![]() |
Run op slipjes en beha's van Hunkemöller
Citaat:
![]() |
... dank voor je bijdrage Derk ...
|
opmerkelijk,
zo veel volk voor slipjes ... en als t puntje bij paaltje komt, kunnen ze er niet snel genoeg uit zijn ... vrouwen ... zo complex |
|
zo'n vrouw met een heel gewoon maatje, zo op zeg maar plaats 150 of zo in de rij ... heeft die er eigenlijk wel over nagedacht ?
|
Citaat:
Als koeien naar het slachthuis... |
Citaat:
Maar soms nam een koe of een stier de benen. Zie er trouwens geen enkele man tussen staan en de dames zijn meestal zeer jong. Het is wel een staaltje van schaamteloze Hollandse hebzucht en zuinigheid. En soms gaan de dames op de vuist. Een beha voor één euro! |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén van die dames draagt Uggs laarsjes.
Die hebben me een kapitaal gekost. Mijn dochter had ze net aan toen er een golf van hete bakolie over kwam. |
'T is denk ik hoog tijd dat ze vers ondergoed hebben, te zien aan het aantal.
Zouden ze voor wasmachines ook zo een lange rij maken? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Vanaf 1 euro..." zegt al veel. Het is een publiek geheim onder de vrouwen dat Hunkemöller synoniem voor kwaliteit is. Maar bv. in de laatste week van de solden kan je daar ook bh's en slips voor resp. nog geen 8 of 3 euro per stuk op de kop tikken. |
Citaat:
Vrouwen zo complex ... of als hyper-onlogische, hyper-materialistische wezens de gedroomde slachtoffers van een consumptiemaatschappij? Al draagt het kalf een jarretelle, het is en blijft een tuttebel. Overigens dragen vrouwen dat ondergoed uit god weet welke materie vaak dagenlang. "Als je het te vaak wast, dan verliest het te veel van z'n kwaliteit." Tja, maar dat schiet toch wel ver aan de bestaansreden van ondergoed voorbij. |
Citaat:
Maar je hebt ook mannen die gekke aankopen doen. Koffiezetapparaten van 1300 euro die je kunt bedienen met je smartphone. Die van mij is een Bosch van wel 30 jaar oud, nog van mijn moeder geweest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be