![]() |
Gsm
Den tijd is voor mij gekomen om over te stappen van cellular naar GSM. De eerste GSM netwerken zijn up and running in Florida, en de receptie is gewoon een pak beter.
Ik ben op zoek naar een driebands GSM die niet groter is als een pakje marlboro, maar die wel een volledige PDA ingebouwd heeft, die kan synchronizen met Outlook. |
|
Citaat:
Wat is het verschil tussen cellular en GSM? En nu pas gsm in Florida? Ik dacht dat GSM-netwerken al meer dan 10 jaar bestonden overal ter wereld..... |
Citaat:
Als ge er dan nog rekening mee houdt dat mijn huis 'rural' gelegen is, weet ge dat ik niet veel keus heb, ik neem degene waarmee ik signaal heb. Wat ik had was iets tussen GSM en de oude mobilofoons in. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie was dat ook weer die altijd zei dat gsm's voor jeanetten zijn? :D
Terzijde : ik gebruik dat ding alleen om smsjes mee te versturen, en zelfs dat niet zo heel heel veel. 'k heb het zo'n twee jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen en het startbelkrediet is nog altijd niet opgebruikt, ik heb er nog geen frank kosten aan gehad :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Om nog maar te zwijgen van het hoge aantal gangbangliefhebsters :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag was niet : goedkoop. D�*n zijn er inderdaad andere oplossingen. Trouwens, hoeveel kost die in de US ? 't Is voor TomB he. |
Bedankt voor de informatie. Mijnen IT gast zegt echter dat het een windows mobile platform moet zijn om goed te werken met ons netwerk. De windowsmobile site had een paar suggesties. Ik denk dat ik met de Motorola MPX 220 ga gaan. Die ericsson zag er echter wel cool uit. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be