![]() |
Lange rokken...
Citaat:
Wil wie zich niet goed voelt in dit "racistisch" land zo vlug mogelijk andere oorden opzoeken aub, we zijn jullie meer dan beu! En dan hebben we nog onze beroepsoproerkraaier Jahjah die gewoon de mening toegedaan is dat niet zij maar wij maar uit ons eigen land moeten opkrassen als we niet akkoord gaan met al hun achterlijke eisen. Dringend tijd dat men die gasten aan hun verstand brengt dat zij hier niets te eisen hebben! |
Citaat:
En nu worden plots lange rokken en lange jurken verboden vanwege 'niet netjes of onverzorgd of niet gepast' op school? Wat een idioterie is me dat zeg! |
Citaat:
Interessant zinnetje: Dat schrijft de interculturele beweging KifKif, die suggereert dat het een strategie is om ‘de visuele aanwezigheid van een etniciteit te laten verdwijnen’. |
Ik wist niet dat een godsdienst ook al een vorm van ethnie is. Maar ik heb dan ook de Koran nog niet gelezen... :roll:
|
Ze gingen naar school in khimaar, en tijdens de les werd hun kap afgezet.
Dus liepen ze er zo rond (harembroek en lange tuniek) ![]() Gewoon alternatief voor hun kopvod: 33.59 zorg dat je herkenbaar bent als moslima zodat we de anderen kunnen verkrachten en ons niet vergissen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds wanneer zijn lange rokken aanstootgevend ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd of de Mechelse burgemeester gaat struikelen over deze lange rokken ...
. |
Citaat:
Scholen zouden beter weer het uniform invoeren, dan heb je al die zever niet. |
Citaat:
http://www.ursulinenmechelen.be/ De school is gekend om waar iets meer wordt getolereerd dan binnen het college waar Bart Somers heeft schoolgelopen, of binnen BIM-SEM. Zo stel ik mij de vraag waarom en wat de interculturele met overheidssteun gesubsidieerde organisatie kifkif hier komt te vertellen. Is KifKif nog steeds heilige koek ? KifKif wordt gesubsidieerd door een koning Boudewijnstichting. Voor alle duidelijkheid. Conclusie. Mijn inziens valt de school "Ursulinen Mechelen" voorlopig niets te verwijten. De haviken zoals KifKif , zoals ze tegenwoordig spartelen als een vis op het droge, moeten nu eenmaal bewijzen dat ze hun subsidies waard zijn. Bij deze. |
Citaat:
In feite droegen ze ofwel een ghimaar ofwel een harembroek met lange tuniek. Ze verkleedden zich dus gewoon als middeleeuwse moslima's. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe breeddenkender hoe meer ze willen. Binnenkort eisen ze weer in burka naar de klas te kunnen komen. Het verhaal in kifkif klopt van geen kanten trouwens. Een leerkracht heeft al commentaar op de site geschreven. Maar kom, zolang die 1.000.000 € subsidie aan kifkif binnenzijn (over verschillende jaren, maar ze werden wel betaald) zal het wel weer gaan neem ik aan? De bijdragen van Koning Boudewijnstichting werden voor zover ik me herinner echter stopgezet nadat ze een aanklacht wegens antisemitisme (gegrond) aan hun broek kregen. Blijft wel nog: Vlaamse Gemeenschap, Vlaams Gewest en FMDO (die dan ook weer door ons betaald worden). Het is een zuiver multi-cultureel clubje dan enkel uit monoculturele moslims bestaat. Ooit begonnen als half om half, nu monocultureel moslim en een paar linkse PVDA'ers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be