![]() |
wou gewoon eens weten hoeveel rechtsen of linksen der op dit forum zaten
|
Geen van allen: RECHTS-RADICAAL!!!
|
Waarom uiterst-links en niet "extreem-links"?
Waarom extreem-rechts en niet "uiterst-rechts? Is het omdat je uzelf niet graag extreem wil noemen, of is het uit vooroordelen? |
Links is goed en rechts is slecht. Zo gaat dat in nazi-belgie.
|
Citaat:
Voorts kan ik mezelf niet echt in één van de richtingen plaatsen. Maar dat doen de anderen wel voor mij, zeker? 8) |
Niet rechts of links, maar christelijk sociaal.
|
De huidige toestand in de stemming maakt duidelijk dat (althans op dit forum) het centrumse grijsgepraat afgedaan heeft.
|
Waarom zitten politieke internetforums altijd vol extreem-rechts gespuis????
|
Citaat:
Dat zijn namelijk de enige mensen die politiek bewust zijn. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Neen het produkt van een vrije opvoeding met respect voor de samenleving. Dat wil dus ook zeggen recht op een eigen mening. :twisted: |
Citaat:
kortharig rechts tuig, dat te pas en te onpas hun onfrisse bruine ideetjes eruitflappen wanneer de grote mensen spreken! Foe! Foei Foei! :P |
Tiens, geen commentaar over het extreem linkse gespuis??
|
Citaat:
Het is: Kortharige links tuig, dat te pas en te onpas hun onfrisse rode ideetjes eruitflappen wanneer de grote mensen spreken. Kinderen die normaal zijn opgevoed hebben dat niet. |
Het niveau heeft zich weer eens verlaagt tot scheldpartijtjes.
|
Ik ben overigens ook links, hoewel ik een 'normale opvoeding' heb gehad, beide ouders zijn namelijk blok fans.
|
Citaat:
Pelgrim, dat zijn geen scheldpartijen. Ik ken SS Al van op een ander politiek forum, wij spreken elkaar ook buiten de forumwereld. Dit zijn speldeprikjes, plaagstoten, en zeker niet als scheldwoorden bedoeld. Ik ga hier mijn eigen doodvonnis tekenen maar....... SS valt wel mee. |
wat mij opvalt is dat er bijna niemand op centrum stemt, terwijl alle grote partijen wel naar het centrum verhuizen. Komen hier enkel maar uitzonderingen of zijn de politieke partijen zo verkeerd bezig?
|
Wel, vryko, in beide gevallen zegt het veel over de macht van het 'centrum' in dit land.
|
Je zal het niet graag horen denk ik, maar naar mijn mening is die uitslag redelijk correct. Je hebt op zo'n forum een juiste weerspiegeling van de maatschappij.
De enige reden dat er zo weinig centrum stemmers zijn is omdat in het echte leven daar meestal de gewoonte stemmers zitten. En die zijn niet echt in politiek geïnteresseerd, daarom kom je ze hier ook niet tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be