Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Bush maakte mogelijk gebruik van afluisterapparatuur in debat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21711)

4x 10 oktober 2004 13:07

Bush maakte mogelijk gebruik van afluisterapparatuur in debat

www.isbushwired.com

Tijdens het debat op vrijdag tussen Bush en Kerry noteerden sommige mensen een rare "bult" tussen de schouders van Bush. Omdat Bush zich ook nogal raar gedroeg, vermoed men nu dat zijn antwoorden via "de bult" werden ingefluisterd....

Musketo 10 oktober 2004 13:10

Hmmm... Photoshop ??

Vlaanderen Boven 10 oktober 2004 13:38

Nope, stond ook in de krant. Tijdje geleden al.

Waarom is het forum zo achter tegenwoordig?

Peace 10 oktober 2004 13:43

Bij Clinton zagen ze ne rare bult in zijn broek.:jerry:

PieterN 10 oktober 2004 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Hmmm... Photoshop ??

Neen, waarschijnlijk gewoon een plooi in z'n vest

ray 10 oktober 2004 16:05

goh als ze denkel die "bult" hebben als "bewijs", en op 1 enkele screenshot zou ik ook niet afgaan...

Steenbok66 10 oktober 2004 16:24

het is al lang geweten dat Bush vanuit zichzelf heel slecht kan debatteren...
alles moet hem voorgkouwd worden op zo van die queing schermen die voor zijn lessenaar opgesteld staan... want zijn parate kennis is heel klein...
en het zou me niet verwonderen dat hij ook moet ingefluisterd worden...
maar zou men in dat land van supertechnologie dan niet met een ingeplantte chip werken????

Musketo 10 oktober 2004 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray
goh als ze denkel die "bult" hebben als "bewijs", en op 1 enkele screenshot zou ik ook niet afgaan...

Klink eens op de bron.

Antoon 10 oktober 2004 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Bij Clinton zagen ze ne rare bult in zijn broek.

:lol: :lol: :lol:

illwill 10 oktober 2004 18:11

Vooralleer je zoiets geloofd, zou je niet eens eerst nadenken hoe ver de technologie staat in deze tijden? Men kan een pc maken zo groot als je gsm maar een ontvangertje zouden ze echt zo groot en opvallend maken ja. Komaan é zeg.

Raf 10 oktober 2004 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Vooralleer je zoiets geloofd, zou je niet eens eerst nadenken hoe ver de technologie staat in deze tijden? Men kan een pc maken zo groot als je gsm maar een ontvangertje zouden ze echt zo groot en opvallend maken ja. Komaan é zeg.

We hebben het hier over Bush hé, die is nog maar nauwelijks in de 20ste eeuw aanbeland... Wat weet die snul over moderne technologie?

illwill 10 oktober 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
We hebben het hier over Bush hé, die is nog maar nauwelijks in de 20ste eeuw aanbeland... Wat weet die snul over moderne technologie?

:sleeping:

Raf 10 oktober 2004 18:29

Citaat:

:sleeping:

Inderdaad! Niets! ;-)

illwill 10 oktober 2004 18:31

Citaat:

Inderdaad! Niets! ;-)

Nee, inderdaad, wel iets, Bush weet inderdaad niets van moderne technologie, je hebt wederom gelijk.

Raf 10 oktober 2004 18:32

Citaat:

je hebt wederom gelijk.

Dank je.

illwill 10 oktober 2004 18:40

Citaat:

Dank je.

Geen probleem, ik ben blij dat je karakter op deze wijze aan iedereen toont op dit forum. Ook geef je heel duidelijk aan dat je anti-BUsh ideeen een grote hoogte hebben bereikt en dat je objectiviteit hierdoor zeer laag is.

Raf 10 oktober 2004 18:44

Citaat:

Geen probleem, ik ben blij dat je karakter op deze wijze aan iedereen toont op dit forum. Ook geef je heel duidelijk aan dat je anti-BUsh ideeen een grote hoogte hebben bereikt en dat je objectiviteit hierdoor zeer laag is.

Gelukkig hebben we jou om de objectiviteit op dit forum op een aanvaardbaar peil te houden. Dat je dweept met die Amerkaanse nitwit staat jouw objectiviteit natuurlijk geenszins in de weg... :lol:

illwill 10 oktober 2004 18:49

Citaat:

Gelukkig hebben we jou om de objectiviteit op dit forum op een aanvaardbaar peil te houden.
Dat zeg jij hé. Ik doe tenminste niet als jij dat enkel mijn mening telt en ik begin niemand uit te schelden omdat hij over bepaalde dingen een andere mening heeft. Ik val niemand aan of ik doe niet neerbuigend over iemand die niet perfect nederlands schrijft zoals jij. Enkel voor die dingen alleen ben ik al een beter mens als jij, ik aanvaard mensen zoals ze zijn, jij hebt blijkbaar iets tegen vreemdelingen die hier op dit forum komen en je hebt ook iets tegen mensen die saddam een slechter persoon vinden als Bush.

Citaat:

Dat je dweept met die Amerkaanse nitwit staat jouw objectiviteit natuurlijk geenszins in de weg... :lol:
Dit is onzin die nergens op slaat.

Raf 10 oktober 2004 18:54

Citaat:

Dat zeg jij hé. Ik doe tenminste niet als jij dat enkel mijn mening telt en ik begin niemand uit te schelden omdat hij over bepaalde dingen een andere mening heeft. Ik val niemand aan of ik doe niet neerbuigend over iemand die niet perfect nederlands schrijft zoals jij. Enkel voor die dingen alleen ben ik al een beter mens als jij, ik aanvaard mensen zoals ze zijn, jij hebt blijkbaar iets tegen vreemdelingen die hier op dit forum komen en je hebt ook iets tegen mensen die saddam een slechter persoon vinden als Bush.

Nee, jij scheldt niet... Je legt alleen maar de mensen woorden in de mond die ze nooit gebruikt hebben, verdraait hun woorden tot ze in jouw kraampje passen, beschuldigt ze van allerlei zaken zonder bewijzen en weigert pertinent om naar rede te luisteren. Maar schelden doe je niet...

Citaat:

Dit is onzin die nergens op slaat.

In tegenstelling tot jouw onzin die wèl ergens op slaat?

Musketo 10 oktober 2004 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Klik eens op de bron.

euh sorry dit was niet de bedoeling :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be