![]() |
IS stuurt gruwelijke beelden de wereld in van koppel dat wordt gestenigd
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
|
Dit zou in primetime op tv moeten worden uitgezonden om het barbarisme van de islam ook door linkse strotten te rammen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is racistisch en discriminerend tegenover de moslims uit de IS, dat wij weigeren van hier de steniging als straf in te voeren.
. |
IS valt in herhaling, het wordt eigelijk alleen maar vervelend.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keuze genoeg, naar 't schijnt. . |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet echt wel politiek correcte oogkleppen op hebben om in de koran geen kwaad te zien. |
Citaat:
Ik besef wel dat onze Westerse cultuur nu quasi volledig beïnvloed is door de Verlichting, en die van de Islam quasi niet. (off topic: Hoe dat precies met jou zit, interesseert me eigenlijk niet; ik kijk bijzonder weinig naar de naam, maar des te meer naar de inhoud van de boodschappen.) . |
Citaat:
|
Citaat:
Herbekijk op yt eens het tweegesprek tussen De Wever en Vermeersch van twee jaren terug (en waar het vervolg eerstdaags uitgezonden zal worden). Vermeersch beschrijft zeer kort "onze" cultuur van voor de Verlichting en van daarna. . |
Citaat:
De koran en de bijbel en whatever aan "godsdienstig gezever" kunnen me gestolen worden, maar niet de idioten die denken dat ze daardoor hun houding moeten bepalen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft niets te maken met verkeerd zijn.... gewoon PC kruiperijen.
Denk dat buiten bij rood -groen er geen enkele politicus niet weet dt het probleem de islam is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be