![]() |
Koning op bezoek bij de leider van de pedofiele Kerk
Er werd gelachen, toen er op dat moment wellicht x aantal kinderen werden verkracht door pedofiele pastoors. Geen protest gezien in de Vlaamse straten.
![]() |
Mja aan inteelt en pedo's gaan we niet te veel woorden vuilmaken....
|
Citaat:
Op dat vlak hebben de protestanten wel veel meer integriteit..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Koning Albert is de paus der pedofielen.
|
Als ge denkt dat dit een staatsbezoek is (een bezoek in het belang van de staat), dan zijt ge mis.
Het is voor Phphphphphillipeke enkel een charme-offensief naar vele kaloten-koekendozen-liefhebbers toe. En er is zeker niet gesproken over democratie (staatshoofd verkiezen), over gelijke rechten m/v, over rechten van homo's (homo-huwelijk), over volksgezondheid (aids), wereldoverbevolking (voorbehoedsmiddelen), over respect van andermans gedachten (euthanasie en abortus) .... maar over wat dan wel ? Over openbaarheid van bestuur ? Over staatshoofden die ten dienste staan van hun bevolking ? . |
Citaat:
|
En IS eert de grote pedofiele leider door kindslaven te verkopen.
|
Mathilde MET verplichte hoofddoek (anders kom ja als vrouw daar niet binnen!), en maar zeveren over moslimas hun hoofddoeken.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Hoeveel kinderen en op dat ogenblik werden verkracht moet nog bewezen worden, maar dat jouw profeet Mohammed niet vies was van een kinderkontje staat vast. ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Ik ben geen Belgicist Ik verafschuw alles wat met de kerk te maken heeft en alles wat met het Belgische koningshuis (of gelijk welk ander) te maken heeft. Als ik elke keer op straat zou moeten komen wanneer de Paus of Belgische koning in het nieuws komt, ik kan dagelijks op straat komen. Neen jongen, ik zie niet in waarom ik op straat zou moeten komen voor iets waar ik in de verte verte niet aan gelieerd ben. |
Citaat:
dit is België wel hé het land van de roze balletten, X1, Dutroux en Nihoul hofleverancier ... kom nog eens terug als ge wat bokes hebt gegeten, ok ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be