Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214947)

reservespeler 25 februari 2015 16:49

Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks.

Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen. Bij Sunparks trouwens ook.
Zwemmen met een short is dan wel weer verboden.
Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen? Het zou alvast een duidelijk signaal zijn.

Van Centerparks heb ik geen link daar het vanmiddag op de radio was.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150224_01546493

kwantum 25 februari 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7555254)
Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen?

Dat is inderdaad de oplossing. Maar daarvoor zijn we met z'n allen blijkbaar te dom.

Lukkas 25 februari 2015 17:24

De volgende stap zal zijn dat alle vrouwen een burkini zullen moeten dragen om de islamieten ter wille te zijn. Allahoe snackbar.

Den Duisteren Duikboot 25 februari 2015 17:35

Citaat:

Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen.

Wat bedoelt u met 'bezoedelen'? Waarom moet zo'n burkini volgens u verboden worden?

Den Duisteren Duikboot 25 februari 2015 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7555284)
De volgende stap zal zijn dat alle vrouwen een burkini zullen moeten dragen om de islamieten ter wille te zijn. Allahoe snackbar.

De eeuwige dooddoener in eender welke discussie: "de volgende stap zal zijn..." U hebt dus niets tegen de burkini an sich; u vreest alleen "de volgende stap"?

IanVD 25 februari 2015 17:48

Zolang het een strakke badkledij betreft zie ik niet echt het probleem. Dat is toch gewoon een duikerspak?

lombas 25 februari 2015 18:05

Zo ver ik kan zien, is de "vakantiepark"keten een privébedrijf dat haar eigen regels maar moet stellen.

Een keten die verder mikt op een marginaal publiek en waar ik dus gelukkig verder niet al te veel omgang mee heb.

Vrijheid blijheid!

Bad Attila 25 februari 2015 18:13

Citaat:

Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen. Bij Sunparks trouwens ook.
Zwemmen met een short is dan wel weer verboden.
Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen? Het zou alvast een duidelijk signaal zijn.

Van Centerparks heb ik geen link daar het vanmiddag op de radio was.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150224_01546493

Niemand verplicht u om er naartoe te gaan, hè.
Ik doe dat ook niet, het water is er veel te nat.

Zucht 25 februari 2015 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7555348)
Niemand verplicht u om er naartoe te gaan, hè.
Ik doe dat ook niet, het water is er veel te nat.

Met een burkini voel je dat water niet meer.

Den Duisteren Duikboot 25 februari 2015 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7555338)
Zo ver ik kan zien, is de "vakantiepark"keten een privébedrijf dat haar eigen regels maar moet stellen.

Een keten die verder mikt op een marginaal publiek en waar ik dus gelukkig verder niet al te veel omgang mee heb.

Vrijheid blijheid!

Wat is er marginaal aan hun publiek?

Bad Attila 25 februari 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7555350)
Met een burkini voel je dat water niet meer.

Als man mag ik dat niet dragen.
Wat trouwens pure discriminatie is!

Zucht 25 februari 2015 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7555371)
Als man mag ik dat niet dragen.
Wat trouwens pure discriminatie is!

Als je dat draagt ziet toch niemand meer dat je man bent ?
Afijn die bobbel een beetje wegwerken, daar bestaan wel travestiettruuken voor denk ik.

Bad Attila 25 februari 2015 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7555376)
Als je dat draagt ziet toch niemand meer dat je man bent ?
Afijn die bobbel een beetje wegwerken, daar bestaan wel travestiettruuken voor denk ik.

Euuuh, je moogt uw gezicht niet bedekken, hé...
En ja, een Portugese vrouw kan (soms) met een man verward worden, maar een Noorse zeeman zal zich moeilijk als vrouw voordoen... ;-)

Lukkas 25 februari 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7555309)
De eeuwige dooddoener in eender welke discussie: "de volgende stap zal zijn..." U hebt dus niets tegen de burkini an sich; u vreest alleen "de volgende stap"?

Dat is geen dooddoener, maar de te verwachten poco-strategie.

De islam moet een halt toegeroepen worden met al hun indoctrinaire eisen en hun ziekelijke vrouwenonderdrukking. Deze rotzooi hoort niet thuis in het Westen. Onze poco's ondersteunen blijkbaar met alle plezier een indoctrinatie die de vrouwen op een barbaarse en premiddeleeuwse wijze behandelen. Is dat nu hun fantastische multicultuur? In het belang van deze vrouwen en hun eigenwaarde moet men dit soort kledij verbieden. Of bent u zo naïef om te denken dat die vrouwen deze rommel uit eigen wil dragen?

reservespeler 25 februari 2015 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 7555278)
Dat is inderdaad de oplossing. Maar daarvoor zijn we met z'n allen blijkbaar te dom.

Ik vrees er ook voor.

reservespeler 25 februari 2015 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7555284)

Ja, we zijn echt goed bezig hier.

reservespeler 25 februari 2015 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7555304)
Wat bedoelt u met 'bezoedelen'? Waarom moet zo'n burkini volgens u verboden worden?

Een short met iets langere pijpen mag niet om hygiënische redenen, moet ik er dan een tekening bijmaken waarom ik vind dat een Burkini het zwemwater vervuilt?

Ik haal gewoon hetzelfde argument aan als Centerparks en Sunparks.

reservespeler 25 februari 2015 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7555309)

Ik heb het alvast wel tegen de burkini aan sich.

reservespeler 25 februari 2015 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7555320)
Zolang het een strakke badkledij betreft zie ik niet echt het probleem. Dat is toch gewoon een duikerspak?

Toch niet hoor.

reservespeler 25 februari 2015 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7555338)

Vrijheid blijheid!

Natuurlijk, aan ons om een signaal te stellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be