Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Manieren om te niksen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=215851)

C2C 15 maart 2015 13:25

Manieren om te niksen

Hoewel ik een droomjob heb, probeer ik stilaan alle mogelijke weekendactiviteiten op te schorten. Ik las namelijk, volledig modebewust, de nieuwste bestsellers over de laatste trend over de "kunst van het niksdoen".

Maar het afschaffen van hobbies en weekendactiviteiten lukt maar moeilijk.

Heeft iemand tips om het niksen goed en efficiënt te organiseren? :-)

PS: ik heb ook uitzonderlijk zware seksuele verplichtingen, door het feit dat ik, zoals jullie weten, een negerin moet zien te bevredigen, wat een projectmatige aanpak vereist. Maar dat terzijde.

reservespeler 15 maart 2015 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7575437)
Hoewel ik een droomjob heb, probeer ik stilaan alle mogelijke weekendactiviteiten op te schorten. Ik las namelijk, volledig modebewust, de nieuwste bestsellers over de laatste trend over de "kunst van het niksdoen".

PS: ik heb ook uitzonderlijk zware seksuele verplichtingen, door het feit dat ik, zoals jullie weten, een negerin moet zien te bevredigen, wat een projectmatige aanpak vereist. Maar dat terzijde.

U schrijft nogal laagdenkend over uw vrouw / vriendin.

C2C 15 maart 2015 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7575439)
U schrijft nogal laagdenkend over uw vrouw / vriendin.

Zij vraagt daar zelf om. Door hun laag zelfbeeld hebben negers nochtans iets charmant. Dat volledige gebrek aan narcistische hoogmoed - daar werd ik verliefd op.

Mijn negerin gehoorzaamt mij volledig op vrijwillige basis, in de dagdagelijkse taken. In bed keert de machtsverhouding zich dan weer om. Fascinerend.

DewareJakob 15 maart 2015 13:35

Citaat:

Gaan trollen op een forum?

C2C 15 maart 2015 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7575451)
Gaan trollen op een forum?

Ja, da's een van mijn hobbies. Maar trollen is ook vermoeiend hoor, je moet immers voortdurend moeite doen om niet uit je rol te vallen.

Xenophon 15 maart 2015 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7575461)
Ja, da's een van mijn hobbies. Maar trollen is ook vermoeiend hoor, je moet immers voortdurend moeite doen om niet uit je rol te vallen.

Toch blijven proberen van er wat humor in te verwerken ook.

DewareJakob 15 maart 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7575461)

you're good :evil:

Scherven A. Mok 16 maart 2015 05:49

Internet apparaat uitzetten.

Supe®Staaf 16 maart 2015 09:48

Citaat:

Als je projectmatige aanpak niet in slaagt, geef me dan maar een seintje.

Antoon 16 maart 2015 10:30

Citaat:

Bel een ambtenaar, hij kan je zeker waardevolle tips geven ...

Lof der Zotheid 16 maart 2015 11:51

Citaat:

Gewoon de hele dag met een lege blik voor u uit zitten staren. Dat is echt niet zo moeilijk als u denkt. Succes!

Klojo eerste klas 16 maart 2015 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7576148)
Bel een ambtenaar, hij kan je zeker waardevolle tips geven ...

Enkel tussen 9-12 en 14-16, hé 8O

Antoon 16 maart 2015 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7576284)
Enkel tussen 9-12 en 14-16, hé 8O

... en als hij/zij de hoorn niet naast het toestel heeft gelegd om ook tijdens deze uren ongemoeid te kunnen snurken.

Klojo eerste klas 16 maart 2015 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7576629)
... en als hij/zij de hoorn niet naast het toestel heeft gelegd om ook tijdens deze uren ongemoeid te kunnen snurken.

Da's ouderwets, nu zet je gewoon het volume op 0, of je laat het automatisch doorschakelen naar een collega ;-)

Nr.10 16 maart 2015 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7575447)
Zij vraagt daar zelf om. Door hun laag zelfbeeld hebben negers nochtans iets charmant. Dat volledige gebrek aan narcistische hoogmoed - daar werd ik verliefd op.

Mijn negerin gehoorzaamt mij volledig op vrijwillige basis, in de dagdagelijkse taken. In bed keert de machtsverhouding zich dan weer om. Fascinerend.

Een vrouw die gehoorzaamt? Een goede zaak.

De gelofte van gehoorzaamheid zou opnieuw algemeen moeten ingevoerd worden voor blanke wijven. Zeker aan het altaar. Daar moet de vrouw haar lot verbinden aan dat van haar man, als vrouw.

Blanke wijven hebben dat niet meer. Hun vrouwelijkheid is een gedesoriënteerde vrouwelijkheid. Teveel koopimpulsen, teveel consumptie, teveel afleidingen, teveel aanzettingen die hun geest en hun vrouwelijkheid overmeesteren.

Nr.10 16 maart 2015 16:49

Terug naar de natuur.

Xenophon 16 maart 2015 16:50

Citaat:

Manieren om te niksen
Spin & Go's op Pokerstars.

droge humor kassa404 16 maart 2015 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 7576248)
Gewoon de hele dag met een lege blik voor u uit zitten staren. Dat is echt niet zo moeilijk als u denkt. Succes!

netflix is daar heel geschikt voor

Mambo 16 maart 2015 21:14

Verhuis naar haar geboortedorp.

The Paulus Experience 16 maart 2015 21:16

Citaat:

Als ge niet met uw negerin aan't wippen zijt kunt ge nog gewoon aan uw fluit liggen trekken de rest van de dag.
Of trekt aan haar fluit, of whatever negerinnen ook hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be