![]() |
Le macho nouveau est arrivé!
Gedaan met de Nieuwe Man: hier is de Nieuwe Macho!
Nieuwe Macho's: -...houden van sportwagens, maar 't mogen elektrische zijn; -...eten zonder gêne een flinke bicky burger, maar 't mag een veggie zijn; -...helpen met de strijk maar alleen met zware industriële stoomgeneratoren (lichtere strijkijzers zijn voor watjes); -...houden zich aan paternalistische etiquetteregels, vb. hij verlaat de lift voor de dame om eventueel gevaar op te vangen, ook al heeft die dame een zwarte gordel karate; -...vinden seksisme het nieuwe racisme: een hol begrip dat vooral misbruikt word om de tegenstander mee dood te kloppen én om te vitten op iets waar de rest van de wereld geen graten in ziet. Wie vindt van zichzelf dat hij een Nieuwe Macho is? En waarom? Wat vinden jullie ook nog typisch voor een Nieuwe Macho? |
Vrouwen terug naar de keuken , en NU meteen , damned !!!! ;)
Hup hup , strijken en wassen , miljaar !!!! ;) Bwa , ik bv een (nieuwe) macho ?? 8O Euh , no idea :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet iets doen terwijl je zo'n saaie vlaai aan het rampetampen bent, hé. Ik zou ook "Die Welt als Wille und Vorstellung" van Schopenhauer terwijl kunnen lezen, maar daar verlies ik m'n erectie van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heb je gelijk. Het kan nog erger. Ik neuk gewoon de vlaai, kom klaar in d'r muil en dan dwing ik hem om haar te tongzoenen ... terwijl de kinderen een mooi liedje zingen. |
Citaat:
2.Zorg liever dat je de kniestoot van mijn vrouw naar uw kruis vermijdt. 3.Uw fantasie wordt nog perverser: nu moeten de kinderen er al een liedje bij staan zingen terwijl je mijn vrouw (PROBEERT) te verkrachten?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Potloden daarvoor moet je bij Bembem zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel mijn verdomde plicht om janetten op hun plaats te zetten, janetten die denken dat ze echte mannen zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik had het voelen aankomen
Ik ben dus al een 'islamofoob' en een 'sexist', wat nog allemaal?
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...-Seksist.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een fameus erectieprobleem, zelfs bij vrouwen, en da's erger dan bij Schopenhauer. :-(:-(:-( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be