![]() |
Vriendin heeft te weinig klasse
Stuitend soms, dat gedrag van haar.
Een vrouw met klasse is bijvoorbeeld Marianne Bastiaens. (of Sarah Palin, zie avatar) ![]() Voor dat soort vrouwen gaan mannen door een vuur maar voor meer dan 90 % van de Belgische vrouwen is dat niet van toepassing. |
wees content
anders was het je vriendin niet. |
Zoek een andere vriendin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind haar hoe langer hoe sympathieker :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ééntje die haar gebrek aan klasse weet weg te stoppen. onder een burqa bijvoorbeeld. Volgens een connaiseur kan dat zelfs enkel maar meevallen: Dimitri Bontinck: "Moslima's zijn beter in bed" |
Dat wijf uit Thuis is een hautain takkewijf en Sarah Palin is nog te dom om blond te zijn. Ik zie daar echt weinig klasse.
Het is wel degelijk een feit dat het overgrote deel van de Belgische/Vlaamse vrouwen klasseloze trienen zijn. Bazige wijven, kutwijven, zaagwijven, spuuglelijke wijven, strontwijven, golddiggers, sletten, preutse wijven, slonzen, hoeren, nonnen, boerinnen, stoephoeren, luie wijven,... Je hebt er meer dan genoeg van de opgenoemde soorten. En meer dan 90%? Ik durf gerust zeggen tussen 95 en 98%. |
Feit is ook: je kan van een wijf zonder klasse zo goed als nooit iemand met klasse maken.
|
Citaat:
Eerst en vooral kies je er zelf voor om bij haar te zijn. Ten tweede, en dit is erger, heeft ze (vanuit haar gebrek aan klasse?) er voor geopteerd om bij jou te zijn. Dus je bewering was dat wijven met te weinig klasse op jou vallen? :twisted: |
Citaat:
|
Wahaha! Sarah Palin. Klasse. Kleuterklasse joat!
|
Klasse kan je niet leren. Enige wat je kan doen om te vermijden dat ze je beschaamt en public is de ketting kort houden en af en toe wat corrigerende petsen geven.
|
Never laugh at your wife's choices;
you are one of them ! . |
Citaat:
De vrouw kiest de man en niet omgekeerd. |
Citaat:
Jij wil graag bij een vent blijven waar je ongelukkig van wordt? |
Citaat:
|
Iemand die naar "Thuis" kijkt gaat over klasse oordelen???? :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be