemaal niet beweren, maar ik vind het relaas van circe, die toch ook een vrouw is, veel eerlijker. De dames wisten maar al te goed wat hun te wachten stond, en dat zij er goed voor betaald gingen worden, nochtans zouden zij in uw ogen dan heilig verklaard moeten worden. Het waren stuk voor stuk "superbitches" die nu niet moeten komen klagen. Ze vroegen erom (om het geld natuurlijk :lol:)

Xenophon 19 februari 2015 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7548011)
Dat ga ik nu ook allemaal niet beweren, maar ik vind het relaas van circe, die toch ook een vrouw is, veel eerlijker. De dames wisten maar al te goed wat hun te wachten stond, en dat zij er goed voor betaald gingen worden, nochtans zouden zij in uw ogen dan heilig verklaard moeten worden. Het waren stuk voor stuk "superbitches" die nu niet moeten komen klagen. Ze vroegen erom (om het geld natuurlijk :lol:)

Neenee, die vrouwen waren/zijn hoeren, dat mag. Daar zijn heiligen en biatches tussen, zoals bij jan en alleman. DSK, dat is iets anders, hij staat te liegen dat hij zwart ziet - en iedereen weet het - op een proces tegen hem.

Dat is niet het gedrag van een onschuldig man, sorry.

DeProf_eet 19 februari 2015 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7548036)
Neenee, die vrouwen waren/zijn hoeren, dat mag. Daar zijn heiligen en biatches tussen, zoals bij jan en alleman. DSK, dat is iets anders, hij staat te liegen dat hij zwart ziet - en iedereen weet het - op een proces tegen hem.

Dat is niet het gedrag van een onschuldig man, sorry.

Natuurlijk dat hij staat te liegen, doet hij dat niet is hij gegarandeerd de pieneut. De maatschappij is op het gebied van wat DSK uitgestoken heeft, nog heel hypocriet. Dus hij speelt het spel mee. Doet hij dat niet hangt hij. Naar het schijnt is heel die affaire met dat kamermeisje in Amerika, degene die dus de bal aan het rollen gebracht heeft, zo fake als maar kan zijn. Ze liep nl met een zeer kort rokje en "sans culotte" rond, en hem kennende werd hij daar gewoon gaga van, welke gezonde bink niet ??

Rudy 19 februari 2015 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7548002)
alle hoeren laten zich herleiden tot wezens die hun ego ondergeschikt maken aan dat van hun klant.

Wat wil je nu zeggen? Dat alle vrouwen hoeren zijn?

Neen. Ik heb niet gezegd dat alle vrouwen hoeren zijn. Ik zeg wel dat heel wat vrouwen op hun rug of buik gaan liggen, of op hun knieën gaan zitten, om hun doel te bereiken. Al was het maar om te overleven of de kroost te voeden.
DSK weet dat niet beter dan een ander.

SCORHORSE 19 februari 2015 21:00

DSK is gewoon een vieze vent die met zijn poen overal tussenuit geraakt. Zo simpel zit het. En dat 'm met wat luxeprostituees ronddolt is misschien wel zijn zaak, maar hij is wel in Amerika voor aanranding uit het vliegtuig geplukt. Dat doen ze daar niet zomaar hoor.

Rudy 19 februari 2015 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SCORHORSE (Bericht 7548263)
DSK is gewoon een vieze vent die met zijn poen overal tussenuit geraakt. Zo simpel zit het. En dat 'm met wat luxeprostituees ronddolt is misschien wel zijn zaak, maar hij is wel in Amerika voor aanranding uit het vliegtuig geplukt. Dat doen ze daar niet zomaar hoor.

DSK is iemand die jarenlang van z'n poen en positie heeft genoten. Wat jij, justitie, de media, of zijn vrouw daarvan vinden maakt hem niets uit. Hij lacht ermee.

SCORHORSE 19 februari 2015 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7548272)
DSK is iemand die jarenlang van z'n poen en positie heeft genoten. Wat jij, justitie, de media, of zijn vrouw daarvan vinden maakt hem niets uit. Hij lacht ermee.

Dat zal ik niet ontkennen. Neemt het feit niet weg dat het een viezerd is.

DeProf_eet 19 februari 2015 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SCORHORSE (Bericht 7548263)

Achterlijke hypocriete praat van een nieuweling. Iemand van zijn ouderdom die nog zo presteert, dat is waar ge jaloers op zijt, en het is niet omdat iemand graag wat seks heeft en er voor betaalt dat hij vies is. Een oudere man die graag seks heeft is in uw achterlijke puriteinse ogen dus "vies". Man, man zoek een ander forum om zo te lullen.

DeProf_eet 19 februari 2015 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SCORHORSE (Bericht 7548277)
Dat zal ik niet ontkennen. Neemt het feit niet weg dat het een viezerd is.

Wel ik vind U nog viezer. Ok zo ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be