Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sappige nieuwsjes : Something's rotten in Belgium (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21530)

abramis brama 7 oktober 2004 12:06

Sappige nieuwsjes : Something's rotten in Belgium

Nieuw op de Abramis-webstek : Something's rotten in Belgium.

Een digitaal archief sinds 2003 waarin alle kuiperijen en wantoestanden uit de belgische politiek worden bijgehouden. Corruptie en onbekwaamheid zijn nooit ver weg.

U vindt het Hier !

Herr Flick 7 oktober 2004 13:09

Ge hebt toch genoeg ruimte voorzien op uwe server hé Abramis om al die smeerlapperij te kunnen bewaren, ...

abramis brama 7 oktober 2004 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ge hebt toch genoeg ruimte voorzien op uwe server hé Abramis om al die smeerlapperij te kunnen bewaren, ...

't Zal nog spannend worden. ;)

Rudy Van Nespen 7 oktober 2004 13:22

Hopelijk zijt ge dan zo eerlijk om de Vlaamse smeerlapperij ook niet te schuwen en die dan niet te catalogeren onder Belgische "rotten things"?

ICE-MAN 7 oktober 2004 13:25

k'stel voor dat ge ook een speciaal hoekske voorziet voor "Tante Fabiola" want met het boek dat uitkomt van haren Beauuuuuduwéiiiiiiiiiin zijn geaborteerde zus gaat er in Laeken een beteke stof opwaaien waar ge niet naast zult kunnen kijken !

bedenking........ als ze in t'vaticaan gaan weten dat eventueel de "Lorre" dan toch gééne zoon van Paola en Berten II zou zijn... maar de afgedreven vrucht door den Bodde gefinancierd (zonder dat Faby ervan afwist) van zijn eigen half-zus en.....grootgebracht door zijn eigen broer... dan gaat hij nooit heilig verklaard geraken !!!!!!:oops:

Distel 7 oktober 2004 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Hopelijk zijt ge dan zo eerlijk om de Vlaamse smeerlapperij ook niet te schuwen en die dan niet te catalogeren onder Belgische "rotten things"?

Daarvoor is een aparte sectie opgericht: www.belgischeunie.be
Alleen staat daar wat minder leesvoer. ;)

abramis brama 7 oktober 2004 14:52

Citaat:

Een gelijkaardige stek "Something's rotten in Flanders" heb ik even overwogen, maar bij nader toezien bleek zowat alles wat misloopt in Vlaanderen rechtstreeks of onrechtstreeks te wijten aan het bestaan van belgië.

Ik zal U dus moeten ontgoochelen. Dat idee werd afgevoerd bij gebrek aan materiaal. 8)

ancapa 7 oktober 2004 15:07

Citaat:

frigoboxen, visa en ocmw zit er al in... :-D

abramis brama 7 oktober 2004 15:18

Trouwens, Rudy, zijn het nu net niet de belgicisten die bij hoog en bij laag blijven beweren dat alle Vlamingen in de eerste plaats "belgen" zijn ?

Volgens de belgicistische definitie zijn zelfs de exclusief-Vlaamse kuiperijen (hoewel zeldzaam) dus ... ook belgisch.

So... what's the problem ? :-?

abramis brama 7 oktober 2004 18:12

Oh ja, voor ik het vergeet : indien U, beste lezer, over een fait divers mocht beschikken waarvan U vindt dat het niet zou misstaan op mijn stekje : drop het in mijn pm-boxke, he ;)

thePiano 7 oktober 2004 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Oh ja, voor ik het vergeet : indien U, beste lezer, over een fait divers mocht beschikken waarvan U vindt dat het niet zou misstaan op mijn stekje : drop het in mijn pm-boxke, he ;)

Hier twee goudvissen in bokaal voor uwe vijver. :)

abramis brama 7 oktober 2004 18:27

Waaaawwww !!! Nét wat ik al de hele tijd zocht ! :-D

Knuppel 8 oktober 2004 13:27

Citaat:

Trouwens, Rudy, zijn het nu net niet de belgicisten die bij hoog en bij laag blijven beweren dat alle Vlamingen in de eerste plaats "belgen" zijn ?

Volgens de belgicistische definitie zijn zelfs de exclusief-Vlaamse kuiperijen (hoewel zeldzaam) dus ... ook belgisch.

So... what's the problem ? :-?

'The problem' is zo te zien van de baan.

Samen met twee goudvissen in bokaal.:angel:

Tegendradigaard 8 oktober 2004 13:36

"""prettige"""" lectuur

HerrUU 8 oktober 2004 14:57

Citaat:

Abramis, je zou eens moeten kijken in de locale bibliotheek. Er is in het begin van de '90-er jaren eens zo'n boekje verschenen over de flaters die zijn gebeurd om de eensgezindheid in dit land te bewaren. Ik weet wel de titel/uitvoerder niet meer.

Tegendradigaard 8 oktober 2004 15:13

Neen dat blunderboek is nu in handen van het Antwerps stadsbestuur en die maken der driftig gebruik van ...

Luddo 8 oktober 2004 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hier twee goudvissen in bokaal voor uwe vijver. :)

Wie van de twee is nu dienen baron de Sélys-Longchamps?

Tegendradigaard 8 oktober 2004 15:20

Dat moet de linkse zijn denk ik...

abramis brama 8 oktober 2004 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Abramis, je zou eens moeten kijken in de locale bibliotheek. Er is in het begin van de '90-er jaren eens zo'n boekje verschenen over de flaters die zijn gebeurd om de eensgezindheid in dit land te bewaren. Ik weet wel de titel/uitvoerder niet meer.

Dat zou inderdaad wel aardig zijn. Kan ik ineens een aantal nieuwe jaargangen toevoegen. Mocht iemand de titel of auteur van dat boekje herinneren : steeds welkom. :)

Tegendradigaard 8 oktober 2004 15:49

Was dat niet het Belgische blunderboek of zo ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be