![]() |
gezocht: VB-moppen
Bestaan die?
De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. Geen. Ze zitten allebei achter glas" -- Ne Varietur ************************************************** ************************** "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" ************************************************** ************************** |
Re: gezocht: VB-moppen
"Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bestaan die? > > De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > Geen. Ze zitten allebei achter glas" Bedoelt u "Karel de jazz" die is net ontsnapt uit een instelling met tralies. omarr |
"Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bestaan die? > > De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > Geen. Ze zitten allebei achter glas" "wij hebben het 70 puntenplan afgezworen en wij hebben niets te maken met neo-nazi's en ander tuig, en onze oprichter was *niet* bij de SS Vlaanderen tijdens WO2" Om te gieren ;) > > -- > Ne Varietur > ************************************************** ************************** > "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - > "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" > ************************************************** ************************** > > |
Ne_Varietur wrote:
> Bestaan die? > > De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > Geen. Ze zitten allebei achter glas" Hela! Ik ben een pak duurder dan een vitrine-hoer! -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
V Thu, 7 Oct 2004 12:00:19 +0200, "Ne_Varietur"
<[email protected]> napisaw(a) v <[email protected]> v be.politics: >Bestaan die? > >De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. >Geen. Ze zitten allebei achter glas" Ja, de enen zijn voor eigen volk eerst, en de anderen voor hijgend volk eerst. -- Tak Yushchenko! Ni provokaciyam! http://www.razom.org.ua/en/news/cat/2/ |
On Thu, 07 Oct 2004 11:24:46 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote:
>Om te gieren ;) > dien ouwen senielen zot is wel begonnen met 1 zetel.... intussen is zijn aanhang iets gegroeid :-) en dat is geen mop :-) gr >> >> -- >> Ne Varietur >> >************************************************* *************************** >> "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - >> "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" >> >************************************************* *************************** >> >> > |
Ne_Varietur wrote:
> Bestaan die? > > De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > Geen. Ze zitten allebei achter glas" éne GK is wel om te lachen vind ik... -- vampke |
"vampke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ne_Varietur wrote: >> Bestaan die? >> >> De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. >> Geen. Ze zitten allebei achter glas" > > éne GK is wel om te lachen vind ik... > Trollen zijn steeds om mee te lachen, zeker als ze regelmatig eens van nick veranderen en denken daardoor onzichtbaar te zijn. Euuug btw: Was dat een troll argument ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
"nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > On Thu, 07 Oct 2004 11:24:46 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: > > >> Om te gieren ;) >> > > dien ouwen senielen zot is wel begonnen met 1 zetel.... > intussen is zijn aanhang iets gegroeid :-) > en dat is geen mop :-) Nee, ze kunnen er *niet* mee lachen, de Paul's en de variomatic's... |
On Thu, 7 Oct 2004 12:00:19 +0200, "Ne_Varietur"
<[email protected]> wrote: >Bestaan die? > >De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. >Geen. Ze zitten allebei achter glas" Ik weet eigenlijk niet of ik dit mag verklappen (kwestie van voorkennis etc) Maar ik heb er persoonlijk al een behoorlijk kapitaaltje mee verzameld: je koopt een Vlaams Blokker voor wat hij werkelijk waard is En je verkoopt hem voor wat hij ZEGT dat hij waard is. doe er je voordeel mee. |
"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 7 Oct 2004 12:00:19 +0200, "Ne_Varietur" > <[email protected]> wrote: > > >Bestaan die? > > > >De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > >Geen. Ze zitten allebei achter glas" > > Ik weet eigenlijk niet of ik dit mag verklappen (kwestie van > voorkennis etc) > > Maar ik heb er persoonlijk al een behoorlijk kapitaaltje mee > verzameld: > > je koopt een Vlaams Blokker voor wat hij werkelijk waard is > > En je verkoopt hem voor wat hij ZEGT dat hij waard is. > > doe er je voordeel mee. > Is dat geen mensenhandel of aanzetten tot mensenhandel ? Een strafbaar feit volgens de door het arbitragehof gewijzigde wet ? WN. |
On Thu, 07 Oct 2004 21:02:45 GMT, "Wisenose" <[email protected]> wrote:
>> je koopt een Vlaams Blokker voor wat hij werkelijk waard is >> >> En je verkoopt hem voor wat hij ZEGT dat hij waard is. >> >> doe er je voordeel mee. >> >Is dat geen mensenhandel of aanzetten tot mensenhandel ? >Een strafbaar feit volgens de door het arbitragehof gewijzigde wet ? Zolang het ingaat tegen iets dat hem niet aanstaat is voor Luc.vd alles toegestaan.. |
On Thu, 07 Oct 2004 21:02:45 GMT, "Wisenose" <[email protected]> wrote:
> >"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 7 Oct 2004 12:00:19 +0200, "Ne_Varietur" >> <[email protected]> wrote: >> >> >Bestaan die? >> > >> >De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. >> >Geen. Ze zitten allebei achter glas" >> >> Ik weet eigenlijk niet of ik dit mag verklappen (kwestie van >> voorkennis etc) >> >> Maar ik heb er persoonlijk al een behoorlijk kapitaaltje mee >> verzameld: >> >> je koopt een Vlaams Blokker voor wat hij werkelijk waard is >> >> En je verkoopt hem voor wat hij ZEGT dat hij waard is. >> >> doe er je voordeel mee. >> >Is dat geen mensenhandel of aanzetten tot mensenhandel ? >Een strafbaar feit volgens de door het arbitragehof gewijzigde wet ? Zwijg stil. De blokkers weten nog niet hoeveel ze waard zijn. Straks krijgen we hier een heel legertje uit Wall Street met de vraag: waar zitten die blokkers hier? |
"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 07 Oct 2004 21:02:45 GMT, "Wisenose" <[email protected]> wrote: > > > > >"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> On Thu, 7 Oct 2004 12:00:19 +0200, "Ne_Varietur" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >> >Bestaan die? > >> > > >> >De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. > >> >Geen. Ze zitten allebei achter glas" > >> > >> Ik weet eigenlijk niet of ik dit mag verklappen (kwestie van > >> voorkennis etc) > >> > >> Maar ik heb er persoonlijk al een behoorlijk kapitaaltje mee > >> verzameld: > >> > >> je koopt een Vlaams Blokker voor wat hij werkelijk waard is > >> > >> En je verkoopt hem voor wat hij ZEGT dat hij waard is. > >> > >> doe er je voordeel mee. > >> > >Is dat geen mensenhandel of aanzetten tot mensenhandel ? > >Een strafbaar feit volgens de door het arbitragehof gewijzigde wet ? > > Zwijg stil. > De blokkers weten nog niet hoeveel ze waard zijn. > > Straks krijgen we hier een heel legertje uit Wall Street met de vraag: > waar zitten die blokkers hier? > Ze gaan die natuurlijk nooit vinden hé. Nen amerikaan zoekt het centrum van de wereld nooit in het putteke van een blokker zijne nagelenbuik. WN. |
"Paul" <[email protected]> wrote in message news:<[email protected]>...
> Om te gieren ;) Een kinderhand is gauw gevuld. mvg, VH |
Vitae forma vocatur, "Paul" <[email protected]>, die Thu, 07 Oct 2004
11:24:46 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Bestaan die? >> >> De beste vond ik nog: "wat is het verschil tussen Karel D. en een hoer. >> Geen. Ze zitten allebei achter glas" > >"wij hebben het 70 puntenplan afgezworen en wij hebben niets te maken met >neo-nazi's en ander tuig, en onze oprichter was *niet* bij de SS Vlaanderen >tijdens WO2" > >Om te gieren ;) 't gaat stinken, zeg! heb je echt een gierkar? -- Fusti |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be