![]() |
Als tegengewicht; een compleet absurd-geschifte draad.
Omdat er blijkbaar mensen zijn die het nut van een normale draad niet inzien en ik niemand wil uitsluiten van deelname aan mijn draden.
En omdat vlijm anders in die andere draad toch niet gaat stoppen met melken over de zin of onzin natuurlijk. De speeltuin is dus open. Zin of geen zin onzin; allen hierheen! |
Ik bedenk net: dat gaat hier niet lukken.
Je kan hier probleemloos een heel normale post plegen (stel:Demper komt langs) want een normale post in een absurde draad is op zich al absurd. Andersom werkt dat niet: in de normale draad kan je geen absurde post plegen want dat is niet normaal in een normale draad. Kortom; in mijn draden zal je (hoe hard ik ook probeer) altijd een normale post plegen (hoe hard je ook probeert). En nu ga ik even nadenken of dat eigenlijk goei of slecht nieuws is. |
ja lap, tis weer mijn fout
|
Citaat:
maar 't is u al vergeven. :hug: ofzo |
Kijk nu mijn laatste post bv.
Eigenlijk is die niet normaal. Ik zou nooit zomaar met een onbekende beginnen knuffelen en met vlijm al zeker niet. (niks persoonlijks hoor vlijm, maar ik kijk wel uit met forumleden knuffelen.) Dus het betreft een absurde post in een absurde draad wat (dubbele ontkenning) weer normaal is. 't Is hier dus echt wel om zeep. |
Laatste test voor vandaag;
mijn vorige post. Heel normale post is dat. Argumenten, logica, correct taalgebruik. Niks mis mee. Een normale post dus. Wat in een absurde draad niet normaal is. En dus toch weer normaal wordt. Want niet-normaal in een absurde draad is (wederom die dubbele ontkenning) normaal. Ik zit dus echt wel met een bug in mijn abnormaledradenopmaaksysteem. |
Normaal gezien zou je moeten beginnen met de definities van normaal en abnormaal. Maar aangezien het hier een absurde draad is, zou je die definities moeten geven in een normale draad. Ofwel hier de absurde definities geven én in een andere draad laten weten hoe die dan moeten herwerkt worden tot de normale definities.
Intussentijd verblijf ik, met eerbiedige groeten, K, 1e klas. |
Goedenavond.
|
Hadden we zo ook al niet een off-topic draad waar achteraf bleek dat alle boodschappen on topic waren, maar die plots weer off-topic waren als de naam naar on-topic draad zou wijzigen ?
Of misschien was dat wel in een ander forum. |
|
Citaat:
|
Ik kan niet goed volgen :? Tegengewicht tegen wat? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be