![]() |
Hoe staat u tegenover PEGIDA ?
Ik ga hier niet weer een hele uitleg doen waarom de Islam hier niet thuis hoort. De letterlijke woorden van Allah zeggen genoeg...
|
Een groep die de politie bezig houd tijdens terreurniveau 3 met betogingen ondanks verbod.
(mogelijk een of ander hulpgroep van IS) |
Op dezelfde manier als ik tegenover een bus geestelijk gehandicapten of spasten sta.
|
Te weinig mogelijkheden in de gestelde enquête. Zoals meestal totaal ongenuanceerd. Ik kan dus ook geen stem uitbrengen.
Volgende mogelijkheid zou er moeten zijn: pro demonstratie voor vrijheid van meningsuiting en tegen fanatisme en extremisme, maar dat gaat ruimer dan enkel tegen de islam te zijn. Nu fixeert men op één specifieke groep en dat lijkt mij altijd gevaarlijk. Op die manier wordt men zelf extreem en fanatiek ! Bovendien wordt heel die pegida in Vlaanderen gekaapt door VB en zelfs ex-VMO uitschot ! Daar kan ik me bezwaarlijk achterzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 of de Islam volwaardig in aanmerking komt voor alle rechten mbt godsdienstvrijheid 2 of de rechten verbonden aan godsdienstvrijheid en de status godsdienst wel langer mogen blijven primeren op bestaande wetten en verboden op aanzetten tot haat en oproepen tot geweld en vrije meningsuiting (als de Koran,OT geen boek van een geloof was, was dit boek verboden wegens de oproepen tot geweld, me dunkt) |
Citaat:
Nuja, de oorlog mis ik dus blijkbaar volledig. Nog geen geweerschot gehoord, nog geen tank gezien, laat staan raketten of soldaten. En toch is er blijkbaar zware oorlog te vlaanderen... Tja! |
Citaat:
|
Mijn gedacht is dat een duidelijk anti signaal naar de islamisering nodig is.
Echter, pegida Vlaanderen is me teveel gerecupereerd door het Belang. Mocht ik in het Antwerpse wonen, zou ik wel eens mee gaan betogen. Wat had je gedacht ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be