Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nooit crisis voor deze heerschappen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=216051)

Another Jack 19 maart 2015 18:20

Nooit crisis voor deze heerschappen...

Bij veel overheidsdiensten schieten ze als paddestoelen uit de grond, een ware plaag...
Onbruikbare producten, veel blablabla en gebakken lucht voor schandalig veel belastingsgeld...
De ambtenaar staat erbij en kijkt ernaar.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...hln=obinsource

Consultants...

Tavek 19 maart 2015 19:00

Gaat hij werkelijk prestaties leveren of is het een louche truuk om die 330k opzegvergoeding als loontrekkende (met de daarbij behorende RSZ en personenbelasting) om te zetten naar een factuur van 330k voor de vennootschap van dit heerschap ?

Another Jack 19 maart 2015 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7580138)
Gaat hij werkelijk prestaties leveren of is het een louche truuk om die 330k opzegvergoeding als loontrekkende (met de daarbij behorende RSZ en personenbelasting) om te zetten naar een factuur van 330k voor de vennootschap van dit heerschap ?

Het zou voor de mensen van de NMBS beter zijn dat hij geen prestaties levert.
Achteraf moeten zij wel terug de draad oppikken en de rommel opkuisen die zulke windhozen achterlaten...

Eduard Khil 19 maart 2015 19:07

Consultans zijn zeker sossen: veel te veel verdienen, niets doen en geen resultaten afleveren. Kan niet duidelijker zijn

Tavek 19 maart 2015 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7580143)
Consultans zijn zeker sossen: veel te veel verdienen, niets doen en geen resultaten afleveren. Kan niet duidelijker zijn

Het is bediening van het hoogste soort. In private ondernemingen is dit schering en inslag maar daar spreek ik me niet over uit, tzijn mijn centen niet die ze daar uitgeven.

Maar Jo Cornu bedient die man met belastingsgeld (je denkt toch niet dat de NMBS rendabel is ?) en dan vind ik dat schandalig. Wat kan hij zoveel beter als een ander ?

fred vanhove 19 maart 2015 19:11

Citaat:

Interessant...Het was lang geleden...:roll:

subocaj 19 maart 2015 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7580138)

Van mij mag hij gaan doppen.

Eduard Khil 19 maart 2015 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7580145)
Het is bediening van het hoogste soort. In private ondernemingen is dit schering en inslag maar daar spreek ik me niet over uit, tzijn mijn centen niet die ze daar uitgeven.

Maar Jo Cornu bedient die man met belastingsgeld (je denkt toch niet dat de NMBS rendabel is ?) en dan vind ik dat schandalig. Wat kan hij zoveel beter als een ander ?

Wie bestuurt er al jarenlang den nmbs? Juist ja: de vuile sossen

Another Jack 19 maart 2015 19:14

Citaat:

Er zijn er, maar niet allemaal...

fred vanhove 19 maart 2015 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7580150)

Wordt jij dat nooit beu ? Pas daar maar mee op want de burn out lonkt om de hoek;-)

Eduard Khil 19 maart 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7580154)
Wordt jij dat nooit beu ? Pas daar maar mee op want de burn out lonkt om de hoek;-)

trolololo!

Een rechter wordt zijn werk tegen criminelen ook nooit beu. We moeten het linkse gedachtengoed ten allen tijde blijven bestrijden.

pegasus6869 19 maart 2015 19:18

Dat die ceo's "klootzakken "zijn is al lang geweten......gewoon zakkenvullers !!!

Dat die ceo's "klootzakken "zijn is al lang geweten......gewoon zakkenvullers !!!

pegasus6869 19 maart 2015 19:19

Pandareus 19 maart 2015 19:20

Dit lijkt me vooral een manier om sociale zekerheidsbijdragen te ontwijken op een ontslagvergoeding. Vergelijk het met de truuk die advocaten in sociaal recht toepassen als een kaderlid met grote ancienniteit ontslag krijgt : die krijgt dan een deel als 'non-compete clause' en kan op dat deel een serieuze winst maken doordat daar geen SZ bijdrages op zijn.

Ik heb de indruk dat de oorlog aan de top van NMBS op volle snelheid doorgaat, normaal komen dergelijke deals die dagelijks gemaakt worden nooit in de openbaarheid.

Dat gaat nog vonken geven in de komende maanden.

Scherven A. Mok 19 maart 2015 19:22

Citaat:

Diegene die de NMBS net tien jaar heeft bestuurd was een liberaal en zit nu bij de NVA.

fred vanhove 19 maart 2015 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7580156)
trolololo!

Een rechter wordt zijn werk tegen criminelen ook nooit beu. We moeten het linkse gedachtengoed ten allen tijde blijven bestrijden.

Dat zeg jij.Een normaal mens wordt alles beu.

Pandareus 19 maart 2015 19:25

Citaat:

Sinds 2002 was dat deze 'sos' die nu de poulain van n-va is bij de Lijn.

Jo Cornu die zijn hele carrière in de privé heeft gewerkt op topniveau is door de vorige regering op die plaats gezet om de puinhoop van dat nieuwe van o-vld overgelopen N-VA mirakel op te ruimen.

fred vanhove 19 maart 2015 19:27

Citaat:

Was Schouppe een sos ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be