![]() |
Sappige nieuwsjes : Something's rotten in Belgium
Nieuw op de Abramis-webstek : Something's rotten in Belgium.
Een digitaal archief sinds 2003 waarin alle kuiperijen en wantoestanden uit de belgische politiek worden bijgehouden. Corruptie en onbekwaamheid zijn nooit ver weg. U vindt het Hier ! |
Ge hebt toch genoeg ruimte voorzien op uwe server hé Abramis om al die smeerlapperij te kunnen bewaren, ...
|
Citaat:
|
Hopelijk zijt ge dan zo eerlijk om de Vlaamse smeerlapperij ook niet te schuwen en die dan niet te catalogeren onder Belgische "rotten things"?
|
k'stel voor dat ge ook een speciaal hoekske voorziet voor "Tante Fabiola" want met het boek dat uitkomt van haren Beauuuuuduwéiiiiiiiiiin zijn geaborteerde zus gaat er in Laeken een beteke stof opwaaien waar ge niet naast zult kunnen kijken !
bedenking........ als ze in t'vaticaan gaan weten dat eventueel de "Lorre" dan toch gééne zoon van Paola en Berten II zou zijn... maar de afgedreven vrucht door den Bodde gefinancierd (zonder dat Faby ervan afwist) van zijn eigen half-zus en.....grootgebracht door zijn eigen broer... dan gaat hij nooit heilig verklaard geraken !!!!!!:oops: |
Citaat:
Alleen staat daar wat minder leesvoer. ;) |
Citaat:
Ik zal U dus moeten ontgoochelen. Dat idee werd afgevoerd bij gebrek aan materiaal. 8) |
Citaat:
|
Trouwens, Rudy, zijn het nu net niet de belgicisten die bij hoog en bij laag blijven beweren dat alle Vlamingen in de eerste plaats "belgen" zijn ?
Volgens de belgicistische definitie zijn zelfs de exclusief-Vlaamse kuiperijen (hoewel zeldzaam) dus ... ook belgisch. So... what's the problem ? :-? |
Oh ja, voor ik het vergeet : indien U, beste lezer, over een fait divers mocht beschikken waarvan U vindt dat het niet zou misstaan op mijn stekje : drop het in mijn pm-boxke, he ;)
|
Citaat:
![]() |
Waaaawwww !!! Nét wat ik al de hele tijd zocht ! :-D
|
Citaat:
Samen met twee goudvissen in bokaal.:angel: |
"""prettige"""" lectuur
|
Citaat:
|
Neen dat blunderboek is nu in handen van het Antwerps stadsbestuur en die maken der driftig gebruik van ...
|
Citaat:
|
Dat moet de linkse zijn denk ik...
|
Citaat:
|
Was dat niet het Belgische blunderboek of zo ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be