![]() |
CGKR behandelt al eeuwen geen politieke discriminatie!
Naar aanleiding van wat hier bij "Uiteindelijk heeft ambtenarij beloofd" staat onder #1 & 3 heeft @DiversityBel op twitter [want zo heet CGKR(...) aldaar] mij geblokkeerd van hun sity!
Voor één eigenlijk de officiele dienst onder bevoegdheid van Charles Michel kan deze daad van agressie tellen. Ik moet hier voorlopig sluiten want dit gebeurt via een sociale PC. Tot later. |
Citaat:
Ondertussen blijven wij hier de boel in het oog houden! |
Citaat:
De GRATIS aantekeningen van mij aan CGKR via twitter zijn aldoor onmogelijk alhoewel bewijsbaarheid, openheid, inspraak enz... juist door twitter(zeker ook jullie) als grootste democratisch &=kansen recht worden gehanteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Een peperdure aantekening met antwoordkaart via de Bpost brengt soms soelaas. Maar het gerecht zeker in sint-niklaas is zodanig politiek georganiseerd of onderbemand dat er lang geen sprake kan zijn van enige rechtspraak binnen heel vele afdelingen. |
Citaat:
Troost u, die zeggen allemaal hetzelfde over hun respectievelijke stad/gemeente... |
Citaat:
Verzet u met mij. |
Citaat:
Hij heeft ook al het verzet opgegeven tegen de stelling dat ons onderwijs geen kansen biedt en vol racisten zit die er op los discrimineren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be