![]() |
Bigley beestachtig onthoofd !
[size=5]wanneer gooien ze die bom nu eindelijk eens op die islamitische barbaren !!!!!!!!!!!!!![/size]
|
Rustig man rustig beheers je , dat is inderdaad afschuwlijk voor die man een voor zijn famillie !!!
|
Citaat:
|
Vreemd toch, voor de aanval op Irak gebeurden er zo'n dingen niet...
|
Tony Blair kan nu voor de twintigste keer plechtig zweren dat het terrorisme zal worden uitgeroeid.
________________ The individual is foolish and the species will disappear, if only time is given to it. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2621 |
Familie Bigley mag dankbetuigingen sturen naar Bush en Blair.8)
|
Citaat:
_______________ Als Bush zegt dat God hem opdracht heeft gegeven om Irak te bevrijden, dan meent hij het. Ooit over nagedacht? -- De Openbaringen van Flippend Rund, 752 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige principe dat volgens mij werkt is 'de schuldige is diegene die het gedaan heeft'. _____________________ Wat een idee dat een muur terrorisme gaat tegenhouden. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2613 |
Citaat:
|
Het is inderdaad niet goed te praten, op geen enkele manier. Het is een laffe moord, meer niet. Dat barbaarse, zoals omschreven, dat wil ik wel betwisten.
Dan zou ik persoonlijk toch verkiezen om onthoofd te worden i.p.v. geëlectrocuteerd. Hoe erg het ook was voor Bigley voor hij stierf en is voor de nabestaanden, hij komt er al bij al beter vanaf dan gevangenen in Guantanamo Bay waaronder ook onschuldigen. In tegenstelling tot Ancapa vraag ik me niet af wanneer men nu eindelijk eens een bom gaat gooien op Amerika. Het is niet omdat de leiders van een land of extremisten binnen een geloofsgemeenschap dingen doen die volgens mij niet kunnen dat ik gelijk iedereen die of een of andere manier met die mensen te maken zouden kunnen hebben wil gaan afslachten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ieder zen goesting he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het onthoofden van 'ongelovigen' is een traditie binnen de islam, die terug te voeren is op het leven van de 'profeet' Mohammed. In 627 werden in opdracht van Mohammed 700 joodse mannen onthoofd. Hun vrouwen en kinderen werden overigens tot slaaf gemaakt.
Al-Zarqawi zegt letterlijk zich door Mohammed te laten inspireren. ,,De profeet is ons voorbeeld en ons rolmodel'', verklaarde hij voor de executie van Nick Berg. |
Men heeft zoveel geld ingestoken om kernwapens te ontwikkelen..
Een paar bommen van 400 megaton zouden islamieten laten zien wie hier de baas is.. |
Citaat:
Dat moet is gebeuren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be