![]() |
Geen geld om sans-papiers terug te sturen, geen plaats om ze te huisvesten
Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() p.s. Degen van Leopold I gestolen Detail tekst: Citaat:
Ik negeerde ze straal, toch wilde ik daar nog tekst en uitleg bij geven in de zin van: 'boltem!' (daar het mij stoorde tijdens het 'kuieren') maar dat is mij verboden geworden om dat te doen door mijn liefje. :rofl: |
De grenzen van de realiteit worden een na een bereikt. Na Vandeput en Bourgeois zit Franken er nu ook aan.
|
Als ambtenaar met pensioen, weet ik wat het is als de staat zo arm is als de straat.
Die oude machtspartijen hebben het jaaarenlang grondig verknoeid. En inderdaad ook met hun ongebreidelde aanwervingen van ambtenaren. . |
Citaat:
Straks verliezen die advokaten hun job en moeten ze kleren uit zeeman dragen. Gewetenloos mens. |
Pools-Antwerps project begeleidt 35 Oost-Europese daklozen naar thuisland ...
Bron Detail tekst: Citaat:
Mocht het waar zijn wat in de tekst staat dan is dit een goed voorbeeld voor vele andere landen dacht ik. :-D |
Steeds minder repatriëringen door besparingen
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ze gewoon dik laten betalen om ze te repatriëren en al die gesloten instellingen met de grond gelijk maken. Einde 'open instellingen' 8O Niet echt iets om mee te lachen dat terugkeerbeleid dat nog steeds niet werkt. :roll: ![]() |
Citaat:
|
Dat is een zeer goed initiatief van die Polen. Welke stad doet hen dat na?
|
Zou men niet beter gelden vrijmaken om scholen, volwaardige campussen te bouwen dan al die gelden te laten wegvloeien aan dingen/zaken waar we uiteindelijk niets aan hebben, asielcentra, forensisch psychiatrische centra en andere 'tehuizen' waar geen mens eigenlijk wat aan heeft buiten de miserie ervan.
Scholen en campussen bouwen lijkt mij geen overdreven optie in de zin van dat onze mensen 's nachts geen post meer moeten vatten aan scholen om hun kleintje/kinderen/studenten te laten inschrijven. Mocht men dat overwegen te doen, die denkoefening om scholen/campussen' bij te bouwen lijken mij de gelden (hebben ze die?) beter besteed dan ze in vluchtelingenkampen en andere te steken. 8O |
Citaat:
Heb je nu ook al iets tegen forensisch psychiatrische centra ? Voorstander voor geesteszieke mensen die men moet interneren dan maar in de gevangenis te stoppen zonder behandeling ? |
Citaat:
Het gaat er mij maar om dat er enorm veel te doen is om maar meer gevangenissen en allerhande andere 'tempels' zijnde asielcentra, forensische psychiatrische centra bij te bouwen waar die 'brave' belastingbetaler uiteindelijk geen boodschap aan heeft. Een voorbeeld, Galgenweel aan de Linker Oever Antwerpen, nederzetting Forensisch Psychiatrisch Centrum naast een asielcentrum in een buurt waar veel mensen komen wandelen, kuieren, zeilen, zeilgroep voor kinderen 8O Daarom stelde ik mij dan ook de vraag dat het niet beter zou zijn dat men een deftig scholencomplex zou neerzetten in bepaalde steden/gemeenten zodat ouders niet 's nachts op de straat moeten zitten wachten om hun kind/kinderen te kunnen inschrijven in een school die 'dicht' gelegen is waar ze woonachtig zijn. Ik ken gevallen van mensen die daarvoor al gaan verhuizen zijn of die hun kinderen naar een school moesten doen die echt ver afgelegen was van waar ze zelf woonachtig waren. Doe het maar als je beide zelf uit werken gaat ... :roll: |
Citaat:
|
In de verlaten gangen van de koolmijnen is er nog plaats.
Voor rechters en advocaten. |
Citaat:
Bij een groot waterlek in je huis bestaat de oplossing er ook niet in steeds meer dweilen en emmers te kopen... Maar het waterlek aanpakken. Misschien toch maar beter financieel helpen met de vluchtelingenkampen? En aldus zorgen dat ze daar blijven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be