![]() |
Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks.
Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen. Bij Sunparks trouwens ook.
Zwemmen met een short is dan wel weer verboden. Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen? Het zou alvast een duidelijk signaal zijn. Van Centerparks heb ik geen link daar het vanmiddag op de radio was. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150224_01546493 |
Citaat:
|
De volgende stap zal zijn dat alle vrouwen een burkini zullen moeten dragen om de islamieten ter wille te zijn. Allahoe snackbar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang het een strakke badkledij betreft zie ik niet echt het probleem. Dat is toch gewoon een duikerspak?
|
Zo ver ik kan zien, is de "vakantiepark"keten een privébedrijf dat haar eigen regels maar moet stellen.
Een keten die verder mikt op een marginaal publiek en waar ik dus gelukkig verder niet al te veel omgang mee heb. Vrijheid blijheid! |
Citaat:
Ik doe dat ook niet, het water is er veel te nat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat trouwens pure discriminatie is! |
Citaat:
Afijn die bobbel een beetje wegwerken, daar bestaan wel travestiettruuken voor denk ik. |
Citaat:
En ja, een Portugese vrouw kan (soms) met een man verward worden, maar een Noorse zeeman zal zich moeilijk als vrouw voordoen... ;-) |
Citaat:
De islam moet een halt toegeroepen worden met al hun indoctrinaire eisen en hun ziekelijke vrouwenonderdrukking. Deze rotzooi hoort niet thuis in het Westen. Onze poco's ondersteunen blijkbaar met alle plezier een indoctrinatie die de vrouwen op een barbaarse en premiddeleeuwse wijze behandelen. Is dat nu hun fantastische multicultuur? In het belang van deze vrouwen en hun eigenwaarde moet men dit soort kledij verbieden. Of bent u zo naïef om te denken dat die vrouwen deze rommel uit eigen wil dragen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haal gewoon hetzelfde argument aan als Centerparks en Sunparks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be