![]() |
Ambtenaren moeten langer werken voor 187 euro minder pensioen
Ook de ambtenaren moeten er aan geloven.
Zelfs al is de berekeningswijze van de communistische partij nogal eenzijdig; maar het is er toch maar, die inlevering. Waar de communistische partij wel gelijk in heeft: mochten we niet zo'n staatsschuld hebben, we zouden de andere pensioenen kunnen verhogen in de richting van deze van de ambtenaren .... Ook de laatste zin van het artikel is interessant !! Spijtig dat de vraag niet gesteld wordt: waar smijten wij het geld dan wel door vensters en deuren op dit eigenste ogenblik ? titel: Ambtenaren moeten langer werken voor 187 euro minder pensioen link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150311_01573580 Citaat:
|
De realiteit is al jaren anders, de mensen zijn op voor hun 60 enkel een paar uitzonderingen (die nota bene geen dienst kunnen recht houden) zullen er nog zitten.
|
Citaat:
Citaat:
Ik verdenk alweer een oren-aan-naaierij van de kudde door de media eb hun controllers, aka: jullie verkozen executieven en hun civil servants. Gelieve me te verbeteren indien bewezen dat ik fout ben. |
een loopbaan als ambetantenaar... alleen al het idee van de toegevoegde waarde voor de maatschappij. Oh de ironie.
|
laten we zeggen dat een van de discriminaties met de privé hier een stukje weggewerkt is.
|
De Witte noemt de hervorming onrechtvaardig, omdat de ambtenarenpensioenen de enige correcte pensioenen zijn in België. Ge moet zo'n uitspraak maar in de mond durven nemen! In een normaal land krijgen de mensen die de ambtenarij voederen dan een "correct" pensioen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo kan Demonen zelfs een gezinspensioen krijgen voor zijn Thaise vrouw al heeft die nooit 1 uur in Belgie gewerkt. |
Citaat:
Die brave jongeman houdt niet alleen de oudjes in het oog, maar ook de vele kindjes die daar sportief of recreatief bezig zijn. Ik zou het zeer denigrerend vinden, mocht ik iemand horen zeggen dat die badmeester via zijn pree "gevoederd' wordt. Natuurlijk is hij een "netto-ontvanger": hij produceert niets tastbaars, en wat hij doet, doet hij in opdracht van het gemeentebestuur. Hij zorgt maar voor veiligheid. Zeer nobel, de taak van deze uier-hanger. . |
Citaat:
Zo bekwam hij een verlichting van het gemeentelijk budget, ten nadele van het federale. En vooral: ten nadele van de globale belastingbetaler. . |
Wat een loopbaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder gekheid, ik hoorde dat al voordien maar vraag mij toch af of dit een zg. wwwfabeltje is of niet: Citaat:
|
Niet zeveren hé jongens.
Dus de topambtenaar (voorwaarde 1), die tot zijn 65° effectief aan blijft (vw 2), levert op zijn pensioen 187 euro in. Dat is redelijk veel, maar het blijft toch nog een leuk pensioen. Van meer dan 3.000 euro per maand. Is dat "verandering" of is het dat niet ? Is het daar dat de communistische vakbond tegen reclameert ? Of is het tegen de privé afscheidspremies van tegen de 100.000 euroots ? . |
Citaat:
Mijn pensioenberekening is al twee keer in mijn nadeel aangepast, eerst onder Di Rupo en nu onder Michel. Nu is het welletjes. |
Citaat:
De derde suggestie van de zoekmachine was al prijs: Oudere immigranten wegen op OCMW-budget Eén dag werken goed voor federaal pensioen http://www.nieuwsblad.be/cnt/in37q48e Citaat:
|
Tsja de fouten uit het verleden...
Het is NIET eerlijk dat een overheidspensioen hoger ligt, sorry. Maar Andere Jaak zal me weer overtuigen van het tegendeel zie. En de PVDA wil natuurlijk een sterk ambtenarenapparaat zoals in heilstaat Greece. |
Citaat:
|
Citaat:
En Jaak moet een soort van belgische D66 oprichten: AJ2015. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be