![]() |
DSK waarschijnlijk vrij
Dat dit opgezet spel was en (ws door voorganger Hollande in gang gezet) is duidelijk. Die vuile hoeren die hem aanklaagden dachten even "voorgoed" binnen te zijn. Ik heb medelijden met deze man die gewoon een leuke tijd wou hebben. Every woman has it's price. Ge zou voor minder myso worden.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...dccf7f64608899 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die man moet eigenlijk heilig verklaard worden, zo braaf en onschuldig is hij. |
Citaat:
Natuurlijk wist hij dat het hoeren waren, maar dat maakt DSK nog geen pooier. Me dunkt had hij voldoende andere inkomsten dan dat hij zich met pooierschap moest bezighouden. Maar die meisjes moeten nu ook niet komen klagen dat hij hen "gespiest" heeft.... naïeve wichten waren het ook niet. Dat DSK een sexverslaving heeft weten we nu allemaal. Dat hij "vriendjes" meebracht ook. Maar wie zit er nu op de presidentiële zetel? Misschien had DSK wel een pak beter geweest als rondwippende president dan Hollande die ook achter zijn buitenechtelijk lief aanzat. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel "dametjes" staan aan te schuiven om het onderwerp van zijn profitariaat te zijn denk je? Ik zou ze de kost niet willen geven. Macht erotiseert en geld doet de rest. Jaloers? |
Citaat:
Het heeft met macht te maken. Inderdaad. Vrouwen gaan nog steeds op hun buik liggen voor een paar euro's meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je nu zeggen? Dat alle vrouwen hoeren zijn? Laat me even duidelijk maken: ik neuk ook liever met een toffe goed uitziende, goed verdienende pee met een Alfa Romeo sportcar dan met een groezelige punkjunk die op de hoek van de straat staat te bedelen. En dus ben ik een hoer? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet het gedrag van een onschuldig man, sorry. |
Citaat:
|
Citaat:
DSK weet dat niet beter dan een ander. |
DSK is gewoon een vieze vent die met zijn poen overal tussenuit geraakt. Zo simpel zit het. En dat 'm met wat luxeprostituees ronddolt is misschien wel zijn zaak, maar hij is wel in Amerika voor aanranding uit het vliegtuig geplukt. Dat doen ze daar niet zomaar hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be