![]() |
Waarom enkel multiculturalisme kan werken in de toekomst
Kijk naar de fascistische beeldenstorm van IS in Assyrië. Gruwelijk. Eeuwenoud wereldcultureel erfgoed met de voorhamer vernield. Barbaren.
Wie geen respect kan opbrengen voor andere culturen kan niet mee in deze tijd. Weerom een bewijs dat het multiculturalisme en het cultuurrelativisme de enige mogelijke sociaal-culturele samenlevingsvormen van de toekomst kunnen zijn. Alle totalitarismen zijn gedoemd te verdwijnen. En laten we beginnen met die nazistische beeldenstormers. |
Onzin
|
Citaat:
Ik vond het ook erg toen die Boeddhabeelden in Afghanistan kapot werden geschoten door de Taliban, maar dat heb ik niet met eigen ogen aanschouwd. Toen ik gisteren de beelden zag van de Assyrische tragedie, was het een dolksteek recht in het hart. Ieder mens die van geschiedenis houdt kan hier alleen maar misselijk van komen. Onbegrijpelijk. Hoe is het verdomme anno 2015 nog mogelijk? |
Citaat:
Maar er zullen toch eerst een paar culturen moeten sneuvelen vooraleer dat bereikt wordt. |
Citaat:
De-islamiseren is dom rechts gelijk geven en dat willen we toch zeker niet ofwel soms? Ik raad u dus aan om nu het nog kan uw favoriete musea te bezoeken en alles nog eens goed te bekijken. Een kwestie van tijd vooraleer hier de voorhamers bovengehaald worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat symboliseert des te meer dat het kalief niets behalve iets islamitisch overeind zal laten staan. |
Citaat:
Met diezelfde redenering van U mogen wij dus iedere moskee gaan uitroken? Want wij bepalen toch zelf wat wij doen in ons land? Varkenswinkels openen naast moskeeën, en de moslims die dat tolereren... dat is pas respect voor cultuur. Heb je hem? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als toekomstige generaties hier een eeuwenoude moskee willen afbreken, moeten ze dat vooral kunnen doen. |
Citaat:
Mensen hebben IS gesmeekt om het niet kapot te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is geen onderwerp waarbij je makkelijk kan zeggen: "dat moeten landen lekker zelf beslissen!! ".... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be