![]() |
Stoute Bart aan de schandpaal nagelen kan wel eens in uw gezicht ontploffen.
Afgelopen week sprong iedereen (regering en oppositie) over elkaar heen om maar duidelijk te maken hoe schandalig N-VA wel niet was.
Citaat:
Citaat:
|
Het toont enkel aan dat er nog steeds een verschil is tussen de traditio's en N-VA; De traditio's zijn laf en achterbaks en houden halsstarrig vast aan de linkse dogma's die zeggen dat je niks negatiefs over andere bevolkingsgroepen mag zeggen en als je dat toch doet je onmiddellijk als racist gebrandmerkt moet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Haat bestaat, deal with it ! Mijn vrijheid is nog net iets belangrijker dan die versmachtende "liefde" v d traditio's. Fuck off ! Ik wil je "liefde" niet, ze is fake en goedkoop. |
Citaat:
Staat dat echt ergens in een partijprogramma?? :lol: |
Blijkbaar is nog steeds niet duidelijk waarom De Wever over de schreef ging. En is dat ook Vermeersch ontgaan. Het is dan ook niet de eerste keer dat die laatste iets ontgaat.
De Wever noemde het gedrag van een bepaalde bevolkingsgroep de oorzaak van racisme. Nu, er zijn GEEN excuses voor racisme. Racisme berust op vooroordelen. Vooroordelen berusten per definitie niet op feiten. Het bevestigen van die vooroordelen heeft dus ook niets te maken met het "benoemen van de waarheid". Gek genoeg bevestigt Vermeersch zelf dat er geen excuses zijn voor racisme. Ik vrees dus dat hij niet goed naar De Wever heeft geluisterd in Terzake. En wat de topicstarter natuurlijk vergeet te vermelden is dat Vermeersch de uitspraken van De Wever volgens het artikel wel degelijk afkeurde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...erzake/2.38146 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bart's strapatsen zullen ooit geheid in zìjn gezicht ontploffen.
Hij zegt gewoon dat wij, de Vlamen racistisch zijn. U & ik, jullie die op hem stemmen, mogen hem hebben. Ik wens iemand die de problemen durft te benoemen hoe ze zijn en niet eeuwig diezelfde mantra dat wìj de racisten zijn, in 'n andere verpakking. Hij heeft 't over Berbers en de blatende kudde juicht. Schapen, letterlijk & figuurlijk. |
Citaat:
Dat kerktorengedoe is niet meer van deze tijd. |
Citaat:
|
Bart is niet aan de schandpaal genageld. Bart hangt wel de gekruisigde uit telkens hij tegenwind krijgt. Dat wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men al zou stoppen met hem aan de schandpaal te nagelen iedere keer als hij de waarheid spreekt, hij zou dan minder automatisch als held bekeken worden door de gemiddelde Vlaming. Want dat is het grappige van de zaak, het zijn de anti-Vlamingen met hun hysterisch gebral en getier die er voor zorgen dat BDW als de Vlaamse Robin Hood wordt aanzien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be