![]() |
Mistery flikken
Naar analogie met de mistery calls tegen discriminatie, zou het geen goed idee zijn om vrouwelijke, undercover flikken in te zetten in onze straten en geweldplegers en sexisten hard te straffen?
In principe ben ik tegen beide 'oplossingen', maar 'femme de la rue' toestanden lijkt me toch een veel prangender probleem. Ook erg racistisch ingegeven me dunkt. |
Flauwe kul.
Het seksisme op straat gebeurt openlijk, én is allang bekend en bewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar onze multicullers denken aan andere dingen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het CGKR is er niet om allochtone racisten aan te pakken, maar om hen te beschermen. |
Citaat:
|
Citaat:
-Indien het lef niet ontbrak om allochtoon racisme aan te pakken WERD het aangepakt. Ook zonder speciale flikken. -Zowel het lef als de wil ontbreken om allochtoon racisme aan te pakken, en dit uit angst om....van racisme te worden beschuldigd. -Bovendien ontbreekt het geld om mysterie-flikken in te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Buiten jezelf heb ik hier ook geen voorstander gehoord.
|
Citaat:
|
Met die wet Milquet zullen ze de allochtonen die blonde kortgerokte meisjes eerst aanspreken maar als ze dan niet reageren hen uitschelden voor hoer, wel gerust laten;
maar o wee de bouwvakker die vanaf zijn stelling fluit naar een leuke deerne die passeert. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be