![]() |
Eerste wielertoerist in de gracht
Sneeuwklokjes , krokussen , paaslelies , allemaal leuk om de lente aan te kondigen maar ook wielertoeristen/terroristen .
Kwam er ene uit een bocht gevlogen op mijn rijvak , ik kon remmen , deed het niet , hij maakte een bruusk manoever en tuimelde in een gracht . Ik ben niet eens gestopt om te kijken of hij wat had , die ligt daar goed dacht ik . |
Ja, de straatterreur van die wielerbendes mag stilaan gaan stoppen.
En breek mijn smikkel niet open over die belachelijke schoenen dat die mensen dragen. |
Dat is met opzet een ongeluk veroorzaken met vluchtmisdrijf. Ik ruik iemand die graag meer wil kunnen posten in de "heb je in de bak gezeten" draad.
|
... militairen op het fietspad zetten , het zal snel gedaan zijn met die terroristen ...
|
Citaat:
Ook Vlaanderen heeft zijn martelaren . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen wielertoerist of fiets te zien , wel 4 wielspaken en een stuk van een rem . Dit heet sluikstorten . Wie is nu de crimineel . |
Citaat:
|
Citaat:
Criminelen zijn het . |
Citaat:
Fucking zadelneukers, godverdomme. |
Citaat:
Hij was zo dood of een pier . En zo plat of een luis . |
Citaat:
Velen laten dan ook klaarblijkelijk hun herseninhoud thuis om gewicht te kunnen uitsparen. |
Citaat:
Als ik dan zo'n wielerbende als tegenliggers zie afkomen, dan smijt ik vanuit de wagen een handvol van die centjes omhoog, je zou verschieten, mits enige training hoeveel van die jongens je tegelijkertijd kan raken met pakweg zo'n 35 cent. En die komen dan op bandjes van een centimeter er met een rotsnelheid aangevlogen, minstens de helft vliegt daar met hun bebbel tegen de grond. Als je de afweging kostprijs/plezier maakt, dat is in feite gratis entertainment. Natuurlijk, het is allemaal fun & games tot er iemand een oog verliest. Een veiligheidsbril-verplichting voor die mensen zou in wezen niet slecht zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie daar met tubekes over rijdt gaat garantie op zijne fretter, en voor de normale fietser is er geen probleem. (*) (*) deze techniek is ook uiterst effectief tegen chargerende rijkswachtpaarden, vooral op kasseiwegen. |
Citaat:
En die gewone goedkope vogelpikjes van vroeger, die waren ook altijd goed voor een onverwachte charge als je die in het paard zijn gat smeet. Hadden die Rijkswachters niet graag. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be