![]() |
Miljardair wil ze exploiteren maar van wie is de maan eigenlijk ??
Miljardair wil ze exploiteren maar van wie is de maan eigenlijk ??
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...hln=obinsource Interessant of nutteloos , en nutteloze geldverkwisting ?? OK , vele mensen kunnen met dat geld geholpen worden , maar misschien kan men zo ook mensen helpen !! Of is er Space 1999 in aantocht ?? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht er voorlopig vrij weinig van. Geen van die grondstoffen is ook maar in de buurt van waardevol genoeg om een retourticket voor neer te tellen, met een mogelijke uitzondering voor Helium-3. Maar die uitzondering kan pas in werk treden als er stabiele energie producerende kernfusie is ontwikkeld. EDIT: Ik mis trouwens nog een optie. |
De maan is van kaas.
![]() |
De maan is van mij! Allemaal afblijven, ik heb het het eerst gezegd :x
|
Zoals vroeger : de eerste die daar een vlag plant(te) is eigenaar ?
Waar is daar het grondregistratiebureau ergens te vinden ? |
Citaat:
|
God.
|
Citaat:
Ooit eens gelezen over een plan om grote zonnepanelen op de maan te zetten aangezien alle grondstoffen om ze maken daar aanwezig zijn. De opbrengst daarvan kan dan via microgolfstraling naar de aarde doorgestuurd worden om omgezet te worden in elektriciteit. Over het SF gehalte van dit "plan" kan ik niet oordelen. |
Grond van de maan wordt eigendom van hij die daar productief mee om kan gaan en aldus in de lijn van het natuurrecht deze grond kan claimen.
Klaar. |
Citaat:
|
Ze zijn hier de 1e universumoorlog aan 't voorbereiden ? Aarde-maan, voorlopige stand 0-0
|
|
De Maan is voor de tokkies!
|
Zou ik op de maan last hebben van volle en nieuwe aarde?
|
Xenophon , check Space 1999 , en u vindt het antwoord :)
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch is ze van mij :evil: En toch is ze van mij :evil: En toch is ze van mij :evil: En toch is ze van mij :evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be