![]() |
IS aanvaardt voorstel Boko Haram
Bron
Detail tekst: Citaat:
Der Untergang! |
En zo vloeit het kalief langs alle kanten traag maar zeker Egypte in.
Boko Haram langs onder en de rest van links en rechts. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Muziek |
Citaat:
De godsdienstoorlogen in de islamitische staten, kunnen ze alleen zelf tot een einde brengen. Westerse bemoeienis, werk als een propagandamachine voor de werving van nieuwe strijders op diversen fronten van de jihadisten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was BE haar rol vergeten! De Arabische lente is te wijten aan ons migratiebeleid en al die Syriƫstrijders zijn voornamelijk berbers.... How could I forget!!!! Ik zou als sos voor minder met mijn lippen tot onder water komen te staan zuh.... |
Citaat:
Terug in de schulp kruipen en hopen dat ze ons lief gaan vinden is niet de weg die resultaat gaat sorteren. |
Geen paniek gasten, Bert Anciaux heeft gezegd dat de Islam geen gevaar is voor het Westen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn weten heeft Hitler altijd nog meer dode op zijn geweten. Niet dat dat een heiligschrift is voor wie het meest wreed is, maar toch. De holocaust was en is niet iets waarvan je in de polonaise gaat, is het wel? |
Citaat:
|
Het gaat niet altijd om ter meeste doden , maar ....
om wat ze doen , en hoe !! Ze zijn "goed" bezig !!!! Als men dit niet snel oplost , waar gaat het eindigen ?? Maar ik heb de indruk dat men ofwel TE laf is , of .... dat het een spelleke van sommige , die andere laten begaan !!!! |
Het gaat niet altijd om ter meeste doden , maar ....
om wat ze doen , en hoe !! Ze zijn "goed" bezig !!!! Als men dit niet snel oplost , waar gaat het eindigen ?? Maar ik heb de indruk dat men ofwel TE laf is , of .... dat het een spelleke van sommige , die andere laten begaan !!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be