Draagmoederschap onder de loupe.
Alhoewel ik in feite pro de mogelijkheid tot draagmoederschap ben, en het aan Homosexuelen net zoals aan Lesbiennes gun om hun eigen biologische kinderen te kunnen zien opgroeien, vind ik onderstaande getuigen van een ziekelijke situatie:
Citaat:
Grootmoeder zet kleinzoon op de wereld
http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...de-wereld.html
5 maart 2015, 11:00
Buitenland
In Groot-Brittannië heeft een grootmoeder haar eigen kleinzoon gebaard. De vrouw was draagmoeder in opdracht van haar zoon.
De 20-jarige man wou erg graag vader worden, maar was de ware nog niet tegengekomen. Om zijn kinderwens toch in vervulling te zien gaan, stemde zijn moeder toe om het kind te dragen. De dame werd kunstmatig bevrucht en raakte snel zwanger. Zeven maanden geleden beviel de vrouw van een flinke kleinzoon. Na de bevalling adopteerde de man het jongetje.
Het is de eerste keer dat een baby zowel de zoon als de broer van iemand is. Er bestaat dan ook veel controverse over de zaak. Zo zijn critici van mening dat het kind erg verward zal zijn over zijn achtergrond en mogelijk zelfs emotioneel beschadigd raakt.
Bron: Daily Mail
Foto: PhotoNews
|
Een TWINTIGJARIG jongetje eist van zijn moeder dat ze draagmoeder wordt van zijn kind?
Me dunkt is dat er totaal over.
Let wel: ik heb er geen probleem mee dat een moeder inspringt om het kind van haar DOCHTER te dragen indien die dochter daar niet toe in staat is.
Maar wat wil dat 20-jarig gastje dat nog geen deftig lief heeft kunnen vinden? Altijd mama's kindje blijven?
|