![]() |
Manieren om te niksen
Hoewel ik een droomjob heb, probeer ik stilaan alle mogelijke weekendactiviteiten op te schorten. Ik las namelijk, volledig modebewust, de nieuwste bestsellers over de laatste trend over de "kunst van het niksdoen".
Maar het afschaffen van hobbies en weekendactiviteiten lukt maar moeilijk. Heeft iemand tips om het niksen goed en efficiënt te organiseren? :-) PS: ik heb ook uitzonderlijk zware seksuele verplichtingen, door het feit dat ik, zoals jullie weten, een negerin moet zien te bevredigen, wat een projectmatige aanpak vereist. Maar dat terzijde. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn negerin gehoorzaamt mij volledig op vrijwillige basis, in de dagdagelijkse taken. In bed keert de machtsverhouding zich dan weer om. Fascinerend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Internet apparaat uitzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gelofte van gehoorzaamheid zou opnieuw algemeen moeten ingevoerd worden voor blanke wijven. Zeker aan het altaar. Daar moet de vrouw haar lot verbinden aan dat van haar man, als vrouw. Blanke wijven hebben dat niet meer. Hun vrouwelijkheid is een gedesoriënteerde vrouwelijkheid. Teveel koopimpulsen, teveel consumptie, teveel afleidingen, teveel aanzettingen die hun geest en hun vrouwelijkheid overmeesteren. |
Terug naar de natuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verhuis naar haar geboortedorp.
|
Citaat:
Of trekt aan haar fluit, of whatever negerinnen ook hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be