![]() |
Talhaoui pleit voor legaal werk ,,onder de prijs''
Talhaoui pleit voor legaal werk ,,onder de prijs''
SPIRIT-SENATOR VRAAGT OPNIEUW BUITENLANDSE ARBEIDSKRACHTEN BRUSSEL - Senator Fauzaya Talhaoui (Spirit) vindt dat België zijn deuren opnieuw moet openzetten voor buitenlandse arbeidskrachten. Zij kunnen volgens de politica met een vooraf bepaald aantal naar België komen, hier tijdelijke arbeids- en verblijfscontracten krijgen, en de overheid moet hen vooral toelaten om op een legale manier ,,onder de prijs'' te werken. Binnen is binnen ! 8) :belgievl: :ussrvlag: :spaspiri: |
Het is gewoon een schandalig voorstel, Spirit waardig.
|
Citaat:
on topic: Een schandalig voorstel. Dit toont des te meer aan dat de SP.A een partij is van het patronaat. Dit zullen de patroons enorm toejuichen, en zal een enorme druk zetten op de arbeidsomstandigheden van de bevolking hier, werklozen en werkenden, Belgen en migranten, jong en oud. U bent niet tevreden over het loon dat we u betalen,heel eenvoudig, we importeren er een paar goedkope naar hier. Dit zal nagenoeg alle verworven rechten terug op de helling zetten en het zal een verdere wig drijven tussen de Vlaamse en de migranten arbeiders. Dit zal de verdeeldheid op de werkvloer nog verder opdrijven, belgische tegen migrantarbeider opzetten en de patrroon zijn spelletjes verder laten spelen. Verdeel en heers heet dat. Als dit erdoor moet dan moeten er marsen komen die de Witte Mars ver overtreffen, dan moet de arbeiderklasse zich met alle middelen tegen weren. Alle middelen. Er geen enkel laten liggen. en de strijd hiertegen winnen wat het ook mogen kosten driewerf |
Voor de helft heeft ze gelijk: we moeten buitenlandse werknemers aantrekken. Mensen met het juiste profiel: hoog opgeleid, mensen die knelpuntberoepen kunnen invullen, mensen die hier een toegevoegde waarde kunnen leveren...
Voor de andere helft zit ze er op criminele manier naast... Niet vergeten wie hier de uitkeringen en de pensioenen betaalt he. Als één van de 62% actieven die dit verrotte systeem op poten houdt, voel ik me behoorlijk beledigd door wat deze Spiritistische tante durft uit te kramen. |
En hier gaan stemmen op om de mensen hun werkelozensteun af te nemen!
Hier gaan +/-700 zelfstandigen over kop per maand! Dagelijks in de krant of op tv hoort men over zo veel afvloeingen daar,en zoveel ontslagen ginder! En dan anderen uit het buitenland,hier onder de prijs komen werken? |
Citaat:
we hebben genoeg werklozen die gepushed moeten worden om die jobs te doen.. |
Citaat:
Waar is Spirit in godsnaam mee bezig... Er ZIJN massa's jobs die niet ingevuld raken, maar er moet HEUS een andere oplossing te vinden zijn dan even alle arbeidersrechten op 't spel te zetten. |
Citaat:
meer geschorsten= meer mensen die wanhopig zijn en eender wat aannementegen eend er welke omstandigheid; ook een loon lager dan het wettelijk, gevolg? een nog grotere druk op de bestaan de lonen en een nog hogere winst voor het patronaat. Want dat zit er achter. driewerf |
Citaat:
Mijn kostuum past in de wasmachien. Dus ik pas in de wasmachien. ze zullen het nooit leren.:roll: |
de beste manier om WOIII voor te bereiden is de verdere verpaupering van west-europa stimuleren.
remember de jaren '20. en vergelijk met de huidige situatie in duitsland, massabetogingen tegen gedwongen armoede... 'Nor are they as easily persuaded to plough the earth and to wait for the year's produce as to challenge an enemy and earn the honour of wounds. Nay, they actually think it tame and stupid to acquire by the sweat of toil what they might win by their blood.' Tacitus, Germania. |
Citaat:
Zijn TALHAOUI's pogingen tot familiehereniging mislukt ??:? |
Citaat:
Ik vraag mij ook af waar die spirit gast met zijn spirit gezeten heeft, ... How stupid can you get, ? |
Citaat:
|
voor wie het nog niet door had:
internationaal ultraliberalisme en multikul/massa-immigratie gaan hand in hand. het een is zelfs een gevolg van het ander. vrij verkeer van personen, arbeid en kapitaal, grenzen open, wat had je verwacht dan... |
Citaat:
driewerf |
Citaat:
natuurlijk weet ik wat de motivatie van het grootkapitaal is. multikul is hiervan slechts een (onbedoeld) nevenverschijnsel, maar we zitten er wel mee hé. |
Citaat:
Zonder dat ze nog rekening zullen moeten houden met vakbonden,en de rechten van de mens! Wij worden gewoon geregeerd door het grootkapitaal,dat zijn orders aan het politieke landschap geeft. Ik verdeel aan wie ik wil,en ik heers over wie ik wil! |
Citaat:
die die nog binnenkomen enkel met een contract voor bepaalde duur en daarna terug naar huis zoals het Zwitsers systeem ! :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Wat ze beter zouden doen is iemand verantwoordelijk maken voor het invullen van de knelpunt beroepen. Een punt waar bedrijven alle vakatures die binnen redelijke termijn niet ingevuld zijn kunnen melden. Dat punt moet dat maar eerst in het leger van werklozen naar kandidaten zoeken die in aanmerking komen of kunnen opgeleid worden. Pas als ze kunnen aantonen dat er werkelijk niemand te vinden is die dat bepaald beroep kan, dan kunnen ze in het buitenland op zoek. Ik ben wel benieuwd naar de beroepen die niemand uit het werklozen leger zou kunnen uitoefenen.
|
Citaat:
Weinig mensen zien het verband tussen de dingen ... De werkloosheid die stijgt - de ongebreidelde immigratie - de liberaliseringen - de stijging van de arbeidsdruk - het wegtrekken van bedrijven - enz. enz. Velen denken dat het "hunnen tijd" nog zal blijven duren ... Ik vrees er voor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be