![]() |
Laurettte Mitraillette veroordeelt aanwezigheid N-VA kopstukken op Vl.N.Zangfeest
Laurette was weer woedend.
Zij verdroeg het niet dat de N-VA top aanwezig was op het Vlaams Nationaal Zangfeest in Antwerpen vorige zondag. Ja zo ver is het nu al gekomen in dit land; Vlaamse politici mogen van de PS al niet meer deelnemen aan een Vlaams Nationaal Zangfeest. Wat is het volgende verbod?stemmen op de N-VA :roll: "Onkelinx condamne la participation de responsables N-VA �* la fête du chant nationaliste flamand" http://www.lesoir.be/818938/article/...-va-fete-du-ch |
Citaat:
|
Populairste reactie op het artikel in de Swaar:
Citaat:
|
Citaat:
de Vlaamse onafhankelijkheid weer wat dichter bij gebracht heeft en zij vrezen voor hun jaarlijkse transfers. |
Ik vroeg me anders ook wel wat ze daar kwamen doen: hoe ze daar nog hun gezicht durfden tonen, na zo'n regeerakkoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ze maar kwaken. Ik ben al zeer blij dat dat klotewijf niet meer om de 5min op tv komt met haar zelfvoldane smoel.
|
Citaat:
Hagel heeft in die post een punt. In de praktijk is het: we gaan Belgie redden. Op het zangfeest is het: Vlaanderen onafhankelijk. Ik moet u toch niet op de tegenstelling in die verschillende houdingen wijzen? |
Citaat:
|
Citaat:
om België te redden hoe verklaar je dan de uithaal van Laurette naar de N-VA :roll: |
Citaat:
|
Op het zangfeest waren er ook een pak mensen niet blij met de aanwezigheid van de NVA top. En nu gaat Jambon nog de boete verdubbelen voor het overplakken van de B met een VL op de nummerplaat. :)
|
Citaat:
Belgie redden van de economische ondergang is niet alleen niet de opdracht van een Vlaams-Nationale partij, het zorgt er ook voor dat er geen onafhankelijk Vlaanderen komt. |
Citaat:
De waarheid heeft ook haar rechten . "Jambon zit verveeld met verdubbeling boete voor VL-sticker op nummerplaat " http://www.gva.be/cnt/dmf20150311_01...op-nummerplaat |
Citaat:
Weer rode leugens. Ze vallen met bakken uit de lucht. |
Citaat:
|
Citaat:
De Gucht was ook zo iemand om je kreupel mee te lachen. Maar die is al uitgerangeerd, uitgekotst door de doorsnee Vlaming. |
Citaat:
|
Al dat 'woedend' worden... Dat is slecht voor de bloeddruk. En als men dan begint te roepen valt het vals gebit nog uit de mond ook. Niets dan nadelen dus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be