![]() |
Het is besloten, vanaf nu eet ik als een aziaat :-)
En zal ik (hopelijk) ettelijke kilootjes afvallen :-):-):-):-):-)
|
![]() |
Citaat:
|
maar euhm back on topic :-)
komende week maak ik gebakken rijst ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je echt kilo's kwijt? Eet minder (ban suikergoed en soda) en beweeg meer. Vooral dat laatste. Ja, het is zo simpel. Niemand zegt dat je moet gaan lopen hijgen in het bos. Gewoon half uurtje uit wandelen en half uurtje terug. Wandel je aan een fatsoenlijk tempo (gemakkelijke schoenen) dan haal je makkelijk 4 of 5 kilometer. Op een maand tijd verlies je zo de meest overtollige kilo's. Gevolg: je kleding zal veel te ruim komen te zitten. De kilo's gaan eraf en je wordt terug wat lakser met je dieet. En dan kun je weer van voor af aan herbeginnen ... |
Citaat:
Hurken geblazen. Succes. |
Citaat:
Best een zaag klaarzetten in het toilet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rijst zoveel mogelijk beperken. Tweemaal per week hoogstens, en maximum 65 gram (ongekookt). Gebakken spullen vermijden. Alternatief is wokken uiteraard. Ik ben drie jaar geleden 25 kilo aan universitair gewicht kwijtgeraakt, weliswaar zonder een poot te verzetten (ik haat sporten). Dan moet je keuzes maken. |
Citaat:
Brood: 240 kcal per 100 g Gekookte pasta: 125 kcal per 100 g Gekookte rijst: 115 kcal per 100 g gekookt Gekookte aardappelen: 76 kcal per 100 g Ik ben de laatste 3 maanden meer dan 10 kg afgevallen door simpelweg minder aardappelen,rijst,pasta en brood te eten, en meer groenten. Fritten/gebakken aardappelen maximum 1 keer per ~10 dagen. Alleen volkorenbrood. Minstens 1 keer per week vis en kip i.p.v. vlees. Het probleem met alle dieeten is dat ze niet vol te houden zijn, en daar ook niet voor bedoeld zijn. Je wordt gewoon uitgehongerd met konijneneten, niemand houdt dat vol. => jojo-effect. De regel van Dr. Luc Evenepoel in zijn boek Levenslank is simpel en levenslang vol te houden zonder hongergevoel: 1/8 minder eten en 1/8 meer bewegen. Hij zegt ook wel 50 keer: wil je afslanken? ga NIET op dieet! Verdere details hier: http://succesboeken.nl/?media=&ISBN=...vallen&zoeken= |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een gratis tip. Ik moet er geen bedankjes voor hebben. |
Citaat:
Bart De Wever heeft er blijkbaar geen overtollig vel aan overgehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
Makkelijk zal het niet zijn: ![]() |
Een andere Aziatische met eetproblemen:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be