![]() |
We zullen hem niet missen .
En in het kader van gezinshereniging , hopen we dat er velen zullen volgen .
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Irak.dhtml Op Twitter wordt bericht dat de Genkse Syriëstrijder Younnes Bakkouy (20) is gesneuveld tijdens de strijd om de Iraakse stad Tikrit. Het bericht is door een pro-IS-account naar buiten gebracht en bevat zowel een foto van Bakkouy bij leven als een beeld waarop zijn levenloze lichaam opgehangen lijkt te zijn. Younnes Bakkouy © kos. Het valt niet met absolute zekerheid te zeggen of de tweede foto inderdaad Bakkouy toont, maar de boodschapper heeft het uitdrukkelijk over Younnes Bakkouy van IS, alias Abou Aziez, na gevechten met Iraakse troepen in Tikrit." Bakkouy zou in april 2013 naar Syrië zijn vertrokken in het gezelschap van zijn broers Mohamed en Ismaïl en hun uit Turkije stammende stadsgenoot Isa Özdemir. In september werd al gemeld dat één van de broers gesneuveld zou zijn, maar het is nooit duidelijk geworden of dat klopte en om wie het dan wel ging. Younnes had zich in augustus reeds in de kijker gewerkt toen hij de eerste beelden verspreidde van de Japanse gijzelaar Haruna Yukawa. Die werd in het bijzijn van de Limburger gevangengenomen, om in januari van dit jaar te worden onthoofd. Lees ook |
Hopelijk heeft hij veel afgezien toen hij stierf.
|
YES !!!!! YES !!!!! weer een smerig ++++CREATUUR++++ minder......ga naar de hel vuil stuk afval !!!!!
|
Fantastische reacties alweer van de rakkertjes.
|
Citaat:
Maar toon hen hoe het moet, stort uw traantjes voor de dode Belgische moslimstrijders. |
Citaat:
Het gaat erom dat iemand dood is. Een beetje respect is voor iedere overledene wel op zijn plaats. Het heeft alles te maken met elementaire menselijkheid. |
Citaat:
jaja... |
ga naar de hel
Bestaat er wel een hel? Ik ga er alleszins naartoe als ze bestaat. Lekker warm. En bovendien heb ik gezworen dat ik niet in de hemel wil samengevoegd worden met dat gelovig volkje dat wel de mond vol heeft over menslievendheid maar wel een knoop in offerande-schaal deponeert als er hulp nodig is. Kom ik dus niet in die hemel dan zijn ze trouwens schuldig. Ik adviseer hen dan ook de kerkvloer niet verder plat te lopen. Het zal niet helpen. Het is ofwel ik er in en zij er uit ofwel zij er in en ik er uit. Voor de rest maak ik mij geen zorgen over hemel en hel. Voorlopig als er een opperwezen mocht zijn zullen we ten gepasten tijde wel zien of dit enig rechtvaardigheidsgevoel bezit. Wat ik trouwens tot op heden grondig betwijfel. Als er geen rechtvaardigheid mag heersen onder de mensen omdat er destijds iemand in een appel (pruim?) heeft gebeten dan mag hij zijn pruimen houden.:lol: Ik heb die kerkelijke bollenwinkel dus niet nodig om mij in orde te voelen. Ik steek er dus ook geen verdere tijd in.:lol: Laat God dus maar verder vuile spelletjes spelen met zijn creaturen.8-) |
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
http://Haiku's!!!!?????
Je gaat me toch geen vuil gewoonten aanleren zeker!!!!:-D Ik ga Van Rompuy zijn werk niet afpakken! |
Opgeruimd staat netjes.
|
|
Citaat:
Onze linkse poco's gaan zeeeeer selectief te werk in hun verontwaardiging en oordeel. Deze barbaarse moordenaar wordt nu verwend door 72 maagden. Dat is toch schitterend nieuws. Als bonus krijgt hij misschien nog een pijpbeurt van de mo. :evil: :lol: |
Citaat:
![]() |
Wat doe je al niet uit frustratie als je bij de kleinste pietjes ter wereld hebt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be