![]() |
Fervent Nationaal wordt Nationale Unie.
Breaking news:
Citaat:
|
sluit een kartel met bub... dan ben je al met 6
|
weer zo'n splinterpartijtje dat voor belgie opkomt..
|
Citaat:
Niet meer en zeker ook niet minder! |
De NUN?
|
Citaat:
Bent u rechts? radicaal? waarom dan geen samenwerking met het Blok? |
Citaat:
Dit is echter mogelijks een werktitel. Het kan zijn dat dat later nog N.U.N. wordt. Momenteel is het nog te vroeg om daar uitspraken over te doen. |
Citaat:
Wanneer het Blok kiest voor België, dan kiezen wij voor het Blok, eerder niet! |
Citaat:
|
Citaat:
In geen geval zullen wij ooit op gewestelijk of nationaal vlak willen samenwerken met het Vlaams Blok. |
Citaat:
Sorry hoor, Vlaamse onafhankelijkheid is de top-prioriteit bij ons, Ga maar in Laken gaan bedelen met je ideeën ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.fnb.be e-mail: [email protected] <[email protected]> |
Meewerken, zoals ik al zei, zal gebeuren met wel omlijnde projecten.
Zo zullen wij ons nooit laten gebruiken voor het bereiken van meer bevoegdheden van gewesten! Daarom denk ik dat samenwerking zeer moeilijk zal zijn. Maar de burgers in dit land hebben gelukkig al wel begrepen dat splitsing eerder een vloek dan een zegen is! |
Citaat:
amai nóg éentje! dat loopt echt de spuitgaten uit. Als ik het dus goed begrijp: BUB, FN, NUN, FNB, ... wat nog?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U vergeet blijkbaar dat Fervent Nationaal een autonome tak van het Front National was. Nu worden we gewoon een volledig autonome partij en verbreken we alle banden met datzelfde Front National. |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn er volop aan het sleutelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be