![]() |
Vlaams,waals of...
Volgens een onderzoek van het laaste nieuws voelt slechts 22% van de Vlamingen zich belg nog volgens het artikel zou in Wallonie 66% van de mensen zich in de 1ste plaats waal voelen.Bubbeltjes huilt ende shreeuwt want het rijk van de Belziek scheurt meer elken dag.
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Vergeet het maar! U zal mij nooit zien huilen! :)
Overigens, in "Het Nieuwsblad" stond vandaag dat, en ik citeer, "slechts een kleine minderheid in het noorden van het land ijvert voor de splitsing van België". |
Het nieuwsblad liegt.
|
Ga dat dan even aan de redactie melden, ze zullen u graag zien komen.
|
Je kan toch niet ontkennen dat het land uit elkaar scheurt.
|
Ik deel uw mening niet (maar dat had u waarschijnlijk al wel verwacht). Het is niet omdat politici elkaar graag in de haren vliegen en dreigen met het verbreken der solidariteit dat de gewone burger daar ook zo over denkt.
|
Als de burger mag beslissen dan zal de Vlaming liever 1500€ per jaar aan zichzelf spenderen.
|
Alsof er in Vlaanderen zelf geen transfers zijn! Kijk eens even naar de transfers van Antwerpen naar Limburg...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en het VK ook natuurlijk ik had ook wel eens de vraag willen zien: voel je je meer west-vlaming (...) dan vlaming? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, zeg, zo kom ik ook rap aan 90% unitaristen !8) |
Citaat:
leg mij eens uit waarom transfer naar de ene geen probleem vormt, maar naar de andere wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat er geen solidariteit is van de Walen uit naar de Vlamingen. Waarom moet Vlaanderen altijd opdraaien voor de Waalse putten? We moeten altijd betalen voor hun wanbeleid en inefficiente regering.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be