Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eerste wielertoerist in de gracht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=215111)

The Syndrome 28 februari 2015 17:44

Eerste wielertoerist in de gracht

Sneeuwklokjes , krokussen , paaslelies , allemaal leuk om de lente aan te kondigen maar ook wielertoeristen/terroristen .
Kwam er ene uit een bocht gevlogen op mijn rijvak , ik kon remmen , deed het niet , hij maakte een bruusk manoever en tuimelde in een gracht .
Ik ben niet eens gestopt om te kijken of hij wat had , die ligt daar goed dacht ik .

Xenophon 28 februari 2015 17:56

Ja, de straatterreur van die wielerbendes mag stilaan gaan stoppen.

En breek mijn smikkel niet open over die belachelijke schoenen dat die mensen dragen.

Bovenbuur 28 februari 2015 18:03

Dat is met opzet een ongeluk veroorzaken met vluchtmisdrijf. Ik ruik iemand die graag meer wil kunnen posten in de "heb je in de bak gezeten" draad.

Charlie don't Surf 28 februari 2015 18:14

... militairen op het fietspad zetten , het zal snel gedaan zijn met die terroristen ...

The Syndrome 28 februari 2015 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7558887)
Dat is met opzet een ongeluk veroorzaken met vluchtmisdrijf. Ik ruik iemand die graag meer wil kunnen posten in de "heb je in de bak gezeten" draad.

Voor een wielertoerist te doen struikelen heb ik alles over .
Ook Vlaanderen heeft zijn martelaren .

kiko 28 februari 2015 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7558873)
Sneeuwklokjes , krokussen , paaslelies , allemaal leuk om de lente aan te kondigen maar ook wielertoeristen/terroristen .
Kwam er ene uit een bocht gevlogen op mijn rijvak , ik kon remmen , deed het niet , hij maakte een bruusk manoever en tuimelde in een gracht .
Ik ben niet eens gestopt om te kijken of hij wat had , die ligt daar goed dacht ik .

Je verhaal is uiteraard volledig verzonnen, maar indien het toch correct zou zijn ben je gewoon een sadistische en asociale hufter.

quercus 28 februari 2015 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7558977)

Soms ben ik verwonderd dat ze niet meer met hun smoel op de grond vliegen. Want met al dat gerochel en gesnot maken ze de fietspaden erg glad. Het ergste vind ik de stinkers die niet eens de moeite doen een bel op hun fiets te plaatsen. Ze zitten liever te brullen "oait de weg!!!"

The Syndrome 28 februari 2015 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7558985)
Je verhaal is uiteraard volledig verzonnen, maar indien het toch correct zou zijn ben je gewoon een sadistische en asociale hufter.

Heb ik dat ooit ontkend .

The Syndrome 28 februari 2015 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7558887)

Nu mijn schuldgevoel aangewakkerd is , ik ben eens gaan kijken naar de plaats delict .
Geen wielertoerist of fiets te zien , wel 4 wielspaken en een stuk van een rem .
Dit heet sluikstorten .
Wie is nu de crimineel .

Wapper 28 februari 2015 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7558977)

Ik smijt mijn wandelstok in hun voorwiel. Altijd prijs.

The Syndrome 28 februari 2015 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7559003)
Soms ben ik verwonderd dat ze niet meer met hun smoel op de grond vliegen. Want met al dat gerochel en gesnot maken ze de fietspaden erg glad. Het ergste vind ik de stinkers die niet eens de moeite doen een bel op hun fiets te plaatsen. Ze zitten liever te brullen "oait de weg!!!"

Ze rijden zelfs hele gezinnetjes aan flarden , ooit een groep van 30 terroristen op een fietsend gezinnetje zien knallen , de kindertjes konden niet tijdig oait de weg .
Criminelen zijn het .

Stormram 28 februari 2015 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7559003)

Dat moet er 's één proberen bij mij, hoor. "Oait de weg" en ik ga ervoor staan en plooi z'n fietsje in twee zoals bij Sven Neys onlangs.

Fucking zadelneukers, godverdomme.

The Syndrome 28 februari 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7559008)

In mijn buurt is ooit eens een dode wielertoerist gevonden , geen spoor van een botsing , hij moet gewoon in razende snelheid tegen een gevel gevlamd zijn .
Hij was zo dood of een pier .
En zo plat of een luis .

Stormram 28 februari 2015 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7559013)
In mijn buurt is ooit eens een dode wielertoerist gevonden , geen spoor van een botsing , hij moet gewoon in razende snelheid tegen een gevel gevlamd zijn .
Hij was zo dood of een pier .
En zo plat of een luis .

Waarschijnlijk had ie z'n remblokjes gedemonteerd omdat die ook te veel wogen.

Velen laten dan ook klaarblijkelijk hun herseninhoud thuis om gewicht te kunnen uitsparen.

Xenophon 28 februari 2015 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7559008)

Ik spaar er persoonlijk - opgelet, dit zelf niet nadoen, dit is geen oproep tot geweld - mijn stukken van 1 cent voor op. Ik bedoel, anders liggen die daar toch maar.
Als ik dan zo'n wielerbende als tegenliggers zie afkomen, dan smijt ik vanuit de wagen een handvol van die centjes omhoog, je zou verschieten, mits enige training hoeveel van die jongens je tegelijkertijd kan raken met pakweg zo'n 35 cent. En die komen dan op bandjes van een centimeter er met een rotsnelheid aangevlogen, minstens de helft vliegt daar met hun bebbel tegen de grond.

Als je de afweging kostprijs/plezier maakt, dat is in feite gratis entertainment.

Natuurlijk, het is allemaal fun & games tot er iemand een oog verliest. Een veiligheidsbril-verplichting voor die mensen zou in wezen niet slecht zijn.

Xenophon 28 februari 2015 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7559018)
Waarschijnlijk had ie z'n remblokjes gedemonteerd omdat die ook te veel wogen.

Velen laten dan ook klaarblijkelijk hun herseninhoud thuis om gewicht te kunnen uitsparen.

:D

Stormram 28 februari 2015 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7559019)
Ik spaar er persoonlijk - opgelet, dit zelf niet nadoen, dit is geen oproep tot geweld - mijn stukken van 1 cent voor op. Ik bedoel, anders liggen die daar toch maar.
Als ik dan zo'n wielerbende als tegenliggers zie afkomen, dan smijt ik vanuit de wagen een handvol van die centjes omhoog, je zou verschieten, mits enige training hoeveel van die jongens je tegelijkertijd kan raken met pakweg zo'n 35 cent.

Als je de afweging kostprijs/plezier maakt, dat is in feite gratis entertainment.

Natuurlijk, het is allemaal fun & games tot er iemand een oog verliest. Een veiligheidsbril-verplichting voor die mensen zou in wezen niet slecht zijn.

Kun je gewoon niet wat van die "griezelsteentjes" gebruiken? Die zijn gratis, en kunnen overal vandaan gekomen zijn.

Xenophon 28 februari 2015 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7559022)
Kun je gewoon niet wat van die "griezelsteentjes" gebruiken? Die zijn gratis, en kunnen overal vandaan gekomen zijn.

Ja, ik kan brikkeljon gebruiken ook, maar het moet wel plezant blijven natuurlijk, het is niet de bedoeling om die mensen te kwetsen.

Wapper 28 februari 2015 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7559024)
Ja, ik kan brikkeljon gebruiken ook, maar het moet wel plezant blijven natuurlijk, het is niet de bedoeling om die mensen te kwetsen.

We moeten hier inderdaad de veiligheid van onze medeweggebruikers hoog in't vaandel dragen. De bollen van grote kogellagers zijn prachtig gerief, ik heb daar altijd een handvol van in mijn zakken zitten. Doormeter 15..20 mm is ideaal.

Wie daar met tubekes over rijdt gaat garantie op zijne fretter, en voor de normale fietser is er geen probleem. (*)

(*) deze techniek is ook uiterst effectief tegen chargerende rijkswachtpaarden, vooral op kasseiwegen.

Xenophon 28 februari 2015 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7559060)
We moeten hier inderdaad de veiligheid van onze medeweggebruikers hoog in't vaandel dragen. De bollen van grote kogellagers zijn prachtig gerief, ik heb daar altijd een handvol van in mijn zakken zitten. Doormeter 15..20 mm is ideaal.

Wie daar met tubekes over rijdt gaat garantie op zijne fretter, en voor de normale fietser is er geen probleem. (*)

(*) deze techniek is ook uiterst effectief tegen chargerende rijkswachtpaarden, vooral op kasseiwegen.

Ah, waar is de tijd.

En die gewone goedkope vogelpikjes van vroeger, die waren ook altijd goed voor een onverwachte charge als je die in het paard zijn gat smeet.
Hadden die Rijkswachters niet graag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be