![]() |
De zware storm heeft ook wel voordelen
![]() |
Citaat:
|
Twee omgewaaide bomen in mijn hof , voordelen ...
Bij de buurman , een autodeur afgewaaid , voordelen ... We weten niet eens of we met onze visboot op de Westerschelde kunnen varen zaterdag , voordelen ... |
Citaat:
|
De achterdeur (ze stond niet echt goed vast, toegegeven) uit mijn tuinhuis gewaaid.
En het hekwerk naast 't huis (was al wel een beetje rot, toegegeven) omver. Met klimplant (deed het al een paar jaar niet echt goed meer, toegegeven) en al. Tijd voor wat (noodgedwongen) renovaties aan de gezinswoning. |
Citaat:
|
Citaat:
En deze meeuw had ook moeite om tegen de wind te vliegen! ![]() |
Citaat:
Dan is dit toch iets effectiever: ![]() |
Ik heb de trampoline deels mogen demonteren van mijn vrouw, nadat ze bij de vorige storm een tripje tot bij de buren had gemaakt. Voordelen mijn gat.
|
Citaat:
moeten alleen zien dat hun kruisen blijven branden en hun rokken niet omhoog waaien bij zo'n storm |
Ik ga ook altijd zeilen als ik fiets en een goede wind mee heb. Bij een beetje wind draai ik alleen mijn rug in de goede richting, bij genoeg wind gaat mijn jas open. Een hand aan het stuur, een arm als giek, en gaan.
Jammer altijd dat je dan ook weer terug moet. |
Citaat:
|
Ik denk niet dat mijn medeweggebruikers het kunnen waarderen als ik zigzaggend aan kom laveren. Bovendien kom te toch niet heel veel verder dan halve wind met een jas als zeil en fietsend door een woonwijk vol obstakels die de wind afbuigen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be