![]() |
Schietpartij in Zwijndrecht
Vooral geen enkele informatie geven over het slachtoffer zelf, zoals etniciteit enzo.... men zou anders eens kunnen denken dat men zijn partner voor de neus heeft staan.
Citaat:
|
Citaat:
Maar de kans is zeer groot dat het hier om mensen van vreemde origine gaat. Je kan er bijna zeker van zijn dat ze uit Oost-Europa of Noordoostelijke Azië komen. Onze landgenoten uit Afrika en de Arabische wereld weten dat ze beter af zijn als ze stoppen. Zij weten dat ze dan sneller terug op straat staan, dan de agenten die hen hebben opgepakt. |
Van waar hij ook kwam, dat heeft geen belang.
Feit is dat hij het geen tweede keer meer gaat doen. . |
Citaat:
Maar als er iemand bij mijn moeder aanbelt dan weet ik toch graag welke persoon de voortvluchtige is. Maar ik vermoed dat we dat hier weer niet mogen vragen. Politiek correct is het inderdaad om ervan uit te gaan dat het een blonde pool is met blauwe ogen. Laat dus geen blanke kaukasiers in je buurt komen! |
Citaat:
|
Citaat:
Of iedereen het daarmee eens is zal dan weer wel van de afkomst van het slachtoffer afhangen vrees ik. |
Citaat:
Maar de reactie van de agenten was halfslachtig. Ze hadden ook de chauffeur mogen gedenken. Waarom durven inbrekers en anderen in Vlaanderen inrijden op een politiecontrole ? Wie moet er denken aan "het is toch altijd iemands zoon of dochter", de flikken of misdadigers zelf ? . |
clown Van Bellingen zal maandag weer eens poneren dat het puur racisme was van de agenten :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook rijst de vraag hoe die inbrekers wisten dat die mensen op reis waren. Gezien kunnen ze niet hebben want het is een dood lopend straatje van amper 50 m lang waar geen enkele verkeer in komt buiten dat van de 10 huizen die er staan. Ingelicht door iemand van het reisburo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is hij toch verzekerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
"Het is hier ongelofelijk leuk in verreweggistan, spijtig dat we overmogen terug moeten komen". |
Geen moslim, want die laten zich nooit in een niet halal gemeente doodschieten.
Zwijndrek. |
Citaat:
Het optreden van de flikken was gerechtvaardigd; maar voor alle duidelijkheid, dat van de chauffeur niet. De enige verantwoordelijke voor de dood van de passagier, is de chauffeur; zelfs al heeft die laatste ook zijn eigen verantwoordelijkheid, door mee te gaan met zo'n oelewapper van een dief. . |
Citaat:
Niet dat het er rechtstreeks wat met te maken heeft maar in die buurt van de bewuste Carrefour al eens rondgelopen? Niet dat ik nu met stenen wil beginnen gooien, daar we niet weten wie het waren of van welke origine dan ook maar die buurt veranderde enorm de laatste jaren qua allochtonen die er gaan wonen zijn. Ook die kaartjesstekers of u uw wagen wil verkopen hangen daar meer dan mijn voeten uit en dat zijn echt geen Belgen. (terwijl even piepen wat er in de wagen ligt misschien ... ) Brengen die alles op die manier in kaart in de buurt? Wie zal het zeggen? Ik koop alvast een klinker ... :roll: p.s. Politiediensten dienen ook meer controle uit te voeren op bestelwagens want tegenwoordig heeft iedereen er wel eentje en daar kan je inladen wat je wil niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be