![]() |
gezegende boom ?????
De vitamine E in het lichaam olijven primaire vetoplosbare antioxidant. Anti-oxidanten helpen om het immuunsysteem te versterken; verminderen van de ernst van astma, kanker, osteoartritis en reumatoïde artritis, vroegtijdige veroudering, en vertragen de effecten van veroudering. Olijven bevatten verbindingen genaamd polyfenolen die blijken significante anti-inflammatoire eigenschappen. Imam as-Suyuti merkt op dat in het gebruik van olijfolie als een balsem, je versterken je ledematen en als gevolg daarvan verminderen ontstekingen.
Ibn Umar recorded the well-known hadith: “Use olive oil and anoint yourself with it, because it is ‘from a blessed tree.” (Bayhaqi) Het sap van de olijf, ook wel bekend als olijfolie, is een heerlijke bron van antioxidanten. Deze olie is monounsaturated, en heeft een positief effect op het cholesterolgehalte in het bloed stromen door vermindering ervan. Enkelvoudig onverzadigde vetten zijn een belangrijk onderdeel van onze voeding. Deze oliën handelen om cholesterol te houden van het vasthouden aan onze vaatwanden, en daarmee de bestrijding tegen ziekten zoals hart-en vaatziekten en beroertes. Niet alleen dat, maar ze helpen om de bloedsuikerspiegel, een groot pluspunt in het bieden van bescherming tegen diabetes controle. As regards to the Olive tree, Allah says: وَشَجَرَةً تَخْرُجُ مِنْ طُورِ سَيْنَاءَ تَنْبُتُ بِالدُّهْنِ وَصِبْغٍ لِلْآَكِلِينَ “And We created the tree which grows on Mount Sinai: it gives oil and is used as food also by those who like to eat it..” (23:20) https://www.youtube.com/watch?v=10QsdhPgDbg https://www.youtube.com/watch?v=348n3lDts5w |
The roots of the Olive tree are so extensive and strong that in times of drought, whe
n other trees die, the Olive tree is still standing because it draws from deep within the earth when the heavens withhold their life-giving water. The human body easily absorbs olives. This aids digestion, and so your body can handle food with ease. Imam Jalaaluddin as-Suyuti in his book, “Medicine of the Prophet” suggests drinking Olive oil so as to keep the bowels moving, soothing pains and combating constipation. https://www.youtube.com/watch?v=uoMS_65eUq0 |
Ik zal mijn gezegende boom eens in uw aars planten
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
elken boom waar mijnen hond passeert is ne gezegenden boom.
|
Citaat:
Voor zulke modellekes als toty5 is dit glijmiddel uitermate toepasselijk. ![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 97497 |
Citaat:
|
Een teveel aan vitamine E leidt tot ernstige bijwerkingen, je lijdt er alleen maar van.
De lever moet een teveel afbreken. De Hollanders die op Nova Zembla een ijsbeer slachtten en zijn of haar lever bakten en opaten zijn daar bijna aan dood gegaan. |
Citaat:
![]() |
![]() |
Ik heb wat gesnoeid aan mijn kersenboom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bomen gaan bloeden wanneer ze gesnoeid worden wanneer de sapstroom op gang gekomen is. Man man man... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be