![]() |
De Groenen gaan Frans moeten studeren, want ... fusie
Ecolo zou graag samen smelten met Groen.
Ik heb er natuurlijk niets in de pap te brokken, zelfs al ben ik grote voorstander van een proper en groen Vlaanderen. Toch raad ik onze Vlaamse Groenen nu al aan om bijlessen Frans te gaan nemen. Want bij Ecolo zijn er hooguit twee drie die wat Vlaams kunnen, en daarbij zal het blijven. (en de kritiek van de Franstalige top van ecolo ivm "van communautaire navelstaarderij", dat is dus uitsluitend kritiek op Vlaamse partijen. Nergens op Franstalige. In het raam van een fusie met Vlamingen, is dat een volledig overbodige sneer; die wij natuurlijk wel gaan onthouden) titel: Ecolo-top pleit voor fusie met Groen http://www.standaard.be/cnt/dmf20150316_01581806 Citaat:
|
Ecolo zwalpt na de affaires-Nollet en -Wesphael. Ze zoeken nog enige betekenis te spelen op kap van de Nederlandstalige groenfractie en hopen dat ze door een unitaire partij in het leven te roepen er gezamenlijk sterker zullen uitkomen. Alleen beseffen ze niet dat dat hen een pak Nederlandstalige stemmen gaat kosten. En Meyrem ziet dat ze nu Groen stevig in handen heeft, wat bij een fusie helemaal niet meer het geval zal zijn, individuen als Olivier De Leuze en Nollet kennende.
|
Van progressieve partij gaat ze nu naar een oubollige partij : een echte Belgische partij. Zou BUB nu niet bang worden? :-)
|
Citaat:
Is het nu zo moeilijk om Nederlands te schrijven ipv Vlaams. :-( |
Citaat:
Sorry, meneer de spellingscommisaris van dienst. Ik zal zelfs, zoals ik vroeger geleerd heb, i.p.v. schrijven, dus met puntjes, en niet ipv. . |
Dat beide ontploffen , we die troep niet nodig !!!!
Een beteke OFF-topic: Citaat:
Ecolo zou graag samen wegsmelten met Groen :thumbsup: Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat Groen geen stemmen opleveren, bijna even grappig als de SP.A die opeens gaat fusioneren met de PS.
Ecolo deed het zeer slecht in mei, alweer het bewijs dat we in twee verschillende landen leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be