![]() |
Geen halalvlees meer in het Parlement?
In navolging van het verbod op het serveren van foie gras in de parlementen, is er nu een voorstel ingediend tot het verbieden van halalvlees. Zowel het ene als het andere komen voort uit een produktieproces waarbij dieren onnodig lijden. Gezien dit over alle partijen heen is beslist met betrekking tot foie gras, zou hetzelfde zonder probleem moeten gebeuren voor halalvlees. Toch?
Citaat:
|
Ik pleit voor de verplichting om spaghetti carbonara in alle parlementen te implementeren.
|
Proficiat voor het Belang met deze media-stunt.
Of de media het in grote mate zullen oppikken, is natuurlijk nog maar de (democratische) vraag. En of het voorstel vanuit het oogpunt van gaia en andere organisaties en mensen bezorgd om dieren, productief en efficiënt is: dat is nog meer de vraag. Harde stiel, politiek. . |
Verder zou ik ook alle ananas uit blik willen bannen uit alle parlementen!
|
Citaat:
. |
Citaat:
Zou ik alle moslims, joden, vegetariërs en veganisten die in het parlement zitten dwingen spaghetti carbonara te eten. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Dat zal die beesten echt een zorg zijn.... |
De PCC slaat toe, de politiek culinair correcte verplichting.
|
Prima voorstel !!
|
Citaat:
Ik ben echt blij dat in ons land de politici met de fundamenteel belangrijke zaken bezig zijn ! |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze zichzelf respecteert, steunt uw partij dit voorstel. |
Ik zie het parlement dat eigenlijk nog goedkeuren. De moslims die ik ken trekken zich niets aan of iets echt halal geslacht is. Zo lang het maar geen varkensvlees is, is het in orde.
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Wel, hierin geef ik het Vlaams Belang gelijk. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be