Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laurettte Mitraillette veroordeelt aanwezigheid N-VA kopstukken op Vl.N.Zangfeest (https://forum.politics.be/showthread.php?t=215632)

Witte Kaproen 11 maart 2015 17:59

Laurettte Mitraillette veroordeelt aanwezigheid N-VA kopstukken op Vl.N.Zangfeest

Laurette was weer woedend.
Zij verdroeg het niet dat de N-VA top aanwezig was op het Vlaams Nationaal Zangfeest in Antwerpen vorige zondag.

Ja zo ver is het nu al gekomen in dit land;
Vlaamse politici mogen van de PS al niet meer deelnemen aan een Vlaams Nationaal Zangfeest.

Wat is het volgende verbod?stemmen op de N-VA :roll:

"Onkelinx condamne la participation de responsables N-VA �* la fête du chant nationaliste flamand"

http://www.lesoir.be/818938/article/...-va-fete-du-ch

Spitting Image 11 maart 2015 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7571363)
Zij verdroeg het niet dat de N-VA top aanwezig was op het Vlaams Nationaal Zangfeest in Antwerpen vorige zondag.

Vlaamse politici mogen van de PS al niet meer deelnemen aan een Vlaams Nationaal Zangfeest.

"Onkelinx condamne la participation de responsables N-VA �* la fête du chant nationaliste flamand"

Ze worden met de dag zieker en manisch-dressiever, Laurette op kop. Dat ze zich eens in haar contreien moeit. Daar is nog werk genoeg.

Spitting Image 11 maart 2015 18:08

Populairste reactie op het artikel in de Swaar:

Citaat:

C'est pas possible ? C'est une blague ou quoi ?
Cette femme est une plaie ! Elle n'a rien d'autre �* foutre que de se mêler de ce que chantent les flamands ???

On l'entend beaucoup moins lorsque des rappeurs allochtones niquent toute la Belgique dans leurs "oeuvres" ou quand ses protégés chantent en arabe dans les mosquées !!!!

QU'ON LA FASSE TAIRE, S'IL VOUS PLAÎT !!!
Vooral de laatste regel spreekt voor zich.

Witte Kaproen 11 maart 2015 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7571369)
Populairste reactie op het artikel in de Swaar:

Vooral de laatste regel spreekt voor zich.

Die mensen zien ook wel dat Laurette met haar uithalen naar de N-VA top
de Vlaamse onafhankelijkheid weer wat dichter bij gebracht heeft
en zij vrezen voor hun jaarlijkse transfers.

hagel 11 maart 2015 18:30

Ik vroeg me anders ook wel wat ze daar kwamen doen: hoe ze daar nog hun gezicht durfden tonen, na zo'n regeerakkoord.

Xenophon 11 maart 2015 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hagel (Bericht 7571386)
Ik vroeg me anders ook wel wat ze daar kwamen doen: hoe ze daar nog hun gezicht durfden tonen, na zo'n regeerakkoord.

Daar valt inderdaad iets voor te zeggen.

Spitting Image 11 maart 2015 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7571389)
Daar valt inderdaad iets voor te zeggen.

Jij trapt als VB'er spontaan in hagel zijn rode stront? Dat stinkt, hoor! Zeker rode.

Hypochonder 11 maart 2015 18:44

Laat ze maar kwaken. Ik ben al zeer blij dat dat klotewijf niet meer om de 5min op tv komt met haar zelfvoldane smoel.

Xenophon 11 maart 2015 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7571392)
Jij trapt als VB'er spontaan in hagel zijn rode stront? Dat stinkt, hoor! Zeker rode.

Ex-VB'er, ex-N-VA'er.

Hagel heeft in die post een punt.

In de praktijk is het: we gaan Belgie redden.

Op het zangfeest is het: Vlaanderen onafhankelijk.

Ik moet u toch niet op de tegenstelling in die verschillende houdingen wijzen?

Spitting Image 11 maart 2015 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7571395)
Ex-VB'er, ex-N-VA'er.

Nochtans zit er in die schijnbare tegenstelling een logica: hoe erger het met België is gesteld des te te zwaarder zal het voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn om ee schade nog te herstellen. De tegenstanders van Vlaanderen zouden niet liever hebben dan dat een onafhankelijk Vlaanderen zoveel mogelijk met problemen zal af te rekenen krijgen. Ze zouden niet liever hebben dan dat Vlaanderen dadelijk zwaar op zijn gezicht gaat.

Witte Kaproen 11 maart 2015 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7571395)
Ex-VB'er, ex-N-VA'er.

Als het de N-VA er al om te doen zou zijn ,
om België te redden hoe verklaar je dan
de uithaal van Laurette naar de N-VA :roll:

Spitting Image 11 maart 2015 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7571401)
Als het de N-VA er al om te doen zou zijn ,
om België te redden hoe verklaar je dan
de uithaal van Laurette naar de N-VA :roll:

Laurette is een fascistische Vlaamse deerne.:roll:

Scherven A. Mok 11 maart 2015 20:04

Op het zangfeest waren er ook een pak mensen niet blij met de aanwezigheid van de NVA top. En nu gaat Jambon nog de boete verdubbelen voor het overplakken van de B met een VL op de nummerplaat. :)

Xenophon 11 maart 2015 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7571399)
Nochtans zit er in die schijnbare tegenstelling een logica: hoe erger het met België is gesteld des te te zwaarder zal het voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn om ee schade nog te herstellen. De tegenstanders van Vlaanderen zouden niet liever hebben dan dat een onafhankelijk Vlaanderen zoveel mogelijk met problemen zal af te rekenen krijgen. Ze zouden niet liever hebben dan dat Vlaanderen dadelijk zwaar op zijn gezicht gaat.

Ik ben de mening toegedaan dat zolang de mensen zoals het ACW kunnen blijven profiteren van de Belgische sociale zekerheid Belgie zal blijven bestaan.

Belgie redden van de economische ondergang is niet alleen niet de opdracht van een Vlaams-Nationale partij, het zorgt er ook voor dat er geen onafhankelijk Vlaanderen komt.

Witte Kaproen 11 maart 2015 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7571438)
Op het zangfeest waren er ook een pak mensen niet blij met de aanwezigheid van de NVA top. En nu gaat Jambon nog de boete verdubbelen voor het overplakken van de B met een VL op de nummerplaat. :)

Jan Jambon zit verveeld met deze verdubbeling die hij zeker zelf niet heeft ingevoerd.

De waarheid heeft ook haar rechten .

"Jambon zit verveeld met verdubbeling boete voor VL-sticker op nummerplaat "

http://www.gva.be/cnt/dmf20150311_01...op-nummerplaat

Spitting Image 11 maart 2015 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7571438)

Jambon niet.

Weer rode leugens. Ze vallen met bakken uit de lucht.

quercus 11 maart 2015 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7571363)

En ik ben woedend wanneer ik Lauretteke de communistische "Internationale" zie zingen met haar gemanicuurd vuistje in de lucht

Spitting Image 11 maart 2015 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7571449)
En ik ben woedend wanneer ik Lauretteke de communistische "Internationale" zie zingen met haar gemanicuurd vuistje in de lucht

Ik lach me daarmee kreupel.:-)

De Gucht was ook zo iemand om je kreupel mee te lachen. Maar die is al uitgerangeerd, uitgekotst door de doorsnee Vlaming.

Another Jack 11 maart 2015 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7571449)

Serieus?

Pandareus 11 maart 2015 20:39

Al dat 'woedend' worden... Dat is slecht voor de bloeddruk. En als men dan begint te roepen valt het vals gebit nog uit de mond ook. Niets dan nadelen dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be