![]() |
Autoverzekering dreigt duurder te worden
Bron
Detail tekst: Citaat:
Goed dat men tegenwoordig bij de 'jaarlijkse' autocontrole het verzekeringsbewijs ook vraagt. (zoals ik hier al eens eerder aanhaalde dat men dat zou moeten doen en zie ...) Ik ben zo mijn auto eens gaan aanbieden bij de autocontrole en het wonderlijke was dat er geen ellenlange file wachtende wagen voor mij stond, ik stond eerste en ik had mij al overslapen :) Zou dat door de vraag naar het verzekeringsbewijs van de wagen kunnen geweest zijn dat er zo weinig volk was of vergis ik mij. (en nee het was niet op afspraak) |
Citaat:
|
Ik vind het uiteraard niet amusant dat de verzekeringen zouden opslaan zoals de meeste mensen wel logischer wijze.
Echter langs de andere kant het is ook niet echt onlogisch, buiten de hebzucht van de verzekeraars die liefst zoveel mogelijk centjes zien binnenrollen dan buiten. Maar zolang en hoe meer de mens blijft rondrijden als driftkikkers met onverantwoordelijk gedrag en risico's nemende alsook hoe meer ongevallen ze maken tja.... In de hand werken van meer mensen die rondrijden zonder verzekering, mogelijks maar dan komt weer in spel wat ik reeds eerder zei: Doe maar op he mensen en rijd maar roekeloos, met of zonder verzekering en heb maar eens iets voor. Kun je nog vluchtmisdrijf plegen maak je het helemaal "mooi". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be