![]() |
Wat kiest u: uitsterven of massale immigratie toelaten?
Europa is een stervend continent, met meer dan de helft van de landen die onder het vervangingsniveau zitten.
Alle middelen die men gebruikte om vrouwen aan te moedigen meer kinderen te maken, zijn tevergeefs. Zoals in Japan. Zelfs al geef je bakken geld aan vrouwen die een kind maken, toch doen ze het niet. En zo komen we tot een doemscenario: kiezen tussen ontvolking (zeg maar: gradueel uitsterven), of massale immigratie toestaan. Maar de immigratie moet wel gigantisch zijn, want nu al kampt Europa met een tekort van 50 miljoen babies die geboren hadden moeten worden om op vervangingsniveau te blijven, maar die dus niet geboren werden. Wat kiest u? En waarom? |
Volgens Another Jack zou ik uitsterven kiezen.
|
Citaat:
Toen ik 16 was waren er 9 miljoen inwoners in België, nu zijn het er 11. |
Er mag in Europa geïmmigreerd worden. Maar hordes moslims zie ik liever niet komen. Er zijn er nu reeds véél te veel.
|
Misschien moet je babyfabrieken opstarten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Belgen kunnen misschien emigreren, en zwart Afrika nog eens herkoloniseren?
Ze hebben daar precies nog niks geleerd sedert de vorige ronde, er is veel werk te doen. |
Ten eerste zal Europa niet uitsterven, dat is hysterisch doemdenken in het kwadraat.
Verwacht wordt wel dat de totale bevolking wat afneemt, maar dat is hoegenaamd geen probleem. In 1950 waren er 2.5 miljard mensen wereldwijd en die hebben het ook overleefd. Ik pleit wel voor selectieve migratie, bij voorkeur van geschoolde mensen die de ambitie hebben om hier effectief te werken. Criminelen en ongeletterde figuren die hier met bootjes komen aanmeren of via allerhande frauduleuze constructies geregulariseerd worden om vervolgens onze sociale zekerheid leeg te zuigen kunnen we missen al kiespijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pour un esclave est-il quelque danger? Tombe le joug qui nous accable, Et sous nos coups périsse l'étranger! :twisted::twisted::twisted: |
En hoe verhindert massale immigratie precies dat we uitsterven?
|
We zijn nog een babyboom aan het verwerken en ze klagen al over uitsterven.
|
Laat ons lagzaam maar zeker uitsterven. Sluit de poorten en laat het land verdorren. Er is geen noodzaak om verder te doen zoals we nu bezig zijn.
|
Citaat:
De bange blanke man en de ouwe oma's sterven uit. De blanke vrouw wordt broedmachine voor superieure zwarten, voelt zich daar hemels gelukkig mee, en legt om het anderhalf jaar een nieuwe halfbloed, 20 jaren lang. Zoiets. |
wanneer ga je terug naar Congo C2C?
|
Citaat:
Tevens hebben blanken geen zwarten nodig om te overleven, zwarten hebben dan wel blijkbaar blanken nodig. Anders zouden ze hun eigen miserie niet en masse ontvluchten om hier minimumloonjobs te doen of van het ocmw te leven. Allebei mogelijk gemaakt door de blanken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be