democratsteve |
14 november 2004 15:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Daar was ik al een tijd geleden achtergekomen, vandaar dat ik in augustus 2003 besloot om mijn tijd en energie aan een website te besteden want hier is elke discussie verloren moeite. Ook heb ik vastgesteld dat forumusers nauwelijks mijn website bezoeken en niet eens 1 procent van het geheel uitmaken.
Raar volkje dus die forummers. ;)
|
Zou de reden dat elke discussie verloren moeite is misschien te maken kunnen hebben met uw taalgebruik en bejegening van uw "tegenstanders"?
Dat forummers de moeite niet doen uw website te bezoeken, is waarschijnlijk voor dezelfde redenen. Ik bezoek ze ook niet en ik ben niét rechts, laat staan extreem.
Citaat:
En inderdaad, forummen heeft geen enkel impact op de kiezer want diegenen die hier aan deelnemen zijn toch al lang overtuigd van hun eigen gelijk. Dat zijn de feiten, het blijft dus maar een hobby.
|
Ik zit hier ook al twee jaar, ben niet partijgebonden en stem zelfs niet. En dat de meeste forummers al lang overtuigd zijn van het eigen gelijk, daar ben je zelf het mooiste voorbeeld van. Ik heb het nogal eens gezegd, je bent een ex-Blokker die zogezegd het licht heeft gezien, maar je methodes zijn geen haar veranderd. Je zit wel in het andere kamp, maar je bent nog steeds een extremist. Ik ben ook niet vòòr het Blok, zal het ook nooit worden, maar de manier waarop jij het Blok meent te moeten bestrijden is volledig in strijd met mijn ideeëngoed. Wanneer meningen niet stroken met jouw gedachtengoed, sta je hier nog altijd te roepen om ze te "verbieden" of te "bannen" van het forum. Het feit dat het deze keer de tegenovergestelde meningen zijn van diegene die u vroeger wou verbieden, maakt van u echt geen "beter" mens hoor.
|