Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Belziek - Spanje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21688)

snoodaard 9 oktober 2004 21:27

Belziek - Spanje

Belgie-Spanje word gespeeld op dit moment.Helaas staat er geen vlaamse ploeg op het veld.Zijn er velen zoals ik die hopen dat Spanje wint?

Kim 9 oktober 2004 21:28

Zeg, dit is zielig hoor...

snoodaard 9 oktober 2004 21:31

miljaar bijna goal voor Spanje.Blijven hopen.
:vlaander: :grootned: :vlaander: :grootned: :vlaander:

Fribre 9 oktober 2004 21:34

Spanje is institutioneel zeker geen haar beter dan België!

snoodaard 9 oktober 2004 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Spanje is institutioneel zeker geen haar beter dan België!

Das waar,onderdrukking van Basken,catalanen en galego's.Als het tegen den belziek is suporter ik zelfs vo de turken.

Yann 9 oktober 2004 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Das waar,onderdrukking van Basken,catalanen en galego's.Als het tegen den belziek is suporter ik zelfs vo de turken.

Suporter voor wie je wilt, geen kat dat daar wakker om ligt.

Isegrim 10 oktober 2004 06:53

Citaat:

Belgie-Spanje word gespeeld op dit moment.Helaas staat er geen vlaamse ploeg op het veld.Zijn er velen zoals ik die hopen dat Spanje wint?

De BUBBERS lijken een andere mening toegedaan.
La belgique qu'elle crève : dit ter attentie van enkele belges, qui sortent de leur tombeau. Om je kapot te lachen : vrienden kruip terug in je tombeau en geniet van de eeuwige rust. En VOORAL laat levende mensen met rust.
NOSFERATU, FANTOME DE LA BELGIQUE, HAHAHAHA.......

stab 10 oktober 2004 07:33

Citaat:

In de strijd tegen België is elk detail belangrijk. Belgische overwinningen versterken het belgisch 'samenhorigheidsgevoel' - al is het maar voor even.
Maar nu Geert Bourgeois BHV gratis gaat splitsen, is het mss de moment voor Bertje Anciaux om den belgische voetbal onder handen te nemen.
Je hebt per slot van rekening ook Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland die elk apart deelnemen.
Moet ook voor dit apeland kunnen.

mulder7 10 oktober 2004 08:57

Gisteren tegen den Belziek gesupporterd, toch nog altijd ongelofelijk wat een vijandige reacties je daarvoor krijgt. We hebben nog een lange weg te gaan.
Maar idd, psychologisch is een afgang van de rode lammeren zeker niet onbelangrijk. Volgende wedstrijd allen voor Srbija i Crna Gora!

Supe®Staaf 10 oktober 2004 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
De BUBBERS lijken een andere mening toegedaan.
La belgique qu'elle crève : dit ter attentie van enkele belges, qui sortent de leur tombeau. Om je kapot te lachen : vrienden kruip terug in je tombeau en geniet van de eeuwige rust. En VOORAL laat levende mensen met rust.
NOSFERATU, FANTOME DE LA BELGIQUE, HAHAHAHA.......

Is dit een sollicitatie naar de vacature van forumpoëet?

Supe®Staaf 10 oktober 2004 09:06

En?

Heeft uw voetbalmatch ons Heilig Land der Vaderen kunnen splitsen?

Of mag ik op http://forum.politics.be/showthread.php?t=21264 nog steeds roepen:

"[size=4]GOOD MORNING BELGIUM[/size]!"

:rofl::rofl::rofl:

Vlaamse Leeuw 10 oktober 2004 09:27

Vroeger keek ik naar bijna elke match van de Belgen, maar nu kijk ik niet meer, aangezien het me niet echt kan schelen of ze nu verliezen of winnen.

Hans1 10 oktober 2004 09:59

Natuurlijk zal een Vlaemsch ploegje het beter doen. Petit pays, petit esprit. Allez, de flaminganten doen die spreuk alle eer aan.

snoodaard 10 oktober 2004 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Natuurlijk zal een Vlaemsch ploegje het beter doen. Petit pays, petit esprit. Allez, de flaminganten doen die spreuk alle eer aan.

De frankofiele hofnar gans 1 toont weer zijn ware aard.Gelukkig heeft het 2-talige multikul ploegje verloren.

Flippend Rund 10 oktober 2004 10:56

Citaat:

De frankofiele hofnar gans 1 toont weer zijn ware aard.Gelukkig heeft het 2-talige multikul ploegje verloren.

Ja hoor, als we de beste Waalse en allochtone spelers uit de nationale ploeg halen, dan zal de nationale ploeg sterker worden. :roll:

De reden waarom we er internationaal niks meer van bakken is dat onze Eerste Nationale gewoon een uitstalraam voor voetbalmakelaars is, waar ze hun koopwaar (d.i. middelmatige talenten uit Afrika en het oostblok) te kijk zetten voor buitenlandse ploegen. Eigen talent krijgt gewoon geen kans (of het nu Vlaams, Waals of allochtoon is)

Patriot! 10 oktober 2004 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Is dit een sollicitatie naar de vacature van forumpoëet?

Ik denk niet dat je je al bedreigd moet voelen, Super ;)

Patriot! 10 oktober 2004 11:07

Citaat:

Hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!

Zielige frustré!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En nog wappert de driekleur!

snoodaard 10 oktober 2004 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Ja hoor, als we de beste Waalse en allochtone spelers uit de nationale ploeg halen, dan zal de nationale ploeg sterker worden. :roll:

Als het er gewoon om te doen is een beter team te hebben dan kun je maar beter strijden voor Dietsland,anders moet den belziek maar een provincie van Brazilie worden.

Tommy_ 10 oktober 2004 11:19

Sorry maar het is wat belachelijk om voetbal zo te politiseren, ik zou ook liever een Vlaamse poleg zien maar dat terzijde.

Mosasaurus 10 oktober 2004 13:02

goed gedaan Spanje

de rode losers zullen zich NIET kwalificeren voor het WK!!!

De eenheid in dit kunstmatig land zal helemaal zoek zijn!!!

leve de onafhankelijkheid van VLAANDEREN

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be