Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Een getuigenis die kan tellen (must watch) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=216573)

Resilient 27 maart 2015 23:39

Een getuigenis die kan tellen (must watch)

Ex-minister van defensie in Canada

https://www.youtube.com/watch?v=90AL...ature=youtu.be

DeProf_eet 28 maart 2015 00:40

Goed en wel, filmpje gezien. Maar ik kan me in het geheel niet voorstellen dat er hier op het forum iemand zit die maar 1% gelooft van wat die mens zegt. Ik geloof wel alles 100%. En jezelf ?

Kristof Piessens 28 maart 2015 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7592427)
Goed en wel, filmpje gezien. Maar ik kan me in het geheel niet voorstellen dat er hier op het forum iemand zit die maar 1% gelooft van wat die mens zegt. Ik geloof wel alles 100%. En jezelf ?

Ik heb dat zelfs gedeeld op mijn feestboek...

En ik ben daar ook zeker van dat er duidelijke tekenen zijn die helemaal teruggaat tot de geschiedenis van de khazaren...onder andere de donkere middeleeuwen zijn daarvan het missende stuk al floreerde de kunst en andere kunst als nooit te voren...intussen had Rusland dat land ingenomen omdat ze niet wouden ophouden met geweld en voortdurende oorlogen om niets...

Maar ik ook gelooft wat deze heer te vertellen heeft, het roswelincident was in feite een mooie keerpunt betreffende het onderscheid tussen waarheid en leugen...

Voor de rest..het wordt eens tijd dat deze khazaren met hun satanistische praktijken opgerold worden en berecht worden voor hun misdaden tegen de menselijkheid en waardigheid...

Pandareus 28 maart 2015 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Resilient (Bericht 7592362)

Er is al een draadje over de nieuwe wereld orde : http://forum.politics.be/showthread....ht=world+order
Al meer dan 24.000 postings.
Dit dit filmpje past er perfect :lol::lol::lol:

Hypochonder 28 maart 2015 07:36

Dat die kerel om de 5 zinnen reclame maakt voor zijn boek lijkt nog niemand te zijn opgevallen.

Resilient 28 maart 2015 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7592427)

Ik geloof 99% wat hij zegt, en over die 1% geloof ik wel dat hij oprecht is. Ik heb het over die aliens in 7:59, dit gedeelte valt een beetje uit de toon met de rest vind ik.

Xenophon 28 maart 2015 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Resilient (Bericht 7592651)
Ik geloof 99% wat hij zegt, en over die 1% geloof ik wel dat hij oprecht is. Ik heb het over die aliens in 7:59, dit gedeelte valt een beetje uit de toon met de rest vind ik.

Ik heb geluisterd tot hij over aliens begon.

Als ik dan toch naar standup comedy moet luisteren dan zijn er wel betere te vinden op het net.

AsGardSGO 29 maart 2015 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7592663)
Ik heb geluisterd tot hij over aliens begon.

Als ik dan toch naar standup comedy moet luisteren dan zijn er wel betere te vinden op het net.

En daar zit het probleem; zodra er moeilijke thema's aangesneden worden en men uit de comfortzone of geloofsovertuiging moet stappen klapt men dicht en begint men bitsig rond te spartelen en te bijten.
Maar ja we weten allemaal dat de geloofwaardigheid van getuigenissen en bekentenissen enkel waarde hebben als ze ons geloof versterken. Alles wat ingaat ertegen is plots ongeloofwaardig en moet absoluut door het slijk gehaald worden.

Maar steek uw vingerkes maar in uw oren, neurie maar luid een melodie en sluit uw ogen en uw geest maar lekker af.

Xenophon 29 maart 2015 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7593609)
En daar zit het probleem; zodra er moeilijke thema's aangesneden worden en men uit de comfortzone of geloofsovertuiging moet stappen klapt men dicht en begint men bitsig rond te spartelen en te bijten.
Maar ja we weten allemaal dat de geloofwaardigheid van getuigenissen en bekentenissen enkel waarde hebben als ze ons geloof versterken. Alles wat ingaat ertegen is plots ongeloofwaardig en moet absoluut door het slijk gehaald worden.

Maar steek uw vingerkes maar in uw oren, neurie maar luid een melodie en sluit uw ogen en uw geest maar lekker af.

Ik wil niet al te bitsig rondspartelen en bijten, ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Maar ik geloof niet in aliens, sorry.

Nu, toon mij uw aliens en ik verander ongetwijfeld van gedacht.

Kristof Piessens 29 maart 2015 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7593663)
Ik wil niet al te bitsig rondspartelen en bijten, ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Wat is uw interpretatie van een 'alien' dan ?

Wat stel je je u er bij voor ? Stel je aliens voor als een soort monsters die niet mensachtig zijn...of mag ik denken dat aliens toch wel buiten aards zijn ?

Wapper 29 maart 2015 15:49

Citaat:

Ik zou hier durven zeggen: toon mij uw aliens, en ik zal zeggen wie u zijt.

Xenophon 29 maart 2015 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7593720)
Wat is uw interpretatie van een 'alien' dan ?

Wat stel je je u er bij voor ? Stel je aliens voor als een soort monsters die niet mensachtig zijn...of mag ik denken dat aliens toch wel buiten aards zijn ?

Je mag denken dat aliens buitenaards zijn, dat zal zowat de meest gebruikte definitie denk ik.

Klein Licht 30 maart 2015 15:51

Filmpjes van aliens kunnen ze meestal niet laten zien

Filmpjes van mensen die zeggen dat ze filmpjes van aliens gezien hebben daarentegen: jawadde

DeProf_eet 30 maart 2015 16:34

Citaat:

... ik heb zelf UFO's gezien toen ik jong was.

Met andere woorden ge geloofde uw eigen ogen niet. Wat dacht ge dan dat het was ? Hebt ge het ooit aan anderen verteld ? Want veel mensen durven dat niet uit schrik dat ze belachelijk worden gemaakt. Kom op, beschrijf wat ge gezien hebt ! Ik zal in elk geval niet lachen. En ik beloof zelfs dat diegenen die er dan wel mee zouden lachen, dat ik die hier zelf zo belachelijk zal maken dat ze er niet goed van zullen zijn.
Citaat:

Waarom maakt ge uzelf nu wijs dat ge er dan zou in geloven ? Wat wilt ge zien. Wat is voor U genoeg "bewijs"

DeProf_eet 30 maart 2015 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7593609)

Al tientallen keren gezegd "cognitive dissonance"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie

- Deze ervaren onvrede leidt ertoe dat men een of meer meningen of attituden onbewust herziet om ze meer met elkaar in overeenstemming te brengen, consonant te maken. Gewoonlijk merken anderen zo'n verandering van mening of attitude eerder op dan de persoon zelf.

- In psychology, cognitive dissonance is the mental stress or discomfort experienced by an individual who holds two or more contradictory beliefs, ideas, or values at the same time, or is confronted by new information that conflicts with existing beliefs, ideas, or values.[1][2]

Leon Festinger's theory of cognitive dissonance focuses on how humans strive for internal consistency. When inconsistency (dissonance) is experienced, individuals tend to become psychologically uncomfortable and they are motivated to attempt to reduce this dissonance, as well as actively avoiding situations and information which are likely to increase it.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be