![]() |
De eerste Quislings zijn over de dam....
De eerste Quislings zijn over de dam....
Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil is: Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen verraadde aan de Duitsers. Ditzelfde soort figuren bestaat nog steeds. Alleen kunnen ze ons niet meer verraden aan de Duitsers maar verkopen ze onze beschaafde samenlevingen aan nietsnutten, criminelen en barbaarse islamietjes. Zoals te verwachten viel hebben onze z.g. volksvertegenwoordigers vandaag besloten om de islam een flinke springplank naar het Westen in het vooruitzicht te stellen. Niet dat de burgers in de EU het daarmee eens zijn. Integendeel. Een overgrote meerderheid ziet helemaal niets (meer) in de tegenwoordige EU en al helemaal niets in een utopische EU waarvan achterlijke, domme en EU-belastinggeld beluste mini-Osama's deel uit maken. Vandaag Turkije, morgen Marokko en meer van dat soort bananen-democratiën. Binnenkort treedt het tweede cohort Quislings aan die het vandaag genomen besluit of aanbeveling uiteraard zullen overnemen. Geheel "democratisch" uiteraard. Dat laatste betekent dat u en ik er geen moer over te vertellen hebben. Of is u soms wat gevraagd? Gelukkig zal het nog wel enige tijd duren voordat Europa zijn poorten wagewijd moet openzetten voor een massale invasie van Ali Baba en zijn miljoenen achterlijke barbaren die de woordjes "democratie" en "menselijkheid" nog uit moeten vinden. Tot die tijd hebben de Westerse mensen nog de kans het tij te keren en de Quislings te stoppen met het doorvoeren van hun politiek correcte plannetjes. Helaas vinden sommigen een stem op een Linkse partij (de grootste voorstanders van een uitgebreide en massale invasie van allochtone nietsnutten) belangrijk om een uitkerinkje zeker te stellen. Deze mensen zouden eraan moeten denken dat een uitkering niet aan bomen groeit maar opgebracht moet worden door werkenden. Échte werkenden natuurlijk. Het grootste deel van de tegenwoordige én toekomstige allochtone "verrijkers" voldoet niet aan dat criterium maar knabbelt liever een flink stuk af van de koek waardoor úw stuk steeds een beetje kleiner wordt................ Dat noemen sommigen "sociaal"............... Welkom Turkije, Marokko, Somalië, Oekraïne etc............... Europa, land der naïeve dwazen. En ze pikken het allemaal zomaar. D. ================================= Recht voor z'n raap en anti-politiek correct http://www.democrates.net ================================= |
Re: De eerste Quislings zijn over de dam....
DemoCrates wrote:
> De eerste Quislings zijn over de dam.... > > Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil > is: Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen > verraadde aan de Duitsers. > > Ditzelfde soort figuren bestaat nog steeds. Alleen kunnen ze ons niet meer > verraden aan de Duitsers maar verkopen ze onze beschaafde samenlevingen > aan nietsnutten, criminelen en barbaarse islamietjes. > > Zoals te verwachten viel hebben onze z.g. volksvertegenwoordigers vandaag > besloten om de islam een flinke springplank naar het Westen in het > vooruitzicht te stellen. > Niet dat de burgers in de EU het daarmee eens zijn. Integendeel. Een > overgrote meerderheid ziet helemaal niets (meer) in de tegenwoordige EU en > al helemaal niets in een utopische EU waarvan achterlijke, domme en > EU-belastinggeld beluste mini-Osama's deel uit maken. > Vandaag Turkije, morgen Marokko en meer van dat soort bananen-democratiën. > < ... > Maar de Fransen mogen er straks over stemmen. Ik verwacht dat ze tegen zullen stemmen en dan gaat het niet door. Om te beginnen kunt u tegen die grondwet stemmen als die gelegenheid geboden wordt. Bij wijze van signaal. Amos |
"DemoCrates" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > De eerste Quislings zijn over de dam.... > > Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil > is: > Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen verraadde > aan de > Duitsers. > > Ditzelfde soort figuren bestaat nog steeds. Alleen kunnen ze ons niet meer > verraden aan de Duitsers maar verkopen ze onze beschaafde samenlevingen > aan > nietsnutten, criminelen en barbaarse islamietjes. > > Zoals te verwachten viel hebben onze z.g. volksvertegenwoordigers vandaag > besloten om de islam een flinke springplank naar het Westen in het > vooruitzicht > te stellen. > Niet dat de burgers in de EU het daarmee eens zijn. Integendeel. Een > overgrote > meerderheid ziet helemaal niets (meer) in de tegenwoordige EU en al > helemaal > niets in een utopische EU waarvan achterlijke, domme en EU-belastinggeld > beluste > mini-Osama's deel uit maken. > Vandaag Turkije, morgen Marokko en meer van dat soort bananen-democratiën. > > Binnenkort treedt het tweede cohort Quislings aan die het vandaag genomen > besluit of aanbeveling uiteraard zullen overnemen. Geheel "democratisch" > uiteraard. > Dat laatste betekent dat u en ik er geen moer over te vertellen hebben. Of > is u > soms wat gevraagd? > > Gelukkig zal het nog wel enige tijd duren voordat Europa zijn poorten > wagewijd > moet openzetten voor een massale invasie van Ali Baba en zijn miljoenen > achterlijke barbaren die de woordjes "democratie" en "menselijkheid" nog > uit > moeten vinden. > > Tot die tijd hebben de Westerse mensen nog de kans het tij te keren en de > Quislings te stoppen met het doorvoeren van hun politiek correcte > plannetjes. > Helaas vinden sommigen een stem op een Linkse partij (de grootste > voorstanders > van een uitgebreide en massale invasie van allochtone nietsnutten) > belangrijk om > een uitkerinkje zeker te stellen. Deze mensen zouden eraan moeten denken > dat een > uitkering niet aan bomen groeit maar opgebracht moet worden door > werkenden. > Échte werkenden natuurlijk. Het grootste deel van de tegenwoordige én > toekomstige allochtone "verrijkers" voldoet niet aan dat criterium maar > knabbelt > liever een flink stuk af van de koek waardoor úw stuk steeds een beetje > kleiner > wordt................ > > Dat noemen sommigen "sociaal"............... Welkom Turkije, Marokko, > Somalië, > Oekraïne etc............... > > Europa, land der naïeve dwazen. En ze pikken het allemaal zomaar. > > D. > Was er niet een boek: De ondergang van Nederland land der naive dwazen. Dat is door de linkse censuur direct uit de handel genomen. Democratie is leuk, maar het stemvee moet wel de "juiste" boeken lezen. Zelf een mening vormen is natuurlijk uit den boze. |
Op Wed, 06 Oct 2004 23:30:42 +0200 beweerde
DemoCrates<[email protected]> in nl.politiek: > De eerste Quislings zijn over de dam.... > > Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil is: > Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen verraadde aan de > Duitsers. Hij behoorde tot een politieke stroming die ook door ene Wetzels uit Heerlen wordt aangehangen. -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
Op Thu, 7 Oct 2004 10:27:54 +0200 beweerde
Jip<[email protected]> in nl.politiek: > Was er niet een boek: De ondergang van Nederland land der naive dwazen. Dat boek is er nog steeds. > Dat is door de linkse censuur direct uit de handel genomen. Onzin. het boek is gewoon verkocht, ik heb het ook thuis. Zoals met de meeste oude boeken (dit boek is uit 1991) is het niet meer in de reguliere handel te koop. Bij de Slegte zul je het gewoon kunnen vinden, of andfer kun je het lenen bij de bieb. > Democratie is leuk, maar het stemvee moet wel de "juiste" boeken lezen. > Zelf een mening vormen is natuurlijk uit den boze. Jouw stelling gata niet op in dit geval. -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
"Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Op Thu, 7 Oct 2004 10:27:54 +0200 beweerde > Jip<[email protected]> > in nl.politiek: > >> Was er niet een boek: De ondergang van Nederland land der naive dwazen. > > Dat boek is er nog steeds. > >> Dat is door de linkse censuur direct uit de handel genomen. > > Onzin. het boek is gewoon verkocht, ik heb het ook thuis. Zoals met de > meeste oude boeken (dit boek is uit 1991) is het niet meer in de reguliere > handel te koop. Bij de Slegte zul je het gewoon kunnen vinden, of andfer > kun je het lenen bij de bieb. > >> Democratie is leuk, maar het stemvee moet wel de "juiste" boeken lezen. >> Zelf een mening vormen is natuurlijk uit den boze. > > Jouw stelling gata niet op in dit geval. > > > -- > Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz > "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en > soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado > of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) Ehh, jij wilt beweren dat dat boek NIET uit de handel genomen is? |
On Thu, 7 Oct 2004 10:27:54 +0200, "Jip" <[email protected]> wrote:
>Was er niet een boek: De ondergang van Nederland land der naive dwazen. >Dat is door de linkse censuur direct uit de handel genomen. Google maar ff. De 'linkse censuur' heeft het op het internet gezet. De schoften! Adiós, Cheche |
Op Thu, 7 Oct 2004 11:17:39 +0200 beweerde
Jip<[email protected]> in nl.politiek: > Ehh, jij wilt beweren dat dat boek NIET uit de handel genomen is? Het boek is inderdaad NIMMER uit de handel genomen. Ik weet ook niet waar je die nonsens vandaan haalt. Ga naar de Slegte of naar de bieb en stel het zelf vast. > > -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
"Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Op Thu, 7 Oct 2004 11:17:39 +0200 beweerde > Jip<[email protected]> > in nl.politiek: > >> Ehh, jij wilt beweren dat dat boek NIET uit de handel genomen is? > > Het boek is inderdaad NIMMER uit de handel genomen. Ik weet ook niet waar > je die nonsens vandaan haalt. Ga naar de Slegte of naar de bieb en stel > het zelf vast. > Het boek is door de rechter destijds als "racistisch" bestempeld. De gene waarvan werd aangenomen dat het de schrijver was is veroordeeld. Toen ik het boek wilde kopen was het uit de handel genoemen. Alle exemplaren waren bij de winkels weggehaald. Bestellen was niet mogelijk |
Op Thu, 7 Oct 2004 12:48:14 +0200 beweerde
Jip<[email protected]> in nl.politiek: > > "Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Op Thu, 7 Oct 2004 11:17:39 +0200 beweerde >> Jip<[email protected]> >> in nl.politiek: >> >>> Ehh, jij wilt beweren dat dat boek NIET uit de handel genomen is? >> >> Het boek is inderdaad NIMMER uit de handel genomen. Ik weet ook niet waar >> je die nonsens vandaan haalt. Ga naar de Slegte of naar de bieb en stel >> het zelf vast. >> > Het boek is door de rechter destijds als "racistisch" bestempeld. > De gene waarvan werd aangenomen dat het de schrijver was is veroordeeld. Heb jij een datum van de uistpraak? > Toen ik het boek wilde kopen was het uit de handel genoemen. > Alle exemplaren waren bij de winkels weggehaald. Onzin, ik heb het gewoon gekocht indertijd. Volgens mij zit je nu te liegen. > Bestellen was niet mogelijk > > -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
"Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Op Thu, 7 Oct 2004 12:48:14 +0200 beweerde > Jip<[email protected]> > in nl.politiek: > >> >> "Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> Op Thu, 7 Oct 2004 11:17:39 +0200 beweerde >>> Jip<[email protected]> >>> in nl.politiek: >>> >>>> Ehh, jij wilt beweren dat dat boek NIET uit de handel genomen is? >>> >>> Het boek is inderdaad NIMMER uit de handel genomen. Ik weet ook niet >>> waar >>> je die nonsens vandaan haalt. Ga naar de Slegte of naar de bieb en stel >>> het zelf vast. >>> >> Het boek is door de rechter destijds als "racistisch" bestempeld. >> De gene waarvan werd aangenomen dat het de schrijver was is veroordeeld. > > Heb jij een datum van de uistpraak? > >> Toen ik het boek wilde kopen was het uit de handel genoemen. >> Alle exemplaren waren bij de winkels weggehaald. > > Onzin, ik heb het gewoon gekocht indertijd. Volgens mij zit je nu te > liegen. Kennelijk voordat het uit de handel werd genomen. Zelfs jij kan natuurlijk begrijpen dat als de schrijver van een boek veroordeeld wordt voor "racistische uitlatingen" in dat boek, het boek zelf natuurlijk niet te verkopen is zonder in de problemen te komen. > >> Bestellen was niet mogelijk >> >> > > > -- > Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz > "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en > soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado > of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
Op Thu, 7 Oct 2004 13:01:00 +0200 beweerde
Jip<[email protected]> in nl.politiek: >>> Het boek is door de rechter destijds als "racistisch" bestempeld. >>> De gene waarvan werd aangenomen dat het de schrijver was is veroordeeld. >> >> Heb jij een datum van de uistpraak? >> >>> Toen ik het boek wilde kopen was het uit de handel genoemen. >>> Alle exemplaren waren bij de winkels weggehaald. >> >> Onzin, ik heb het gewoon gekocht indertijd. Volgens mij zit je nu te >> liegen. > > Kennelijk voordat het uit de handel werd genomen. > Zelfs jij kan natuurlijk begrijpen dat als de schrijver van een boek > veroordeeld wordt voor "racistische uitlatingen" in dat boek, het boek zelf > natuurlijk niet te verkopen is zonder in de problemen te komen. Mohammed Rasoel (Son of Tarzan) is nimmer veroordeeld. >> >>> Bestellen was niet mogelijk >>> >>> >> >> >> -- >> Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz >> "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en >> soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado >> of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) > > -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
"Niek Holtzappel" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Op Thu, 7 Oct 2004 13:01:00 +0200 beweerde > Jip<[email protected]> > in nl.politiek: > >>>> Het boek is door de rechter destijds als "racistisch" bestempeld. >>>> De gene waarvan werd aangenomen dat het de schrijver was is >>>> veroordeeld. >>> >>> Heb jij een datum van de uistpraak? >>> >>>> Toen ik het boek wilde kopen was het uit de handel genoemen. >>>> Alle exemplaren waren bij de winkels weggehaald. >>> >>> Onzin, ik heb het gewoon gekocht indertijd. Volgens mij zit je nu te >>> liegen. >> >> Kennelijk voordat het uit de handel werd genomen. >> Zelfs jij kan natuurlijk begrijpen dat als de schrijver van een boek >> veroordeeld wordt voor "racistische uitlatingen" in dat boek, het boek >> zelf >> natuurlijk niet te verkopen is zonder in de problemen te komen. > > Mohammed Rasoel (Son of Tarzan) is nimmer veroordeeld. > >>> >>>> Bestellen was niet mogelijk >>>> >>>> >>> Jawel, tot 2000 gulden boete. En het boek verdween snel uit de schappen. Lees je eigen krant maar..... DE GROENE AMSTERDAMMER | 7 september 2002 Wat u schrijft is Mohamed Rasoel in de tien keer overtreffende trap. Toch werd deze auteur tien jaar geleden door de rechtbank in Amsterdam veroordeeld tot tweeduizend gulden boete wegens het aanzetten tot haat. Of nou ja, het was de echte auteur niet. De gestrafte was een uit Pakistan afkomstige, ongeletterde variétéartiest, Zokan van A., alias de Zoon van Tarzan, die aan het dagelijks brood kwam met een zedenverwilderende act op zijn drumstel en van wie niemand in goeden gemoed kon volhouden dat hij werkelijk de auteur was van het omstreden pamflet. Volgens een Nederlandse taalwetenschapper was de tekst in werkelijkheid geschreven door een van 's lands meest vooraanstaande polemisten, maar dit alles bleef tot op de dag van vandaag in nevelen gehuld. In die dagen schaamde men zich namelijk nog voor een dergelijk haatgeschrift, en liet men de afkeuring en het daaropvolgende juridische geweld liever neerdalen op een onwetende stroman - een islamitische nog wel! - die in ruil voor enige honderden guldens wel bereid was om als zondebok te worden bestempeld. In vergelijking met uw boek is het geschrift van «Rasoel» zoals gezegd een tam exposé. Zijn boek verdween al snel uit de schappen |
"DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De eerste Quislings zijn over de dam.... > > Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil is: > Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen verraadde aan de > Duitsers. > > Ditzelfde soort figuren bestaat nog steeds. Alleen kunnen ze ons niet meer > verraden aan de Duitsers maar verkopen ze onze beschaafde samenlevingen aan > nietsnutten, criminelen en barbaarse islamietjes. > knip > Europa, land der naïeve dwazen. En ze pikken het allemaal zomaar. > > D. > Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. Elisa |
Op Thu, 7 Oct 2004 16:26:57 +0200 beweerde
elisa<[email protected]> in nl.politiek: > > "DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> De eerste Quislings zijn over de dam.... >> >> Aangezien de historische kennis van veel westerlingen beneden alle peil > is: >> Vidkun Quisling was een Noor die zijn vaderland en medemensen verraadde > aan de >> Duitsers. >> >> Ditzelfde soort figuren bestaat nog steeds. Alleen kunnen ze ons niet meer >> verraden aan de Duitsers maar verkopen ze onze beschaafde samenlevingen > aan >> nietsnutten, criminelen en barbaarse islamietjes. >> > knip > >> Europa, land der naïeve dwazen. En ze pikken het allemaal zomaar. >> >> D. >> > Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. > Neo-nazi's zoals William Wetzels (die onder het potsierlijke pseudoniem "Democrates" potst) krijgen geen visum, laat staan een green card, voor de VS. Alleen zijn website mag hij in de VS hosten, de webmaster is niet welkom. > Elisa > > > -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Sinds de burgeroorlog hebben jullie nooit meer een bom op je kop gehad en soms denk ik, vooral als jullie dan weer Qadaffi bombarderen, of Belgrado of Bagdad, dat zoiets wel eens goed voor jullie zou zijn."(Willem Oltmans) |
"elisa" <[email protected]> wrote:
> >Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. Nee. Als de import mag protesteren tegen onwelkome parlementaire beslissingen, mag ik dat als autochtoon ook. Hoe kunnen ze nou in vredesnaam een beslissing nemen waar 80% van europa tegen is? We vinden het wel genoeg zo. Hans 'Ik discrimineer niet. Van mijn ken iedereen de pleuris krijge.' Haagse Harry |
Hans stated:
> "elisa" <[email protected]> wrote: > >> >>Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. > > Nee. > Als de import mag protesteren tegen onwelkome parlementaire > beslissingen, mag ik dat als autochtoon ook. Ik zou zeggen ga lekker met je xenofobe vriendje Sjoerd Bakker een demonstratie tegen de toetreding van Turkije organiseren... |
"Reddy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hans stated: > >> "elisa" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. >> >> Nee. >> Als de import mag protesteren tegen onwelkome parlementaire >> beslissingen, mag ik dat als autochtoon ook. > > Ik zou zeggen ga lekker met je xenofobe vriendje Sjoerd Bakker > een demonstratie tegen de toetreding van Turkije organiseren... > Reddy, niet gehinderd door gezond verstand, roept ook weer eens wat. Wat heeft de toelating van Turkije met xenofobie te maken. Er is nog NIEMAND die een eerlijk antwoord heeft gegeven over de economische voordelen voor de reeds bestaande EU-leden. Die zijn er namelijk niet! Alleen nadelen. Kaaiman |
"Reddy" <[email protected]> wrote:
>Hans stated: > >> "elisa" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. >> >> Nee. >> Als de import mag protesteren tegen onwelkome parlementaire >> beslissingen, mag ik dat als autochtoon ook. > >Ik zou zeggen ga lekker met je xenofobe vriendje Sjoerd Bakker >een demonstratie tegen de toetreding van Turkije organiseren... > Vergelijk mij ff lekker niet met SB alsjeblieft. Laten we het leuk houden..... Hans 'Ik discrimineer niet. Van mijn ken iedereen de pleuris krijge.' Haagse Harry |
Kaaiman schreef:
> > "Reddy" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Hans stated: >> >>> "elisa" <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>>Verhuizen naar Amerika als het je hier niet bevalt. >>> >>> Nee. >>> Als de import mag protesteren tegen onwelkome parlementaire >>> beslissingen, mag ik dat als autochtoon ook. >> >> Ik zou zeggen ga lekker met je xenofobe vriendje Sjoerd Bakker >> een demonstratie tegen de toetreding van Turkije organiseren... >> > > Reddy, niet gehinderd door gezond verstand, roept ook weer eens wat. > Wat heeft de toelating van Turkije met xenofobie te maken. > Er is nog NIEMAND die een eerlijk antwoord heeft gegeven over de > economische voordelen voor de reeds bestaande EU-leden. > Die zijn er namelijk niet! Alleen nadelen. > Drieduizend ontslgen bij Fort Genk omdat de produktie overgebracht werd naar Turkije. Een lage loon land onder economische kontrole van de EU houd minder risico's in voor investeerders. Er is ontegensprekelijk een economisch voordeel aan de toetreding van Turkije, maar net voor ons. En moeten we dan maar ieder ontwikkelingsland laten toetreden? -- M |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be