![]() |
Fotoshoot Zuhal Demir (N-VA) in parlement: sletterig en goedkoop
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150226_01550847
De "diva" van de N-VA maakt er een groot bordeel van. Met wie zou ze het bed delen binnen de partij? Denkt ze hiermee mensen te overtuigen om op haar te stemmen? Is dit haar bijdrage aan de politiek? Proficiat. |
Ze mag er zeker wezen.
|
Citaat:
|
Daar is helemaal niks sletterigs aan.
Maar het is wel 'n NVA-politica... |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=197956 |
Citaat:
Hoe kenmerk jij iemand die naar zo'n dingen benieuwd is ? En ik herhaal van uit die andere oudere draad over hetzelfde onderwerp: draagt ze een burka, 't is niet goed, draagt ze iets moderns Westers, 't is ook al niet goed. . |
Demper heeft een probleem met het gebrek aan babegehalte binnen het VB. Vandaar de verzuring. Ik zie Barbara Pas dat niet doen. Gelukkig maar.;-)
|
Citaat:
Ik ben eens akkoord met iets wat Spitting Image zegt ! :lol: |
Zuur Catherine (Fonck) kan er niet mee lachen en haalt de jaloezie van bitch in zich boven.
Tja, Catherine, niet iedereen heeft aan een tantenonnekesimago. ![]() |
Ach ja, dat zal het niveau wel wezen van de belgische politiek: te dom om door bestuurlijke daden iets wezenlijks bij te brengen voor de maatschappij; dan zich maar in de kijker werken en een centje bijverdienen door een goedkope, mediokere fotosessie...
|
Totaal overbodig? Zeker.
Sletterig? Dat zegt meer over het beeld dat topicstarter over vrouwen heeft, dan over de photoshoot zelf. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste andere politici zijn gewoon lelijke bedriegers. |
Dat een vrouw van haar origine dit aandurft, bewijst toch wel iets !
Da's wel wat straffer dan simpelweg een kaartje dragen of een berichtje posten op facebook dat je Charlie bent. . |
Van mij mag ze dat gerust doen, maar
1. Uiterlijk is ze dertien in een dozijn met 2 cm schmink 2. Haar interview is inhoudelijk zwak, net zoals haar hele politieke discours tot op heden Ik vraag mij trouwens af wat er is veranderd in de mindset van Bracke dat hij als kamervoorzitter wel dergelijke shoot toestaat, maar indertijd Kim Geybels berispte omdat hij haar broekje te kort vond. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat betreft de vergelijking met dokter Kim Geybels, moet ik het antwoord schuldig blijven. Mogelijks is de partij inmiddels zodanig gegroeid, dat er op ook op dit vlak meer zelfvertrouwen is. . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar allez, hare studententijd ligt toch al een paar jaar achter haar rug. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be