Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   CGKR behandelt al eeuwen geen politieke discriminatie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217036)

9100_GroteMarkt_1 7 april 2015 08:09

CGKR behandelt al eeuwen geen politieke discriminatie!

Naar aanleiding van wat hier bij "Uiteindelijk heeft ambtenarij beloofd" staat onder #1 & 3 heeft @DiversityBel op twitter [want zo heet CGKR(...) aldaar] mij geblokkeerd van hun sity!
Voor één eigenlijk de officiele dienst onder bevoegdheid van Charles Michel kan deze daad van agressie tellen.
Ik moet hier voorlopig sluiten want dit gebeurt via een sociale PC.
Tot later.

Another Jack 7 april 2015 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 (Bericht 7605714)
Naar aanleiding van wat hier bij "Uiteindelijk heeft ambtenarij beloofd" staat onder #1 & 3 heeft @DiversityBel op twitter [want zo heet CGKR(...) aldaar] mij geblokkeerd van hun sity!
Voor één eigenlijk de officiele dienst onder bevoegdheid van Charles Michel kan deze daad van agressie tellen.
Tot later.

Ja, tot later.
Ondertussen blijven wij hier de boel in het oog houden!

9100_GroteMarkt_1 7 april 2015 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 (Bericht 7605714)
Tot later.

Analoog betekent dit dat ik niet in het stadhuis, OCMW, enz... binnen mag terwijl elke andere burger wel!
De GRATIS aantekeningen van mij aan CGKR via twitter zijn aldoor onmogelijk alhoewel bewijsbaarheid, openheid, inspraak enz... juist door twitter(zeker ook jullie) als grootste democratisch &=kansen recht worden gehanteerd.

Pandareus 7 april 2015 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 (Bericht 7605843)
Analoog betekent dit dat ik niet in het stadhuis, OCMW, enz... binnen mag terwijl elke andere burger wel!
De GRATIS aantekeningen van mij aan CGKR via twitter zijn aldoor onmogelijk alhoewel bewijsbaarheid, openheid, inspraak enz... juist door twitter(zeker ook jullie) als grootste democratisch &=kansen recht worden gehanteerd.

Je raaskalt... zou het niet aangewezen zijn om hulp te zoeken ? Medisch, psychisch, maar doe iets.

9100_GroteMarkt_1 7 april 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7606158)
Je raaskalt... zou het niet aangewezen zijn om hulp te zoeken ? Medisch, psychisch, maar doe iets.

Het gaat om één figuurlijke vergelijking alhoewel ik in stad sint-niklaas geen enkel bewijs krijg van gelijk welke klacht-neerlegging. Hoogstens een oningevulde & onondertekende datumstempel zoals al jaren ook bij de (plaatselijke) arb's enz..!
Een peperdure aantekening met antwoordkaart via de Bpost brengt soms soelaas. Maar het gerecht zeker in sint-niklaas is zodanig politiek georganiseerd of onderbemand dat er lang geen sprake kan zijn van enige rechtspraak binnen heel vele afdelingen.

Another Jack 7 april 2015 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 (Bericht 7606284)
Het gaat om één figuurlijke vergelijking alhoewel ik in stad sint-niklaas geen enkel bewijs krijg van gelijk welke klacht-neerlegging. Hoogstens een oningevulde & onondertekende datumstempel zoals al jaren ook bij de (plaatselijke) arb's enz..!
Een peperdure aantekening met antwoordkaart via de Bpost brengt soms soelaas. Maar het gerecht zeker in sint-niklaas is zodanig politiek georganiseerd of onderbemand dat er lang geen sprake kan zijn van enige rechtspraak binnen heel vele afdelingen.

In elke stad zitten mensen als u.
Troost u, die zeggen allemaal hetzelfde over hun respectievelijke stad/gemeente...

9100_GroteMarkt_1 8 april 2015 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7606320)
In elke stad zitten mensen als u.
Troost u, die zeggen allemaal hetzelfde over hun respectievelijke stad/gemeente...

Ik leg mij daar nooit bij neer. Zelfs niet dood.
Verzet u met mij.

hamac 8 april 2015 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 (Bericht 7606868)
Ik leg mij daar nooit bij neer. Zelfs niet dood.
Verzet u met mij.

Ik weet niet of Jack nog zin heeft om zich te verzetten tegen iets.
Hij heeft ook al het verzet opgegeven tegen de stelling dat ons onderwijs geen kansen biedt en vol racisten zit die er op los discrimineren.

9100_GroteMarkt_1 8 april 2015 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7606873)
Ik weet niet of Jack nog zin heeft om zich te verzetten tegen iets.
Hij heeft ook al het verzet opgegeven tegen de stelling dat ons onderwijs geen kansen biedt en vol racisten zit die er op los discrimineren.

U verzetten kan al door recht te staan, iemand te volgen op ... & ... !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be