![]() |
Vrouwen aan boord brengen ongeluk
Vroeger moesten de mannen die te kape gingen varen maanden op een boot zitten .
Met tientallen . In de keuken werkten enkele vrouwen , kun je denken , al die boel op het schip voor die vrouwen , tot de kapitein uitriep , vrouwen aan boord brengen ongeluk en ze werden verzopen . En vervangen door de goedkoopste werkkrachten toen , boeddhistische Chinezen . Daarom ook vindt je de grootste concentratie Chinese restaurants in havensteden , dat wisten jullie niet hé . Wat jullie ook niet weten , die Chinezen niet echt hygienisch brachten ook ratten mee waarin de pest zat , alsmede hun griepvirussen . |
Is dit nou een post tegen vrouwen, tegen seksisten of tegen Chinezen?
Ik geloof trouwens zo dat vrouwen aan boord ongeluk brengen, of om specifiek te zijn: ik geloof graag dat mannen die het niet kunnen hebben dat er tijdens een maandenlange reis vrouwen aanwezig zijn in een aantal dat groter is dan nul en kleiner dan het aantal mannen ongelukken kunnen brengen. |
Citaat:
Nog steeds begrijpen de mensen het spreekwoord , vrouwen aan boord brengen ongeluk , en waarom zijn er zoveel Chinese restaurants in havensteden niet . Ze weten het nu . |
En Aziaten klagen tenminste niet over racisme!
|
weet je wat er ook ongeluk brengt aan boord? Sossen!
|
En mannen moeten baarden hebben, anders varen zij niet mee.
https://www.youtube.com/watch?v=jxoNe-5D_M4 |
Citaat:
|
Citaat:
Sossen brengen OVERAL ongeluk |
Citaat:
beeleke bijgevoegd ![]() |
Iedereen weet dat vrouwen op een boot enkel ongeluk brengen als ze menstrueren. Je moet ze gewoon elke maand een paar dagen overboord hangen.
|
of de pil laten doornemen.
Dat hadden ze toen nog niet door he ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
We zouden iedere dag onze pree uitbetaald krijgen en alle vrouwen zouden doodbloeden :lol: |
Da's wel raar. Ik laat altijd wat vrouwen meeliften op mijn bootje voor het geluk.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: Stel je voor dat wij mannen zou menstrueren .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden forummers dat kunnen huren ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be