![]() |
Beste voorbeeld dat moslims altijd moslims blijven en zich nooit aanpassen
Oudste Belgische Syriëstrijder verliest arm
Citaat:
Moge hij snel zijn maagden vervoegen. |
Citaat:
Nee, laat hem aub naar zijn hoer van 72 gaan! |
En met één arm, en wellicht wat artritis in de andere, kan hij zich niet meer zelfstandig aankleden: dus als hij terug komt, krijgt hij poets- en verzorginshulp. Van een Vlaams verzorgend meisje of vrouw.
En korting op de belastingen van zijn pensioen. Wat een verrijking. Wat een systeem. Dank u sossen, dank u oude machtspartijen. . |
Zouden ze dat durven om een uitzondering te maken voor deze ex-Syriestrijder omdat hij +65 is ?
|
man verliest arm ... hij geldt als buitenbeentje :-)
schoontje van die journalist :lol: |
68 jaar: te oud om nog te werken, maar jong genoeg om te gaan strijden ...
. |
Gelukkig kan de man hier invaliditeit genieten na zijn arbeidsongeval.
|
Citaat:
ps hier, of ergens waar t goedkoper is en meer zon is hé |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet dus niet of je extra invaliditeitsuitkeringen krijgt als je daarbovenop nog invalide wordt. Medische hulp als hij terugkomt, die zal wel gratis zijn zeker? |
ik weet t, t is niet pc,
maar ik krijg de term 'éénarmigen dief' niet uit mijn gedachten :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf het moment dat hij de grens overkomt : oppakken en hem in de gevangenis steken om hem nadien zijn Belgische nationaliteit af te nemen en naar zijn geboorteland terug te zenden.
|
Citaat:
|
Indien hij in dienst was van IS was dat zijn "werkgever" en moet die werkgever
(of diens verzekeraar) de kosten van het arbeidsongeval dragen dacht ik... Zijn er op "sociale media" een jihadisten actief die het "sociaal systeem" van IS kunnen toelichten ? Die mensen werven overigens niet alleen strijders , ze werven ook "westerse moslims" om hun multiculturele thuislanden te verlaten en hun bekwaamheden ten dienste te stellen van een "waar islamietisch kalifaat" een beetje zoals Netanhyau West Europese joden oproept om te emigreren naar Israël... Monocultuur ? Neen dank u ? |
Citaat:
Verhofstadt: ‘Crimineel Assad-regime beëindigen’ |
Citaat:
|
Citaat:
eens je in orde bent met je pensioen, blijf je je pensioen trekken, zolang je gedomicilieerd bent en blijft in Vlaanderen of in Wallonië. Verhuis je (officieel) naar het buitenland, dan moet je om de zoveel tijd (jaarlijks, halfjaarlijks ?) een "bewijs van leven" opsturen. Dat kan je (naar mijn vermoeden) gaan halen bij de lokale politie, of bij consulaat of ambassade. Daarom is het zo belangrijk dat de flikken die Syrië-strijders traceren, en hen uitschrijven uit het gemeenteregister. Dan is het ineens gedaan met het leuke leven. Vraag ik me daarnaast wel af wat er gebeurt als Moustafa uit Molenbeek, origineel echter uit Kemer in Turkijke, overlijdt. Ginder of hier. Blijft eender. Hij wordt voor de b. sociale zekerheid vervangen door zijn jongere broer, kozijn, of dorpsgenoot ... en Moustafa wordt gemakkelijk 96 jaar ... in drie levens natuurlijk. Onze samenleving is op een bepaalde manier geordend, en dat lukt onder meer dank zij een soort van sociale controle en cultuur, die de onze is. Maar ik vrees dat ons systeem grote gaten kent voor wie daar wat anders tegen aan kijkt. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be