![]() |
Neo Kruisvaarders - Christelijke terroristen trekken naar Irak
Western volunteers rally to Iraq Christian militia
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze middag heb ik mijn schild gemaakt. Morgen doe ik er een laagje verf op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het leven van zo'n fundi is te weinig waard om een normaal mensenleven voor te riskeren. Vandaar de bombardementen. Oh de vernedering voor de muzelman die smeekt om hem te komen bevechten op de grond. |
Citaat:
Laat ze gerust in de ideale multi-islamitische staat. |
Citaat:
een grote aantrekkingskracht gehad op jonge avonturiers. Nu is dat niet alleen bij de moslims zo ,maar ook bij andere godsdienst fanaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maja, wel logisch he. |
Citaat:
Nu dat vele dieren beschermd zijn is dat misschien een gat in de markt. Een speciale safari houden voor Westerse jagers om ginder ipv van leeuwen en olifanten moslims neer te leggen. |
Doet me wel denken aan hoe de berichtgeving omtrent de Syrische rebellen ook begon. Dappere jongens en meisjes trokken naar daar om een gevaarlijke dictator van de troon te stoten. Niet heel netjes om zo op eigen initiatief te gaan, maar van een bepaalde kant wel inspirerend. Deze weergave heeft toen ook vast wel onder Europese moslims tot een veel positievere houding geleidt tegenover wat later IS bleek te zijn. Ik heb de situatie toen zelf nog vergeleken met de internationale strijders die voor de tweede wereldoorlog naar Spanje trokken om Franco te helpen bestrijden. Achteraf heb ik me in ieder geval in hoe het zich zou ontwikkelen dan toch wel behoorlijk vergist.
Als ik dit artikel zo lees zijn het tot nu toe vooral veteranen van een beetje dezelfde slag als die huurling worden, ze zijn gewend aan oorlog, ze zijn goed in oorlog, ze zoeken oorlog op, meer dan echt een doel om voor te oorlogen. Maar we zullen zien wat ervan komt. Wie weet is het over enkele decennia wel een heel tof eindexamen onderwerp geschiedenis. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be